Vraag

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Wat is je budget?
200-300

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard dingen

Wat heb je zelf al gevonden?
Huawei P Smart Z en Galaxy A50.

Welke zouden jullie kiezen en zijn er nog goede alternatieven die op de markt zijn of die binnenkort komen ?

Voordeel van de Z is het notchless ontwerp
Voordeel van de A50 is het OLED scherm

Camera's boeit me niet zo
Software ook niet echt
Ze schijnen beide even snel te zijn
Is het OLED het echt waard ?

Alle reacties

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-11 19:19

Matis

Rubber Rocket

Ikzelf heb een product: Xiaomi Pocophone F1 (6GB ram)

Valt mooi binnen je budget en het is een super telefoon. Zeker wanneer je er een custom ROM op zet. Ikzelf gebruik Pixel Experience.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:40
Ik zou eens filteren in de pricewatch op wat je belangrijk vind, door het menu lopende kom je van alles tegen waar je niet direct misschien aan denkt zoals 3.5mm audio poort, of NFC voor mobiel betalen.
categorie: Smartphones

Verschil tussen LCD en OLED is een sterker contrast, en dat OLED over het algemeen zuiniger is op de accu met films kijken, maar veel meer accu vreet met webbrowsen want wit kost daarop de meeste energie. Ik vind OLED wel iets mooier, maar zou het zelf niet als doorslaggevend argument gebruiken om bijvoorbeeld meer voor een toestel te betalen.

• LockeJohn
swhnld schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 16:25:
Ik zou eens filteren in de pricewatch op wat je belangrijk vind, door het menu lopende kom je van alles tegen waar je niet direct misschien aan denkt zoals 3.5mm audio poort, of NFC voor mobiel betalen.
categorie: Smartphones

Verschil tussen LCD en OLED is een sterker contrast, en dat OLED over het algemeen zuiniger is op de accu met films kijken, maar veel meer accu vreet met webbrowsen want wit kost daarop de meeste energie. Ik vind OLED wel iets mooier, maar zou het zelf niet als doorslaggevend argument gebruiken om bijvoorbeeld meer voor een toestel te betalen.
Bedankt
Heeft OLED nog steeds last van burn in tegenwoordig ?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:40
LockeJohn schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:38:
[...]

Bedankt
Heeft OLED nog steeds last van burn in tegenwoordig ?
Ik lees het af en toe dat iemand er last van heeft, zelf geen last van ondervonden op mijn nu 2 jaar oude Samsung. Daarvoor ook niet op mijn OnePlus.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Voor 30 euro boven je budget heb je een Mi 9T. Die blaast je twee eerdere opties vrij makkelijk van de kaart. En OLED én notchless.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Frosix
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-11 21:16
Kijk ook even naar de oppo reno z is net boven het budget maar is een aardig alternatief!

[ Voor 50% gewijzigd door Frosix op 09-08-2019 00:58 ]

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
ik denk dat de beste opties toch echt wel xiaomi's zijn, de mi 9 se of mi 9t zijn goede opties, kijk even rond op nl.pepper.com en je zult zien dat die voor ruim binnen je budget te verkrijgen zijn.

de mi 9t is denk ik de beste een snellere 730, 4000 mah batterij notchless oled scherm, alles wat je wilt. als je nog even geduld hebt (een maand of 1-2) zal de mi 9t in je budget passen, hij is nu nog maar net uit in nl, en dus zijn de prijzen nog erg hoog.

• LockeJohn
Lets find it schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 12:20:
ik denk dat de beste opties toch echt wel xiaomi's zijn, de mi 9 se of mi 9t zijn goede opties, kijk even rond op nl.pepper.com en je zult zien dat die voor ruim binnen je budget te verkrijgen zijn.

de mi 9t is denk ik de beste een snellere 730, 4000 mah batterij notchless oled scherm, alles wat je wilt. als je nog even geduld hebt (een maand of 1-2) zal de mi 9t in je budget passen, hij is nu nog maar net uit in nl, en dus zijn de prijzen nog erg hoog.
Klopt ja die heeft wel echt alles wat ik wil.
Het ontwerp van de achterkant vindt ik verschrikkelijk maar zal wel mee te leven zijn.
Goede tip om even te wachten nog.
Weet je toevallig hoe de Oppo Realme X is , vergelijkbaar met de 9T en zal deze naar nl komen ?

• Jeroenneman

Jeroenneman

LockeJohn schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:10:
[...]

Klopt ja die heeft wel echt alles wat ik wil.
Het ontwerp van de achterkant vindt ik verschrikkelijk maar zal wel mee te leven zijn.
Goede tip om even te wachten nog.
Weet je toevallig hoe de Oppo Realme X is , vergelijkbaar met de 9T en zal deze naar nl komen ?
Die ga je voorlopig niet bij een Nederlandse winkel kunnen vinden. Hij is met een Snapdragon 710 ook langzamer dan de 9T, die een Snapdragon 730 aan boord heeft.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• dec0de
  • Niet online
@LockeJohn ik ga er van uit dat je er een hoesje op doet? Als je de zwarte / Carbon mi 9t neemt en een siliconen hoesje ziet die er erg netjes uit.

@Jeroenneman

wat voor onzin kraam je uit? di mi 9t is al lang verkrijg baar in nl...

[ Voor 23% gewijzigd door dec0de op 13-08-2019 15:04 ]

• Jeroenneman

Jeroenneman

Lets find it schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:20:
@LockeJohn ik ga er van uit dat je er een hoesje op doet? Als je de zwarte / Carbon mi 9t neemt en een siliconen hoesje ziet die er erg netjes uit.

@Jeroenneman

wat voor onzin kraam je uit? di mi 9t is al lang verkrijg baar in nl...
Even terug naar de basisschool voor een les begrijpend lezen. Volgens mij is duidelijk dat ik het heb over de Oppo Realme X, niet over de 9T. Sterker nog, ik heb de Mi9T zelf aangeraden enkele posts hierboven.

Niet gelijk een ander beschuldigen van onzin verkondigen als je zelf gewoon niet fatsoenlijk kan lezen.

• dec0de
  • Niet online
Jeroenneman schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:15:
[...]

Even terug naar de basisschool voor een les begrijpend lezen. Volgens mij is duidelijk dat ik het heb over de Oppo Realme X, niet over de 9T. Sterker nog, ik heb de Mi9T zelf aangeraden enkele posts hierboven.

Niet gelijk een ander beschuldigen van onzin verkondigen als je zelf gewoon niet fatsoenlijk kan lezen.
Ohh, leesfout, sorry

[ Voor 6% gewijzigd door dec0de op 13-08-2019 18:41 ]

Pagina: 1