Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga vooral gamen, maar ook zo nu en dan films/series kijken. Ik game vooral singleplayer rpg. Quad HD is genoeg, ik ga niet voor 4K.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van rond de 2500,- Maar iets meer of minder is niet erg. Dit is exclusief verzendkosten, en de assemblage wil ik zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten of randapparatuur die ik meeneem. Ik begin helemaal opnieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil geen fancy of gigantisch systeem, ik zoek alleen een systeem wat me wat jaren goed kan laten gamen.
De koeler die bij de processor komt schijnt een beetje lawaai te maken, dat kijk ik even aan en eventueel koop ik later een andere processorkoeler als het me niet bevalt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het enige wat ik wil is een systeem met de nieuwe ryzen generatie. Dit omdat het een goede bang-for-buck is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen fancy lichtshow, hij mag best wat geluid maken, en energieverbruik is ook niet echt belangrijk voor mij.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb dit systeem in ongeveer 3 weken samengesteld, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen in het geval ik domme fouten maak (het is mijn eerste build), en als ik teveel of juist te weinig bespaar op een component.
Ik ga vooral gamen, maar ook zo nu en dan films/series kijken. Ik game vooral singleplayer rpg. Quad HD is genoeg, ik ga niet voor 4K.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van rond de 2500,- Maar iets meer of minder is niet erg. Dit is exclusief verzendkosten, en de assemblage wil ik zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten of randapparatuur die ik meeneem. Ik begin helemaal opnieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil geen fancy of gigantisch systeem, ik zoek alleen een systeem wat me wat jaren goed kan laten gamen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 345,- | € 345,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte X570 GAMING X | € 182,- | € 182,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | € 780,- | € 780,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (64MB cache, 5400rpm), 4TB | € 97,05 | € 97,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 USB-C Matzwart | € 132,50 | € 132,50 |
| 1 | Monitoren | Acer Nitro VG271UP Zwart | € 398,84 | € 398,84 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16D-16GTZNC | € 182,71 | € 182,71 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 650W | € 107,81 | € 107,81 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.326,86 | ||
De koeler die bij de processor komt schijnt een beetje lawaai te maken, dat kijk ik even aan en eventueel koop ik later een andere processorkoeler als het me niet bevalt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het enige wat ik wil is een systeem met de nieuwe ryzen generatie. Dit omdat het een goede bang-for-buck is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen fancy lichtshow, hij mag best wat geluid maken, en energieverbruik is ook niet echt belangrijk voor mij.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb dit systeem in ongeveer 3 weken samengesteld, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen in het geval ik domme fouten maak (het is mijn eerste build), en als ik teveel of juist te weinig bespaar op een component.