Hey,
Het is al even geleden dat ik voor het laatst zelf een desktop heb samengesteld. Het wordt nu echt tijd om mijn FX-6300 te vervangen
. Ik heb een systeem samengesteld waarin ik voor mezelf afwegingen heb gemaakt tussen functionaliteit en looks. Ben benieuwd of er nog tips/opmerkingen zijn van jullie uit. Ook een vraag hoe het zit met compatibiliteit van de rgb leds op het mobo en de nzxt case.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel veel Cities Skylines (vandaar ook 32GB DDR4). Daarnaast verneem ik dat voor nieuwere games mijn pc niet meer kan meekomen. Ik heb liever een pc van ±€1000,- voor 5 jaar dan elke 3 jaar een pc van ±€700,-.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij wat ik nu heb samengesteld
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen, mijn oude pc zal ik nog proberen te verkopen maar zal niet schokkend veel opbrengen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Internet zit bij mij in de lucht, dus een mobo zonder wifi betekent dat ik aanvullend een ontvanger nodig heb.
Ga je overklokken?
Was het eerst niet van plan, wellicht in de toekomst icm een nzxt kraken o.d.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ben benieuwd of er nog tips/opmerkingen zijn van jullie uit. Ook een vraag hoe het zit met compatibiliteit van de rgb leds op het mobo en de nzxt case.
Het is al even geleden dat ik voor het laatst zelf een desktop heb samengesteld. Het wordt nu echt tijd om mijn FX-6300 te vervangen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel veel Cities Skylines (vandaar ook 32GB DDR4). Daarnaast verneem ik dat voor nieuwere games mijn pc niet meer kan meekomen. Ik heb liever een pc van ±€1000,- voor 5 jaar dan elke 3 jaar een pc van ±€700,-.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij wat ik nu heb samengesteld
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen, mijn oude pc zal ik nog proberen te verkopen maar zal niet schokkend veel opbrengen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Internet zit bij mij in de lucht, dus een mobo zonder wifi betekent dat ik aanvullend een ontvanger nodig heb.
Ga je overklokken?
Was het eerst niet van plan, wellicht in de toekomst icm een nzxt kraken o.d.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ben benieuwd of er nog tips/opmerkingen zijn van jullie uit. Ook een vraag hoe het zit met compatibiliteit van de rgb leds op het mobo en de nzxt case.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 137,- | € 137,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5700 8G | € 365,- | € 365,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H500i Wit | € 103,90 | € 103,90 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D32AESC | € 166,82 | € 166,82 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX650M | € 70,99 | € 70,99 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 109,79 | € 109,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.158,50 | ||