Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 23:18
Mede-auteur:
  • Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

De OP7 en OP7 Pro zijn afgelopen mei officieel gelanceerd. Inmiddels zijn er alweer nieuwe geruchten over de opgvolgers later in 2019. De laatste berichten (nieuws: ‘OnePlus werkt aan 7T Pro, eerste foto’s tonen prototype’) wijzen er op dat er in ieder geval gewerkt wordt aan de Oneplus 7T Pro. In dit topic kunnen de geruchten en speculaties besproken worden. Naarmate er meer bekend wordt over de nieuwe toestellen zal deze post aangevuld worden.

Terug naar Inhoudsopgave

LET OP: dit zijn nog niet officieel bevestigde specificaties van de OnePlus 7T en 7T Pro. OnePlus heeft op het moment van schrijven nog niets bevestigd qua specificaties. Het zijn dus geruchten. Voor de meeste onderstaande specificaties, zijn er bronnen (zie Nieuws en links).
Per onderwerp staat eerst de data voor de Oneplus 7T, daarna voor de Oneplus 7T Pro.
Software
Besturingssysteem: Android
Versie besturingssysteem: 10.0
Softwareschil: OxygenOS
Scherm eigenschappen
Schermdiagonaal: 6.55"/6.67"
Resolutie: 2440x1080/2K+
Verhouding: 20:9/20:0?
Refresh rate: 90Hz/90Hz
Schermtype: AMOLED/AMOLED
Edge-randen: Plat/Curved
Coverglass: Onbekend
Vingerafdrukscanner: Inscreen/inscreen
Hardware
Processor: Qualcomm Snapdragon 855+/Qualcomm Snapdragon 855+
GPU (grafische chip): Adreno 640
Geheugengrootte (RAM): OP7T: 8GB / OP7T Pro: 8GB / OP7T Pro McL. Ed.: 12GB
Opslagcapaciteit: 128/256GB
Aantal SIMs: 2
Camera
Cameraresolutie achterkant: OP7T: 48MP+16MP(UW)+12MP[2x Zoom](TP) / OP7T Pro: 48MP+16MP(UW)+8MP[3x Zoom](TP)
Sensor: Onbekend
Maximaal ondersteunde videoresolutie: Onbekend
Stabilisatie: Onbekend
Diafragma: Onbekend
Accu eigenschappen
Accucapaciteit (in mAh): 3800mAh/4085mAh
Draadloos opladen: Nee
Snelladen: Warp Charge 30T/Warp Charge 30T
Uiterlijke kenmerken
Model: Bar
Gewicht: Onbekend
Lengte: Onbekend
Breedte: Onbekend
Hoogte / Diepte (oftewel, de dikte van de telefoon): Onbekend
Kleuren: Onbekend
Overige specificaties
Prijs: Onbekend
Datum van aankondiging: September, verkoop start 15 oktober
Terug naar Inhoudsopgave

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dIYx7m2YyXvITrK4Iga7Ju_XhZ0=/x800/filters:strip_icc()/i/2003010784.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://www.droid-life.com/wp-content/uploads/2019/08/OnePlus-7T-Pro-2-980x549.jpg

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar Spiff1.

VersieDatumAanpassingenDoor
V1.007-08-2019Topic aangemaaktSpiff1
V1.130-08-2019Hoofdafbeelding bijgewerkt, nieuws en linkjes toegevoegd, concept afbeeldingen toegevoegd, en specificaties bijgewerkt.Spiff1

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 45% gewijzigd door Mycroft op 30-08-2019 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
Nieuwe foto's van de het prototype van de Oneplus 7T Pro zijn opgedoken, zo schrijft Androidworld: 'OnePlus 7T Pro gelekt: telelens met 5x optische zoom op komst?'. Dit maal zijn er van zowel de voor als achterkant foto's uitgelekt. Zie foto's onderaan deze post. Aldus Androidworld wijst dit mogelijk op de komst van een camerafunctie met 5x optische zoom.

Daarnaast wordt verwezen naar een Q&A met Pete Lau, de CEO van Oneplus, waarin hij aangaf dat de Pro versies functies zullen gebruiken die uiteindelijk hun weg zullen vinden naar de goedkopere toestellen. Zoals ik al eerder in een ander topic schreef vermoed (en hoop ik) dat bijvoorbeeld het bezel-less scherm ook zijn weg weet te vinden naar de Oneplus 7T:
[...] in het middensegment is de concurentie flink en kan Oneplus niet achterblijven. Zo zullen de Xiaomi Mi 9T Pro en de Honor 9X Max betaalbare en krachtige toestellen zijn met een pop-up selfiecamera (en dus schermen zonder bezels). Aangezien de OP7 slechts een beperkte update was van de 6T, inclusief dezelfde druppelnotch, lijkt het me goed mogelijk dat de OP7T ook met een scherm zonder bezels en een pop-up camera zou komen.
Recente leaks van het mogelijke prototype van de Oneplus 7T Pro:

Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/oneplus-7t-pro-clear-look-leaks.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/oneplus-7t-pro-leaks-in-by-weibo-user.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerVitesse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-09 15:53
Hoop echt dat ze nu ook een variant maken met een normaal beeldscherm formaat. Max 6,4 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:40

Oekol

waka waka hey hey

Het gaat mij oprecht een beetje te snel. Ben nog super tevreden met mijn OP3 en OP6T voor werk. Zie vooralsnog geen haast om te vernieuwen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Hmm mijn vermoeden is dat de nadruk op de Pro gaat liggen.
Hoe kun je de reguliere OP7 nou echt goed naar T-niveau brengen behalve alleen de SD855+?
Geef em de camera setup van de op7pro, dan hebben we tenminste wat te kiezen ;) Afgeronde schermranden zijn gewoon zo not-done voor me, maar ik zou toch graag een tele-camera willen naast de reguliere camera ;)

Dus een OP7T met main+telecam, vlak scherm, 60Hz vs 90Hz boeit me even niet, ik ben nu ook 60 gewend, maar 90hz is altijd beter natuurlijk.

De reguliere OP7 was al niet zo'n enorme stap t.o.v. de OP6T, dus de 7T zou toch wel iets meer significants moeten veranderen (daar hoop ik op).

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
[Dubbelpost door samenvoegen topics]

[ Voor 97% gewijzigd door Mycroft op 14-08-2019 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 11:08

duderuud

Sliden is koel

Kom met een model zonder afgerond scherm en niet groter dan 6". Die koop ik direct.

Edit: En WiFi 6 natuurlijk...

[ Voor 16% gewijzigd door duderuud op 10-08-2019 20:35 ]

Motor-Forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mycroft
Leaker Max J. claimt dat de OP7T(Pro) op 15 oktober gelanceerd zal worden. Phonearena schreef er een artikel over: Here's when the OnePlus 7T Pro will reportedly be announced

De vorige T-serie telefoons werden later in het najaar aangekondigd:
Oneplus 3T: 15 November 2016
Oneplus 5T: 16 November 2017
Oneplus 6T: 29 oktober 2018

Dan zou de 7T dus een stuk vroeger zijn.

Edit:
Om kritisch te blijven op de leaks tot nu toe: Het lijkt er op dat de tot nu toe gelekte foto's niet van de Oneplus 7T Pro zijn maar van de Oneplus 7 Pro. Zie: No, this is not OnePlus 7T Pro: Here's the truth behind viral photos

Edit 2: Weer een kritische note. Techradar rapporteerde zelf ook 15 als de releasedatum maar trekt dit nu toch weer in: OnePlus 7T won't launch on October 15 after all

[ Voor 43% gewijzigd door Mycroft op 13-08-2019 12:49 . Reden: Toevoeging nieuwe info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
Voor wie nog twijfelde over het uitkomen van een Oneplus 7T (Pro) in het najaar. Pete Lau, CEO van Oneplus, bevestigde aan de Financial Times dat er een tweede 5G toestel zal komen in het laatste kwartaal van 2019. Quote uit het artikel:
"In May, OnePlus’s 7 Pro was the first 5G smartphone to launch in the UK, on EE’s network, and since then it has also launched in Finland with Elisa. [...] OnePlus is planning to release a second 5G handset — this time, globally — in the fourth quarter of 2019, Mr Lau said."
Bron: FT artikel Chinese smartphone maker OnePlus to roll out new 5G device

Bij mijn weten is dit het eerste dat Oneplus zelf bevestigd over de Oneplus 7T serie. Als er weer een 5G-toestel komt zal dit zo goed als zeker om een Pro versie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
Leaker Max J. schrijft in een tweet de volgende lanceringsdata voor het volgende Oneplus toestel of toestellen:

26th September India Launch
10th October US/EU Launch
15th October Sale

Deze wijze van lanceren zou sterk afwijken ten opzichte van vorige jaren. Wat denken jullie? Betrouwbare informatie of wilde speculatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou ja, ze zijn dit jaar sowieso ook van de traditie afgestapt van 2 telefoons in respectievelijk voor- en najaar uit te brengen door direct in 't voorjaar al 2 telefoons uit te brengen waarvan er eentje "PRO" is.
Dus in dat opzicht zou het me niet verrassen als ze het zo zouden doen zoals jij in je post aangeeft.
Het is nu half augustus, dus ik beschouw het bericht zelf als "er gaat zeker weten iets komen, naar alle waarschijnlijkheid in Oktober", maar verder dan dat kom ik niet ;)

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 14:21

WCA

Nou ben benieuwd. Heb nu een Oneplus 6 waar ik nog behoorlijk tevreden mee ben. Ik baal echter nog steeds van de vingerafdrukscanner achterop, en de camera kan ook een stuk beter.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

