Sinds 2 dagen is Google Home (nest) deels waardeloos geworden. Google heeft de apps die apparaten ondersteunen los gekoppeld en daardoor kun je jouw apparaten niet meer met de stem bedienen. Op 6 augustus bleek Google Home nest niet meer contact te kunnen maken. O.A. TP link en Smart Life zijn getroffen. Bij mij zijn dat 21 apparaten die ik nu niet meer met mijn stem kan bedienen.
TP reageert als volgt:
Bedankt voor uw support aanvraag.
Tot onze spijt moeten wij u vermelden dat Nest producten niet meer werken met de Deco.
Dit betreft echter niet een probleem van de Deco maar van het service aanpassing van Google Nest zelf.
U kunt tevens deze informatie terug vinden in de changelog van uw Deco app in de playstore of Apple store.
Met vriendelijke groet,
TP-Link Customer care
TP-LINK Netherlands B.V.
Archimedesbaan 18, 3439 ME Nieuwegein
support.nl@tp-link.com
http://nl.tp-link.com
Zover wij weten zijn er helaas geen andere apps die dit wel mogelijk maakt.
Doordat Google hun .API hebben gesloten dan zou het helaas niet meer werken (geldt overigens ook voor andere merken).
Dit betreft echter een service aanpassing van Google zelf niet van TP-Link.
Met vriendelijke groet,
TP-Link Customer care
TP-LINK Netherlands B.V.
Met Vriendelijke groeten Wiljo
TP reageert als volgt:
Bedankt voor uw support aanvraag.
Tot onze spijt moeten wij u vermelden dat Nest producten niet meer werken met de Deco.
Dit betreft echter niet een probleem van de Deco maar van het service aanpassing van Google Nest zelf.
U kunt tevens deze informatie terug vinden in de changelog van uw Deco app in de playstore of Apple store.
Met vriendelijke groet,
TP-Link Customer care
TP-LINK Netherlands B.V.
support.nl@tp-link.com
http://nl.tp-link.com
Zover wij weten zijn er helaas geen andere apps die dit wel mogelijk maakt.
Doordat Google hun .API hebben gesloten dan zou het helaas niet meer werken (geldt overigens ook voor andere merken).
Dit betreft echter een service aanpassing van Google zelf niet van TP-Link.
Met vriendelijke groet,
TP-Link Customer care
TP-LINK Netherlands B.V.
Met Vriendelijke groeten Wiljo