Toon posts:

Haman Kardon AVR35rds

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Via marktplaats een half jaar geleden een versterker gekocht (Haman Kardon AVR35rds) en alleen de 2 center boxen gebruikt. Later heb ik de overige drie boxen aangesloten en kreeg ik geen geluid. Ik heb de stereo toen gereset. Helaas is toen het geluid van de andere rechter center box uitgevallen. Wanneer ik de test-tone probeer krijg ik wel geluid uit de 2 front boxen en de center box. helaas bij het afspelen van muziek doet alleen de linker center box het.

Ik heb de boxen al geprobeerd op verschillend kanalen en dan lijken ze allemaal te werken. het probleem zit m niet in de hardware geloof ik maar in de software.

Het lijkt alsof intern de boxen uit staan en ik deze moet activeren.

Ik heb alles zo onderhand geprobeerd en vroeg mij af of iemand hier raad mee weet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
De AVR35RDS heeft geen 2 center aansluitingen. Je hebt de 2 front uitgangen, 1 center en 2 surround uitgangen. Hoe kan je hier 2 centers op aansluiten?

Edit: ik heb de aansluitingen hier bekeken

[ Voor 29% gewijzigd door j-phone op 08-08-2019 10:21 ]

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."