GreNade schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:35:
en de camera kan ook een stuk beter.
Ik heb OnePlus al gevolgd sinds het begin, maar vreemd genoeg nooit een in bezit gehad (daar gaat hopelijk verandering in komen ;) ).
De camera is ook altijd hét grootste minpunt geweest van OnePlus.
Je kunt veel negatiefs over de galaxy's zeggen, maar ze hebben wel al 10 jaar vrij consistent goeie camera's waarbij ook duidelijk te zien is dat je met optimale software meer uit de hardware kan halen. Dát moet OnePlus ook nog onder de knie krijgen, aangezien zij ook de beste hardware/sensors hebben, maar nog niet in staat zijn om de simpele dingetjes (zoals geen uitgesmeerde details/aquareleffecten) goed onder de knie te krijgen. Maar, naar wat ik nu gevolgd heb, schijnt de camera van de OP7(pro) al weer een stap dichterbij te zijn, en dus ook toch wel een sprongetje vooruit t.o.v. de OP6(T). Laten we vooral hopen dat de 7T(pro) wéér een wat betere camera hebben, want als je overstapt van flagship-killer-zijnde naar flagship (ook in kosten), dan moet je wel iets neerzetten dat minimaal on-par is en qua camera is dat iig nog niet het geval.
Ik denk eigenlijk dat ze het nét effe wat te snel gedaan hebben, die overstap van flagship-killer naar flagship. Het is een retesnelle bloatwarevrije telefoon met een mooi scherm, maar de rest is nog net effe iets eronder (camera, leren hoe ze schermen moeten afronden met de minste "stoorgraad", audiojack), maar intussen kost het wel al 700 euro.
Daarnaast lees je overal terug "hun active community zorgt ervoor dat ze continue verbeteringen doorvoeren, ook aan de camera"...dat mag dan wel kloppen, maar ik heb nog niet meegemaakt dat de camera dan ook echt adequaat vooruit ging in de basics, dus ik zit een beetje op het randje van of ik op basis van die "beloftes" hoop moet hebben dat ze hun camerasoftware snel kunnen optimaliseren.
Maar ik heb goeie hoop en blijf vooralsnog positief over OnePlus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelJagroep
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 29-11-2024
Deathchant schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:06:
[...]

Ik heb OnePlus al gevolgd sinds het begin, maar vreemd genoeg nooit een in bezit gehad (daar gaat hopelijk verandering in komen ;) ).
en deze
Deathchant schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:06:
[...]
Daarnaast lees je overal terug "hun active community zorgt ervoor dat ze continue verbeteringen doorvoeren, ook aan de camera"...dat mag dan wel kloppen, maar ik heb nog niet meegemaakt dat de camera dan ook echt adequaat vooruit ging in de basics, dus ik zit een beetje op het randje van of ik op basis van die "beloftes" hoop moet hebben dat ze hun camerasoftware snel kunnen optimaliseren.
Sorry, maar je hebt geen OP7P en je hebt nog niet meegemaakt dat de camera vooruit is gegaan in basic?
Dit rijmt niet echt met elkaar...

Ik snap dat voor de gemiddelde gebruiker (lees non-tweaker) de stock camera goed moet zijn.
Maar na een kort onderzoek heb je aan GCam een veel betere camera dan de stock.

Ook vind ik persoonlijk de stock camera echt ontzettend verbeterd is door de upgrades. Vooral de .7 update heeft in mijn ervaring veel verbeterd.

Ontopic; Ik zou niet weten welk USP(s) de 7T Pro zou moeten hebben.. Naast een CPU upgrade (885+) en misschien wireless chargen zie ik niet zo snel groter upgrades komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik doelde dan ook op alle vorige generatie OP telefoons. Dat aquareleffect is er bij de 5T en 6 series nooit helemaal uitgegaan.
En ja tuurlijk weet ik van GCam, maar je zou geen telefoon moeten kopen gebaseerd op "ze kunnen het nog achteraf fixen" of "je kunt altijd een andere camera app gebruiken". Dat was mijn punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Deathchant schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:01:
Ik doelde dan ook op alle vorige generatie OP telefoons. Dat aquareleffect is er bij de 5T en 6 series nooit helemaal uitgegaan.
En ja tuurlijk weet ik van GCam, maar je zou geen telefoon moeten kopen gebaseerd op "ze kunnen het nog achteraf fixen" of "je kunt altijd een andere camera app gebruiken". Dat was mijn punt :)
Aquareleffect zit niet (merkbaar) op mijn Oneplus 6?

