Hij heeft 't over Kingdoms, daarin heb je geen Commanders met nanolathe construction/reclaiming rays en wat niet
Verwijderd
Kingdoms? NEEEEEEEE Na zo'n supergoed spel als Total Annihilation bracht Cavedog TA:Kingdoms uit.. waarom geen TA 2? TA was zo goed.. nu zijn ze failliet... ik had zo graat TA 2 gezien.
Oké ik heb ook mijn hart weer kunnen luchten
Oké ik heb ook mijn hart weer kunnen luchten
TA is nog altijd het besta spel van zijn genre vind ik =)
eerste spel ook met volledige polygoon units ( c&c genre )
en inderdaad HEEL jammer dat er geen TA2 komt =(
kingdoms was een flop
wou ik gewoon ff zeggen
gebouwen wegdoen zal waarschijnlijk niet anders kunnen dan ze te vernielen.
In TA zat geen functie om iets terug weg te doen.
Je kon wel de resources er terug uithalen (reclaim) en dan was het gebouw ook weg.
Misschien kan je ook zo iets in TA kingdoms ?
eerste spel ook met volledige polygoon units ( c&c genre )
en inderdaad HEEL jammer dat er geen TA2 komt =(
kingdoms was een flop
wou ik gewoon ff zeggen
gebouwen wegdoen zal waarschijnlijk niet anders kunnen dan ze te vernielen.
In TA zat geen functie om iets terug weg te doen.
Je kon wel de resources er terug uithalen (reclaim) en dan was het gebouw ook weg.
Misschien kan je ook zo iets in TA kingdoms ?
Verwijderd
Uhm de geruchten machine rond TA2 loopt nog steeds. De rechten zijn namelijk nooit verdwenen bij de faillissement/opdoeking van Cavedog, maar de rechten liggen bij GT Interactive.
Trouwens TA:K is helemaal niet zo slecht als dat iedereen maar zegt. De campaign mode heeft wel een bug maar Skirmish is toch het leukste. Bij TA & TA:K heb ik amper de Campaign mode gespeeld gewoon omdat ik die niet interressant vond. Veel te makkelijk de skirmish mode is daarentegen gewoon beel leuker, maar er is nog hoop M.B.T. TA2
Trouwens TA:K is helemaal niet zo slecht als dat iedereen maar zegt. De campaign mode heeft wel een bug maar Skirmish is toch het leukste. Bij TA & TA:K heb ik amper de Campaign mode gespeeld gewoon omdat ik die niet interressant vond. Veel te makkelijk de skirmish mode is daarentegen gewoon beel leuker, maar er is nog hoop M.B.T. TA2
Gewoon je iegen gebouwen aan vallen dat is het enige wat je kan doen
kan het ook niet helpen ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
en om on het offtopic te blijven
TA was heel erg vet, ook goeie AI, eindelijk een AI die zijn long-range weapons ook benutte. En ook multiplayer errug koel.
TA:K had ik gekocht maar vond ik toch minder, ook qua graphx en het verhaaltje was beetje leem vond ik maar ja. TA:2 moet zeker komen maar ja dat kan ik wel roepen natuurlijk, of het dan ook gebeurt is een 2e
. En ik schoot altijd gebouwen kapot trouwens.
TA was heel erg vet, ook goeie AI, eindelijk een AI die zijn long-range weapons ook benutte. En ook multiplayer errug koel.
TA:K had ik gekocht maar vond ik toch minder, ook qua graphx en het verhaaltje was beetje leem vond ik maar ja. TA:2 moet zeker komen maar ja dat kan ik wel roepen natuurlijk, of het dan ook gebeurt is een 2e
Pagina: 1