Toon posts:

Beste TV-OUT

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Welke kaart heeft volgens jullie de beste
TV-OUT?

Ik weet dat die van een G400 DH heel goed is maar die kan niet alle DivX films afspelen.

Welke kaart heeft ook een goede TV-OUT en kan dit wel?

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Hmm volgens mij kan een G400 gewoon alle DivX films afspelen hoor, dat heeft eigenlijk helemaal niks met je videokaart te maken.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-08 22:40
Volgens mij heeft de Viper II wel een goeie TV-out

Verwijderd

Topicstarter
Nee de G400 DH heeft een probleem met DivX films die niet door 32 te delen zijn (bijv 720 x ...)

Het is inderdaad erg vreemd allemaal en ze weten Matrox ook niet echt wat het is.

P.S. Alleen met de TV-OUT heeft hij problemen.

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Hmm vaag probleem dan (maar klinkt wel aannemelijk). Ik ben zelf wel tevreden over mijn Asus V7700 Deluxe TV-Out, die is merkbaar beter dan de TV-Out op mijn Asus V3400 TVR.

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

als je een goedkoop kaartje met tvout zoekt...ik heb laatst met een geleend voodoo3 kaartje een hele stapel divxjes gekeken en dat ging super, echt goede kwaliteit!

Een heel groot en stoer systeem.

Verwijderd

Als je echt geen gezeik wil hebben (ook in de toekomst, als je een nieuwe videokaart wil kopen...) moet je een televiewer van TRUST kopen. is +/- fl 200,- maar dan heb je gewoon een convertje die het vgasignaal om zet naar tv... werkt dus altijd en geen gezeik met drivers enzo...

Die televieuwer kan max. 1024x 768 aan en je kan dus elk divxje gewoon draaien...

(btw. mij is bekend dat TRUST nou niet zulke top kwaliteit produkten maakt, maar dit is echt een aanrader die gewoon goed werkt...)

Verwijderd

is de tv-out van een v7700 te vergelijken met een Realmagic Hollywood + TV-out?

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 11:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

als je een goedkoop kaartje met tvout zoekt...ik heb laatst met een geleend voodoo3 kaartje een hele stapel divxjes gekeken en dat ging super, echt goede kwaliteit!
Uhh, dat was nou precies de reden waarom ik mijn Voodoo3 heb verkocht. Die kwaliteit is echt om te :'(. Om nog maar te zwijgen over het flikkerende beeldscherm dat je er door krijgt (dat laatste probleem is natuurlijk niet specifiek een Voodoo3).

* Neman is erg blij met z'n Matrox G450 32MB DDR [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]

Verwijderd

De MSI en Leadtek series hebben de beste TV-OUT ivm gebruik van de Conexant BT 869 TV-Encoder!

Dan is en Softwarematige DVD-speler beter van beld kwaliteit dan een Hardwarematige, de Software stturt het signaal direct naa r het scherm, terwijl het Harwarematige eerst van de DVD kaart naar de Grafische kaart komen en dan wordt hij gelayerd...dus

http://www.HardareXpo.net

Verwijderd

wil jij nou dus echt zeggen dat softwarematig DVD(PowerDVD3.0) beter is dan hardwarematig DVD(ook met PowerDVD3.0)via mijn Hercules MX-TVout..??????????

Verwijderd

wil jij ook echt zeggen dat mijn hardware dvd, met tvout rechtstreeks op de tv, minder is dan die standaard software crap? d8 het dus niet he.
Ikke heeft RealMagic Hollywood + kaartje dus.....

Verwijderd

k'heb een Asus V7100-t niks geen problemen mee.

Verwijderd

is die tv out echt v an zeer hoge kwaliteit?? gewoon superstrak beeld?? dat moet ik ook hebbe namelijk, ike wil graag de v7700 deluxe hale...

Verwijderd

als je een goeie tv-out wilt moet je een ATI- series kaart nemen.
heb zelf de ATI all-in-wonder pro 128 en de kwaliteit is perfect.

bijmij gaat het tv-out signaal via een 10meter lange s-video kabel(was wel prijsig maar het zeker waard) naar de super-VHS videorecorder en via de scart naar de TV.
werkt perfect, heb laatst X-men gekeken :D

Verwijderd

creative dxr3

Verwijderd

TwinView van Nvidia(TV-out) werkt zeker goed!!! fijn alles fullscreen afspelen op je TV (breedbeeld ondersteuning)
Vooral DVD-DivX files werken heel goed....
Pagina: 1