Share and Enjoy!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mycroft
En we hebben beeld. Soort van.
De betrouwbare leaker Evan Blass heeft schetsen online gezet van de achterkant van naar verluid de Oneplus 7T Pro.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.androidheadlines.com/wp-content/uploads/2019/08/OnePlus-7T-Pro-5G-sketch-Evan-Blass-leak-1420x858.jpg

Lijkt er op dat er in ieder geval veel camera's komen.

Bron: Alleged OnePlus 7T Pro Sketch Shared By Evan Blass

Edit: Ter aanvulling nog een goed artikel met wat doordachte speculatie over waar Oneplus mee gaat komen.
OnePlus 7T and 7T Pro: Will there still be ‘T’ models?

[ Voor 21% gewijzigd door Mycroft op 22-08-2019 21:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Dutchman
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 16:31
Zo moet de Oneplus 7t eruit komen te zien.
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/oneplus-7t-360-degree-renders-by-@onleaks-758.jpg

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Van geen notch naar notch? Nee toch...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRO-JWE
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-09 19:13
Dit is de gewone, niet de Pro. Die heeft sinds de 6T een waterdruppelnotch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Als die renders kloppen is het wel mooi om te zien dat de "gewone" ook een triple-cam-setup krijgt.
Als de pro van die afgeronde schermranden krijgt, kunnen we tenminste nog deze kiezen ;)

Zou ook cool zijn als de gewone een 90Hz scherm krijgt en de Pro een 120Hz :)

[ Voor 17% gewijzigd door Deathchant op 25-08-2019 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
Mr.Dutchman schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 11:14:
Zo moet de Oneplus 7t eruit komen te zien.
[Afbeelding]

Bron
Die camera setup vind ik niet zo boeiend. Als de camera's maar foto's van goede kwaliteit leveren.

Wat ik opmerkelijker vind is dat er toch waarschijnlijk weer een druppelnotch gaat komen. Oneplus heeft de notch al vanaf begin 2018 gebruikt met de OP6. Het huidige ontwerp gaat al vanaf het najaar 2018 mee en zal dan dus te zien zijn in de OP6T, OP7 en OP7T. Het oude ontwerp wordt dus gewoon gerecycled.

Heel jammer want een Oneplus 7T met een plat bezel-less scherm zou een prachtig (en future proof) toestel zijn. Concurrenten hebben laten zien dat ook toestellen in dezelfde of lagere prijsklasse een bezel-less scherm kunnen bieden zoals met de Xiaomi Mi 9T, de Oppo Reno en Asus Zenfone 6.

Ik snap dat de Oneplus 7T Pro het toestel is waar de innovatie moet plaatsvinden maar dat toestel moet je met de grote afmetingen en afgeronde schermen maar net liggen.

Wat ze nu lijken te doen is de Oneplus 6T pakken, er een snapdragon 855+ in dauwen en er een extra camera bijproppen en dat is toch erg mager. Laten we hopen dat het tegendeel bewezen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:45
Design veranderingen doet OnePlus altijd met het nieuwe model, de T versie is altijd een hardware update. Dus de 8 zal verwacht ik zonder Notch komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
OnePlus 7T komt volgens onze Ishan in de kleuren 'Frosted Silver' en 'Haze Blue'.
Een matzilveren OnePlus 7T met 256GB / 8GB en triple camera set-up, dat klinkt wel als lovely :)

Hogere resolutie, ook 90Hz refreshrate. Zonder notch had het perfect geweest, maar een 7T Pro wordt prijzig.

OP7T Info:
-8+128GB & 8+256GB, Frosted Silver & Haze Blue
-6.55" 2K Super AMOLED 90hz Display with Smaller Notch
-SD855+
-3800mAH Battery
-48MP+16MP+12MP Camera, 16MP Front, 960FPS 10 Sec. SlowMo, Wide Angle Video and Nightscape

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 29-08-2019 12:40 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

CLB schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:38:
OnePlus 7T komt volgens onze Ishan in de kleuren 'Frosted Silver' en 'Haze Blue'.
Een matzilveren OnePlus 7T met 256GB / 8GB en triple camera set-up, dat klinkt wel als lovely :)

Hogere resolutie, ook 90Hz refreshrate. Zonder notch had het perfect geweest, maar een 7T Pro wordt prijzig.

OP7T Info:
-SD855+
-3800mAH Battery
-48MP+16MP+12MP Camera, 16MP Front, 960FPS 10 Sec. SlowMo, Wide Angle Video and Nightscape
Dat klinkt idd als lovely!! En een 90Hz display in de non-pro en dan ook nog eens niet-curved -> _/-\o_
6,55" ... dat klinkt echt huge. De OP7 is 6,41"...dus wéér groter.... :/

[ Voor 4% gewijzigd door Deathchant op 29-08-2019 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Bigger is better! (she lies... :P )

Specs

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Was is de kans dat de 7TPro ip68 waterdicht wordt?

