Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

postcode route

Pagina: 1
Acties:
  • 631 views

Vraag

• cornelis2019
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 07-08-2019
Weet iemand een software waar mee ik complete postcode routes kan maken als postbezorger?

groetjes cornelis

Alle reacties

• Wintervacht
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 28-02 17:37

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Google maps?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• LAD93
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 14:17
De vraag die de meeste tweakers gaan stellen is ‘wat heb je zelf al gevonden?’.

Neemt niet weg dat de eerste hit op Google via ‘postcode planner’ routexl.nl is. Gok dat je hiermee aardig uit de voeten komt.

per aspera ad astra

• cornelis2019
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 07-08-2019
Ik zoek een progamma dat zelf een route maakt van de complete postcode en plaats.

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 08:25

Fiber

Beaches are for storming.

Als je dat nodig hebt dan ben je niet geschikt voor het vak...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
cornelis2019 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 23:08:
Ik zoek een progamma dat zelf een route maakt van de complete postcode en plaats.
Waarom voldoet de suggestie hierboven niet (RouteXL) en wat heb je zelf al gevonden?

Met een simpele Google-zoekopdracht vind ik ook gelijk RouteXL, maar bijvoorbeeld ook https://www.snelsteroute.nl/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• msteer
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 12-02 11:55
Met RouteXL kan je inderdaad routes maken voor meerdere adressen/postcodes, daar is het voor bedoeld. Voor een postbode is het misschien wel handig om de route voor de fiets of wandelen te maken. Dat kan met Opties > Routing > Type voertuig.

Disclaimer: ik ben de maker/eigenaar

Ook handig: routeplanner voor meerdere adressen

• Fly-guy
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online
Ik zou gewoon een dagje even kijken naar de route terplekke, op papier kan je best een leuke route maken, maar soms blijkt er ergens toch een doorgangetje te zijn die je route met iets anders maken.

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 13:30
msteer schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:06:
Disclaimer: ik ben de maker/eigenaar
Heb daar ooit eens heel veel profijt van gehad toen ik iets moest aantonen bij een bedrijf (route/efficiëntie) _/-\o_ :) .

Ergo, ik adviseer RouteXL*

*geen aandelen/eigenaar van

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 12:27

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik mis enige inzet in het topic, wat toch van cruciaal belang is. Wat heb je zelf gevonden, hoe wil je het gebruiken, moet het op een Android, Apple, Windows navigatie, telefoon of tablet etc etc. Gezien je hier niet aan voldoet met je topicstart, sluit ik het topic.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True