Ik ben van plan een pc tekopen met ryzen 5 2600x,rx 590 8gb,corsair vs series 650 en 16gb ram alleen hoor ik soms verhalen dat games uitvalen/crash klopt dat?
Vraag
Alle reacties
Verwijderd
Ja dat kan, maar dat heeft niks met het merk van je processor te maken. Dit gebeurd evengoed bij Intel.
En waar is de onderbouwing van die verhalen? Heb je bronnen?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ga niet voor de VS650 zijn veel betere alternatieven. Maar maak eerst maar eens een nieuw topic aan want dit gaat binnen de kortste keren op slot.
Eerst dit doorlezen:Verwijderd schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:14:
Oke Torac wat zou ik dan beter kunnen nemen?
DAA beleid
Dan nieuw topic maken in het DAA-forum.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Nee AMD is 100% kapot vooral bij weg blijven
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Ja man, AMD doet al jaren niet meer mee.
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 7600x3d 32GB 6000mhz 9070 XT MSI 27" IPS 180hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
@Verwijderd zo werkt het hier niet, dat heb je inmiddels door de reacties. We verwachten dat je eerst onderzoek doet voor je een topic opent. Dan heb je automatisch geen oneliner met een statement zonder onderbouwing. Werk aan de winkel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()