@home upload cap weg?

Pagina: 1
Acties:

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 09:53
Ok ik weet dat het midden in de nacht is enz.
Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ik met mijn @home abbo met 50 kb/s kan uploaden (continue)

Hier een bewijs:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/guymulders/vageupload.jpg

Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt, of is @home er eindelijk achter dat de upload wel iets hoger mocht?
Vraag is dus, zijn er mensen bij wie dit ook al eens gebeurd is?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Weet je zeker dat het totaal niet 50 kbit/s is? Want de upload cap van @home is 64 kbit/s, niet?

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Nee, 128 kbit/s, 16 kbyte/s. Ik weet niet in hoeverre dit veroorzaakt kan worden door een storing. Doordat @home zijn zaakje bij de head end niet voor elkaar heeft. Zou kunnen als ze bezig zijn met uitbreiding van het netwerk. In dat geval KON je sneller dan 16 kb/s uploaden en 435 kb/s downloaden. Maar dat is al lange tijd niet meer voorgekomen geloof ik.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Sorc lult niet uit zijn nek, ik heb een tijdje geleden ook boven cap van hem gedownload (ja zelfs toen ik gewoon ging timen). Heel vreemd ;)

Maar van mij mag het hoor, 50kb/sec up :9

Verwijderd

50 up?... damn dat is snel... down is normaal maar uppen op die snelheid wil ik ook wel :)

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 09:53
Ok ik kan inmiddels melden dat deze snelheid tot een uur of 9.30 vanmorgen heeft aangehouden... nu is het weer gewoon 16 kb/s :)
en het waren kb/s. DU meter gaf op 2 plaatsen (eigen comp en comp die inetverkeer route) aan dat het om een kb of 50 ging... top is iets van 61 kb/s geen kilobit.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb het ook wel es gehad met @home dat mn upload ineens veel hoger was.. maar het was maar een paar minuten. En het kan ook zijn dat het verkeerd weergegeven wordt omdat ik internet via mn lan (sygate)..
Pagina: 1