• WCA

WCA

Franco10 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:02:
Wat is de kans dat een willekeurige tweaker daar meer informatie over heeft dan jij? 8)7

Share and Enjoy!

• CLB
  • Niet online
Franco10 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:02:
0,007%

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
8)7
GreNade schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:06:
[...]

Wat is de kans dat een willekeurige tweaker daar meer informatie over heeft dan jij? 8)7
Is inderdaad een beetje rare vraag, maar ook weer niet niet als je alle geruchtenmolens op de voet volgt. Ben op zoek naar een vervanger voor m'n S8 en ip68 is een must. Als het 0,8% was geweest had ik de gok genomen.

• Mycroft
CLB schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:38:

OP7T Info:
-SD855+
-3800mAH Battery
Het lijkt er op dat in het voorjaar alles op de Pro werd ingezet en nu op de 'gewone' 7T. Ishan tweet dat er nog onduidelijkheid is over de pro versie. Die zou mogelijk geen 855+ krijgen.

Oneplus is dus voor de 7T gegaan voor een 90Hz scherm. Had zelf liever een plat scherm zonder notch gezien. Zoals ik al eerder schreef is het ontwerp met ene notch inmiddels al drie toestellen oud. Maar ja, snap dat er een afweging gemaakt moet worden.
Ik ben benieuwd, gebaseerd op de specs, hoe de camera het gaat volhouden. Groter scherm, 90Hz en 'slechts' 3800 mAh klinkt niet als een toestel waar je twee dagen zonder opladen mee door kunt gaan.

Zijn jullie van plan de 7T (Pro) te kopen. En welk toestel heb je nu?

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ja, 7 Pro.

Specs

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Spiff1 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:18:

Zijn jullie van plan de 7T (Pro) te kopen. En welk toestel heb je nu?
Ja. Ik weet niet nog welke van de 2 aangezien van de Pro nog niks bekend is. In ieder geval zal het de versie worden met plat scherm, mits de telefoon met het gekromde scherm features heeft waar ik geen nee tegen kan zeggen :P
Ik heb nu (ja ja nog steeds) een HTC10.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:45
Nee, tenzij mijn huidige 2 jaar oude Note 8 sneuvelt, dan is de 7t zeker een kanshebber. Hiervoor had ik een OP3 die goed bevallen is, wilde met de Note het pennetje ervaren ivm studie maar gebruikte het uiteindelijk niet.

• CLB
  • Niet online
Wel in de running ja voor een nieuwe telefoon, loop nu met een OnePlus 6...

Wil ik eigenlijk nog niet kwijt door de notificatieled en fysieke vingerafdrukscanner die missen bij nieuwe OnePlustoestellen. De OnePlus 7 Pro vind ik een prachtig apparaat en zou ik ook wel willen hebben, dan maar geen ledje. De portretstand van de camera en hoe die 'zoom' daarbij werkt vind ik echt verschrikkelijk but en ik vind het toestel gewoonweg te duur in vergelijking met de concurrentie. De OnePlus 7T ziet er mooi uit, alleen die waterdruppelnotch, tsjaa misschien ga ik die toch voor lief nemen. Als er een frosted silver-variant komt (of frosted blauw) met een mooi display, snelle hardware, iets betere camera's en dus een model met 256GB/8GB, dan hoef ik denk ook geen grotere, duurdere pro. Het liefst weer met 3,5mm-aansluiting, not gonna happen.

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

https://nl.hardware.info/...ders-oneplus-7t-duiken-op

"Volgens de geruchten beschikt de 7T en 7T Pro over een Snapdragon 855+ chipset en wordt het duo op 10 oktober gelanceerd."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
Nu ook specs en renders van de Oneplus 7T Pro.

OP7TPro / OP7TPro McLaren Edition :
6.67inch 2K+ 90Hz
Curved Screen
4085mAh Warp Charge 30T
Snapdragon 855+
8/256GB (12GB ML. E. only) base
48MP+16MP(UW)+8MP[3x Zoom](TP)
Improved cam software
Android 10
Bron: Max J.

Afbeeldingslocatie: https://static.hub.91mobiles.com/wp-content/uploads/2019/08/OnePlus-7T-Pro-McLaren-Edition.jpg
Bron: Onleaks via 91mobiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Resolutie van de 7T wordt 2440*1080 volgens de laatste lekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

CLB schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:25:
Resolutie van de 7T wordt 2440*1080 volgens de laatste lekken...
100 pixels in de hoogte meer dan de OP7, die heeft 1080 x 2340 pixels. Zou dat de bump van 6,41" naar 6,55" verklaren? Wat wel ook fijn is, is dat ze blijkbaar de warpcharging ook naar de 7T brengen en niet alleen naar het pro-model. Het lijkt haast wel alsof de 'reguliere' OP7T net zo highend wordt als de pro, waar dat bij de OP7 echt niet het geval was.

