Missende webshops

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 19:27

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Topicstarter
Het valt mij al een aantal weken op dat bij product pricewatch: Corsair Force MP510 960GB webshops missen.

Ik weet dat dit product in de Nederlandse webshops slecht verkrijgbaar is, echter zoals bijvoorbeeld amazon.de, waar de 960GB variant gewoon te verkrijgen is.
Ik ben door de 1,92TB variant te kiezen op de amazon.de site terecht gekomen, om er vervolgens daar achter te komen dat de 960GB (waar ik initieel in geïnteresseerd ben) variant er wel is.

Als ik op sites als Azerty en Megekko zelf zoek, kan ik de MP510 960GB weliswaar vinden, echter met een onbekende levertijd voor zowel zelf als hun leverancier.

Dit is momenteel even het enige concrete voorbeeld dat ik heb, maar ik weet zeker dat het bij meerdere producten speelt. Zodra ik er meer heb zal ik deze delen.

De zoekfunctie heb ik gebruikt, deze wijst op een artikel uit 8 april 2014: Missende shops en lijkt me in deze niet relevant.

Beste antwoord (via Dijkertje op 08-08-2019 20:43)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@Dijkertje Zoals in mijn eerste zin staat, een webshop bepaalt zelf of ze wel/niet in de Pricewatch willen staan met een/meerdere artikelen. Amazon kiest er dus voor om niet met dat artikel in de Pricewatch te staan.
Andere mogelijke reden: SKU/Ean komt niet overeen

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Het is nog steeds zo dat webshops zelf bepalen of ze een artikel wel/niet in de Pricewatch laten zien. Ik weet dat er diverse winkels zijn die er voor kiezen het artikel niet op te nemen als de levertijd langer dan x dagen of onbekend is.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 19:27

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:15:
Het is nog steeds zo dat webshops zelf bepalen of ze een artikel wel/niet in de Pricewatch laten zien. Ik weet dat er diverse winkels zijn die er voor kiezen het artikel niet op te nemen als de levertijd langer dan x dagen of onbekend is.
Maar volgens deze logica zou amazon.de toch wel gewoon getoond moeten worden?
Ik snap dat bijvoorbeeld Azerty en Megekko dan het product niet (willen) tonen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@Dijkertje Zoals in mijn eerste zin staat, een webshop bepaalt zelf of ze wel/niet in de Pricewatch willen staan met een/meerdere artikelen. Amazon kiest er dus voor om niet met dat artikel in de Pricewatch te staan.
Andere mogelijke reden: SKU/Ean komt niet overeen