We hebben hier thuis een Luvion Supreme babymonitor (enkele camera's en een scherm). De batterij hiervan werd zeer slecht en het ding kon enkel nog op de voeding gebruikt worden. Als we het van de voeding af haalden dan kregen we bijna direct een 'storingsbeeld' en viel het uit. Ik had net een nieuwe batterij besteld en net dan ging de monitor niet meer aan. Hopend dat het gewoon aan de batterij lag, heb ik de nieuwe batterij er maar ingestoken, maar helaas hij wilt niet meer starten.
Zo'n monitor kost al gauw weer 200 euro en de camera's hebben we ook nog allemaal dus het lijkt me wat zonde om niet eerst zelf eens te proberen dit te maken.
Daarom heb ik volgende vraag: heeft er iemand een goed startpunt (guide, tutorial,...) voor basic 'debuggen' van dit soort elektronica problemen?
Of zeggen jullie op basis van dit verhaal al dat het hopeloos zal zijn?
Zo'n monitor kost al gauw weer 200 euro en de camera's hebben we ook nog allemaal dus het lijkt me wat zonde om niet eerst zelf eens te proberen dit te maken.
Daarom heb ik volgende vraag: heeft er iemand een goed startpunt (guide, tutorial,...) voor basic 'debuggen' van dit soort elektronica problemen?
Of zeggen jullie op basis van dit verhaal al dat het hopeloos zal zijn?