EDIT: overigens, valt me nu pas op, de OP7T pro krijgt volgens het laatste berichtje van Spiff1 dus de triplecam setup zo vertikaal zoals de OP7Pro.
Is het zo dat, omdat de camerasetup er optisch anders uitziet bij de OP7T, dat het ook andere camera's zijn? Spec-wise ziet het allemaal hetzelfde uit. Ik vraag me af waarom ze de camera's daar anders laten uitzien. Is toch alleen maar extra designwerk zou ik zeggen...

[ Voor 55% gewijzigd door Deathchant op 30-08-2019 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Iets wat mij opvalt bij de 7T Pro, is dat de pop-up camera verder uitsteekt dan bij 7 Pro. Zouden ze daar misschien een wide angle camera hebben ingestopt?

https://www.gsmarena.com/...dition_too-news-38962.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Deathchant schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:19:
100 pixels in de hoogte meer dan de OP7, die heeft 1080 x 2340 pixels.
Zou dat de bump van 6,41" naar 6,55" verklaren?
Could be :)
Het lijkt haast wel alsof de 'reguliere' OP7T net zo highend wordt als de pro
Verschillen worden weer kleiner en kleiner ja... waardoor ik twijfel over de 7T.
Liever geen notch, aan de andere kant, de notch van m'n OnePlus 6 vind ik ook prima en deze wordt kleiner.
Zal bij mij ook wel afhangen van de kleuren / finish eerlijk gezegd, al dat glimmende mirror vind ik echt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

CLB schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 20:11:
[...]

Could be :)

[...]

Verschillen worden weer kleiner en kleiner ja... waardoor ik twijfel over de 7T.
Liever geen notch, aan de andere kant, de notch van m'n OnePlus 6 vind ik ook prima en deze wordt kleiner.
Zal bij mij ook wel afhangen van de kleuren / finish eerlijk gezegd, al dat glimmende mirror vind ik echt niks.
Ja dat matte is veel beter, agreed ;)
Overigens, ik zie het niet dat die notch op de OP7T kleiner is...Je bedoelt toch dat druppelding he? Dat is toch evengroot op de renders als de OP6T/OP7.

Nou ja, mij boeien de kleuren dan bijvoorbeeld minder dan die afgeronde schermranden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
De waterdruppelnotch van de 7T is een stuk kleiner dan die van de OnePlus 6, dat bedoelde ik :)
Ik heb liever gewoon geen notch, dat vind ik wel mooier, maar die druppel, tsjaa dat zal me ook niet boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Er is ook al een Geekbench benchmark opgedoken van de OP7T op Android 10:
https://www.gsmarena.com/..._geekbench-news-39018.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Volledige specsheets beide toestellen
Hoop wel dat die 7T hier echt met 256GB gaat komen...
Met de focus op dat toestel hoop ik wel dat OnePlus die call nu wel maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Aha, dus er is toch een miniscuul verschil in de camera.
De tele-camera van de OP7T is dus 2MP (f/2.2) met 2x zoom (oftewel de dubbele brandpuntsafstand van de main cam, wat dan waarschijnlijk 52mm is).
De tele-camera van de OP7T Pro is dus 8MP (f/2.4) met 3x zoom...zouden ze dan een 78mm lensje gebruiken?

offtopic:
voor zover je 52mm uberhaupt tele kunt noemen...

[ Voor 13% gewijzigd door Deathchant op 13-09-2019 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik had ook wat geruchten vernomen dat het boeltje weer wat duurder gaat worden dan de OP7 en OP7Pro. Ik hoop het niet; ik had nét een geschikte kandidaat gevonden (OP7T non pro) en nou gaat 't waarschijnlijk weer een pak duurder worden. Vermoedelijk krijgt de OP7T de prijs van de OP7 Pro en wordt de 7T PRO nóg duurder.
We gaan het zien. OP is tot nu toe mijn enige kandidaat waar ik "zoveel" geld aan wil proberen. Anders moet ik terugvallen naar de Pixel 3a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
Als de OP7T geen teardrop had, maar een pop-up, met plat 1080p 90Hz scherm en een 3800+ mAh accu was dat voor mij een directe upgrade geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerendjD
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-08 17:28
brammetje1994 schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:16:
Als de OP7T geen teardrop had, maar een pop-up, met plat 1080p 90Hz scherm en een 3800+ mAh accu was dat voor mij een directe upgrade geweest.
Ik hoop zelf eigenlijk vooral op wireless charging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

brammetje1994 schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:16:
offtopic:
Op de popup na heeft ie alles wat je daar zegt ;)
De Mi9T Pro heeft vermoedelijk wat je zoekt voor waarschijnlijk rond de 300 euro goedkoper ;) De ROG Phone 2 ook, die heeft zelfs 120Hz en een 6000mAh accu én SD855+ én frontfacing stereospeakers, en je kunt gewoon de default android skin nemen en niet die gamery look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

BerendjD schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:18:
[...]

