Outlook i.c.m. icloud kan taken niet verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdb1988
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 20:07
Beste mede tweakers,

Ik heb het volgende probleem,
In outlook heb ik een synchronisatie gemaakt i.c.m. icloud, deze werkt uiteraard met de icloud software van apple.
Dit werkte perfect, echter heb ik nu 3 taken in mijn takenoverzicht staan die er dubbel instaan, 1 kan ik nog wijzigen en deze zie ik vervolgens ook gewijzigd terug in icloud.
De andere kan ik helaas niet wijzigen of verwijderen, deze komt vervolgens ook niet terug in mijn icloud online omgeving.

Het lijkt er dus op dat er iets in de synchronisatie fout is gegaan, maar kan nu dus helemaal niets meer met deze taak.

Outlook 2016 wordt gebruikt i.c.m. icloud software,

iemand hier eerdere ervaring mee gehad?
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdb1988
Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
iCloud bijgewerkt naar de laatste versie? iCloud al eens afgesloten en weer opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdb1988
sypie schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 18:05:
iCloud bijgewerkt naar de laatste versie? iCloud al eens afgesloten en weer opnieuw opgestart?
Heeft helaas geen effect gehad, kan het kwaad als icloud verwijdert wordt van de computer? Taken zijn dan niet verloren gegaan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zou me eerder zorgen maken over dubbele taken, mails, etc. Maak hoe dan ook eerst een backup van de pst file. Je wilt sowieso altijd backups hebben, natuurlijk.

Misschien (...) kan je de dubbele taak als volgt verwijderen:
- doe een scanpst, voor het geval die corrupt is
- zet pc offline. Verwijder offline in outlook de taak
- indien relevant: blijf offline, ga op andere PC naar https://www.icloud.com/ en verwijder de taak
- weer online

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)