Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• iw@n
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 07-03 12:59
Mijn keuze is op de MSI Mortar B450M gevallen om icm een ryzen 7 3700x een nieuwe computer in elkaar te zetten.
Na een bios update werkt dit mb met de nieuwe ryzen cpu's maar MSI brengt niet voor niets een MAX uit, die identiek is wat betreft functionaliteit maar waar groter geheugen op zit.
Mijn gedachte is die MAX versie aan te schaffen omdat ik verwacht dat er ergens in de toekomst een bios update komt die niet in het geheugen van het gewone MORTAR mb past.

De tomahawk MAX is inmiddels leverbaar. Weet iemand wanneer de mortar MAX te bestellen is?

Alle reacties

• Soepergrover
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 28-12-2020

Soepergrover

Je staat op m'n cape

Nee, ik heb al bij een paar winkels gevraagd (toevallig vandaag nog) en geen van hen heeft zicht op leverbaarheid.

• E65
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18-01-2020

E65

Aka Thunderstorm65

iw@n schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:28:
Mijn keuze is op de MSI Mortar B450M gevallen om icm een ryzen 7 3700x een nieuwe computer in elkaar te zetten.
Na een bios update werkt dit mb met de nieuwe ryzen cpu's maar MSI brengt niet voor niets een MAX uit, die identiek is wat betreft functionaliteit maar waar groter geheugen op zit.
Mijn gedachte is die MAX versie aan te schaffen omdat ik verwacht dat er ergens in de toekomst een bios update komt die niet in het geheugen van het gewone MORTAR mb past.

De tomahawk MAX is inmiddels leverbaar. Weet iemand wanneer de mortar MAX te bestellen is?
Mailtje naar MSI?

Doet graag mooie dingen met geluid

• thomaszaman
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 12:28
Ik zat hier zelf ook naar te kijken, op een paar sites in het buitenland stond hij al wel. Bij een daarvaan wordt hij rond 25-08 geleverd. Not sure of dit standaard is of basis van release.

• rutgergron
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 07-03 17:29
Lekker laat, is er nog een andere mini atx board voor am4 processor. Misschien zelfs een betaalbare x470?

[Voor 21% gewijzigd door rutgergron op 08-08-2019 10:08]

• iw@n
Ik ben op een forum tegengekomen dat deze in Europa eind Q3 leverbaar is.

• iw@n
bij megekko staat deze ondertussen op de website met onbekende levertijd. Voor nu is de prijs flink hoger dan de normale Mortar. Bij de Tomahawk zag je dat de prijd van de MAX versie niet veel hoger werd dus verwacht dat de prijs een placeholder is.
Staat ook bij informatique op de site maar daar staan fotos van een ander mb bij

nog even wachten dus.

• Soepergrover
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 28-12-2020

Soepergrover

Je staat op m'n cape

Ik zag iets vergelijkbaars bij overclockers.co.uk
Aldaar voor een slordige 90 pond. Wel met de info van de 'oude' Mortar. Verder van het bijbehorende forum: https://forums.overclockers.co.uk/posts/32930587 Zal hier dan ook wel rond die tijd arriveren.

[edit]: De specs op de site van Informatique lijken meer op die van de MSI B450 A PRO MAX die in de plaatjes te zien is. Ofwel hebben ze copy/paste gedaan van dit bordje ofwel de naam is fout.
Er staan overigens wel een hele hoop verschillende MAX borden op de site (nog niet leverbaar overigens).

[Voor 68% gewijzigd door Soepergrover op 12-08-2019 12:54]

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Er moet een heel zwikje komen met MAX, maar alleen Tomahawk is leverbaar. (sommige shops noemen het ook V2 ipv MAX) [krijg net Appje dat deze week ook Gaming Plus MAX ook uitkomt]

[Voor 22% gewijzigd door Hackus op 12-08-2019 12:58]

Gebruiker van het echte spul, dus zonder suiker

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True