Zou mooi zijn, maar ik zou er niet te hard op rekenen.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Wat zouden de prijzen gaan doen denken jullie? Als je nu kijkt:

OnePlus 7 128GB Black - 518 euro
OnePlus 7 256GB Grey - 578 euro

OnePlus 7 Pro 8GB/256GB Grey - 716 euro
OnePlus 7 Pro 8GB/256GB Blue - 719 euro
OnePlus 7 Pro 12GB/256GB Blue - 781 euro

Ze gaan de OP7T toch wel "flink" upspeccen t.o.v. de 7, dus daardoor denk ik dat ze het een tandje hoger gaan prijzen. Bij hardware.info spreken ze over dat de OP7Pro de duurste OP ooit is. Die kroon gaat denk ik echt wel naar de OP7T Pro.

Even kleurtjes weggelaten, vermoed ik het volgende:
OnePlus 7T 128GB - 559 euro
OnePlus 7T 256GB - 659 euro

OnePlus 7T Pro 8GB/256GB - 759 euro
OnePlus 7T Pro 12GB/256GB - 849 euro

Volgens mij is dit aan de vrij optimistische kant geschat. Ik denk dat de 7T upgrade naar SD855+, 90Hz display én de triple camera setup waarschijnlijk een grotere prijsbump heeft t.o.v. de reguliere OP7 dan hierboven geschetst. Maar aan de andere kant denk ik van "hoe duur kunnen ze gaan"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:18

Laguna

Connaisseur

De enige ontwikkeling die ik niet fijn vind is het alsmaar groter gaan, zowel display als behuizing. De OP3 vond ik al aan de grote kant, maar dat gaat allemaal nog net. Groter heb ik dan ook geen behoefte aan. Jammer dat OnePlus niet een tegenhanger heeft voor de S10E.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Laguna schreef op maandag 16 september 2019 @ 17:53:
De enige ontwikkeling die ik niet fijn vind is het alsmaar groter gaan, zowel display als behuizing. De OP3 vond ik al aan de grote kant, maar dat gaat allemaal nog net. Groter heb ik dan ook geen behoefte aan. Jammer dat OnePlus niet een tegenhanger heeft voor de S10E/XR.
Dit. Ik heb een Oneplus 3 gehad en nu een oneplus 6. Echter ik ben al een tijdje aan het kijken voor een handzamer toestel, maar kom dan bij bijvoorbeeld een pixel of galaxy s10e uit. Oneplus in kleinere vorm zou ideaal zijn.

Maar Oneplus gaf aan dat ze niet naar kleinere formaten willen ivm batterijduur die dan te weinig zou worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chienboy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-07 17:39
Wie gaan er naar Londen?
Ik ben vooral nieuwsgierig naar het verschil tussen de 7 pro en 7t pro met zo'n korte periode ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 18:06
BerendjD schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:18:
[...]

Dat hoop ik ook! Dat zou de telefoon nog aantrekkelijker maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Pete Lau heeft het design voor de 7T bevestigt: OnePlus Design: No detail is too small to be perfected

Afbeeldingslocatie: https://forums-images.oneplus.net/attachments/1129/1129634-aeeefcecc468306bf687a41a6ef575b0.png

Afbeeldingslocatie: https://forums-images.oneplus.net/attachments/1129/1129635-1bc9534160c56ddba9cf3797ad8dd933.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kwijl... maar eerst maar eens een 256GB-variant launchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
CLB schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:31:
Kwijl... maar eerst maar eens een 256GB-variant launchen :)
Ieder z'n smaak, maar vind je dat echt mooi? Of zoals ik het liever verwoord: "weer een 2019 telefoon, met wéér een gezwel op de achterkant...".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 07:03

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:41:
[...]

Ieder z'n smaak, maar vind je dat echt mooi? Of zoals ik het liever verwoord: "weer een 2019 telefoon, met wéér een gezwel op de achterkant...".
Weet niet goed wat ik ervan moet denken. Echt heel mooi vind ik het niet, maar echt lelijk is het nu ook weer niet te noemen.

Het doet mij in ieder geval erg denken aan Motorola telefoons, die hebben al sinds de G5 een ronde camerabump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik vind het alles behalve mooi, maar to be honest, het boeit me niet zoveel. Mijn HTC10 verdient ook geen schoonheidsprijs, maar ik wil gewoon een goeie, snelle telefoon met een plat scherm en goeie features.
Wat ik dan een klein beetje jammer vindt, is dat ze 17mm gebruiken als ultra wide angle, in plaats van 13mm ofzo.
Zie ik op dat plaatje trouwens "maar" 1 LED flitser? Normaal zitten er toch 2 LED's in, vaak ook 1 witte en 1 oranje? Nou ja, we zien wel :)

Ik wil ook de 256GB variant en ik ben echt benieuwd of ze de 7T even duur gaan maken als de 7 Pro....
Oh nog wat: gebruiken ze effectief hetzelfde scherm, behalve dat de OP7(T)PRO groter is, en zijn ze hetzelfde gecalibreerd?

