Na het vervangen van een gebroken LCD, ben ik er achter gekomen dat deze BQ Aquaris X2 hoogst waarschijnlijk heeft gediend als PGP telefoon. Hierdoor is het toestel momenteel onbruikbaar als normale smartphone omdat veel functies zijn uitgeschakeld. Het lukt het mij niet om met een USB-kabel en de BQ firmware flash tool de originele software terug te zetten. Ook is het niet mogelijk om in de recovery mode te komen via volume down + power knop: het toestel boot elke keer normaal op. Ook wanneer je bijvoorbeeld de code voor een factory reset invoert (*2767*3855# ) dan krijg je een melding om contact op te nemen met de beheerder van het netwerk..............Wat kan ik nog doen om het toestel weer origineel te krijgen?
Vraag
Alle reacties
Niemand? Zou zonde zijn om hem nu in de prullenbak te moeten gooien.
hallo,
ik heb hetzelfde probleem. via het menu kan ik via security in de private modus komen (waardoor die wel een simkaart herkent) maar dan vastloopt bij de updater.
zou mooi zijn als de telefoon een reset kan krijgen zodat deze weer bruikbaar is.
ik heb hetzelfde probleem. via het menu kan ik via security in de private modus komen (waardoor die wel een simkaart herkent) maar dan vastloopt bij de updater.
zou mooi zijn als de telefoon een reset kan krijgen zodat deze weer bruikbaar is.