[ Voor 9% gewijzigd door Deathchant op 17-09-2019 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:41:
Ieder z'n smaak, maar vind je dat echt mooi?
Ik ken mooiere set-ups, maar ik vind het niet storend lelijk dat ik het toestel ervoor zou laten liggen.
Deathchant schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:18:
En ik ben echt benieuwd of ze de 7T even duur gaan maken als de 7 Pro....
Not gonna happen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Wat dan, nóg duurder??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ik vind 'm wel geslaagd en beschikt over aardig wat features die ik graag in een telefoon zie. Al zou ik er wel een aantal concessies voor moeten doen, geen 3,5mm ingang meer, geen notificatie LED meer en een inferieure FPS. Verder geen fan van een notch maar zolang video's/games 16:9 zijn, zie je de notch toch niet.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat lijkt me al helemaal sterk in deze markt.
Laguna schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:39:
Ik vind 'm wel geslaagd en beschikt over aardig wat features die ik graag in een telefoon zie. Al zou ik er wel een aantal concessies voor moeten doen, geen 3,5mm ingang meer, geen notificatie LED meer en een inferieure FPS. Verder geen fan van een notch maar zolang video's/games 16:9 zijn, zie je de notch toch niet.
Dit zijn exact de punten die ik ook altijd noem, maar ik ben vandeweek van een OnePlus 6 naar een OnePlus 7 gewisseld, bevalt prima. Ja het verloopstukje is niet optimaal, notificatieledje mis ik hier en daar nog steeds en de vingerafdrukscanner is niet optimaal. Echter kan ik nog steeds muziek luisteren, word ik minder getriggerd om te unlocken en als ik dat wel moet doen werkt de gezichtsherkenning veelal en anders scan ik alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

CLB schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:51:
[...]

Dat lijkt me al helemaal sterk in deze markt.
Mij ook, maar mij verbaast niks meer....OnePlus is veranderd van flagshipkiller naar flagship (including de prijs), ze hebben mensen gevraagd welk materiaal men het fijnst vindt (metaal) en toch volledig glas gekozen...Dus mij zou het niks verbazen dat ze, mede door het succes van de OP7Pro waarbij ze gezien hebben dat mensen ze toch allemaal kopen, de prijzen dan gewoon omhoog doen. Men koopt het toch wel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://cdn.igeeksblog.com/wp-content/uploads/2019/09/OnePlus-7T-Pro-Onleaks-iGeeksBlog.jpg

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Eigenlijk doet OnePlus nu precies het omgekeerde. Eerder dit jaar kreeg de reguliere versie nauwelijks een update en nu krijgt de pro nauwelijks een update. Ze kunnen op deze manier net zo goed het T model schrappen en dan de reguliere en pro 1x per jaar updaten.

• frankreinders
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08-2024
Waarom zou je de OP 7T pro kopen ipv de OP 7 pro. Is echt een minimale update. Ben benieuwd wat de prijsdalingen van de 7 pro gaan zijn. Óf... ze gaan de 7T pro verkopen voor dezelfde prijs.

• wjvdh14
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-08 13:07
Had eigenlijk al besloten dat de OP 7 m'n nieuwe telefoon wordt, maar las laatst dat binnenkort de 7t wordt aangekondigd. Nu begin ik weer te twijfelen, wat zouden jullie doen? de 7t of de 7..

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wat zou die opening naast de camera's zijn? ToF sensor? :?

• CLB
  • Niet online
wjvdh14 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:19:
Had eigenlijk al besloten dat de OP 7 m'n nieuwe telefoon wordt, maar las laatst dat binnenkort de 7t wordt aangekondigd. Nu begin ik weer te twijfelen, wat zouden jullie doen? de 7t of de 7..
Specs zijn nog niet geheel bekend, evenals de prijs.
En aangezien wij niet weet wat beter bij je aansluit is dat lastig zeggen.

• wjvdh14
CLB schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:38:
[...]

Specs zijn nog niet geheel bekend, evenals de prijs.
En aangezien wij niet weet wat beter bij je aansluit is dat lastig zeggen.
hm, true, dan maar even afwachten totdat de specs helemaal bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Oh jee, nu is het ook al teasernieuws hoe de doos eruit ziet...
Afbeeldingslocatie: https://fdn.gsmarena.com/imgroot/news/19/09/oneplus-7t-box/-727/gsmarena_001.jpg
https://www.gsmarena.com/...mpanys_ceo-news-39320.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ziet er goed uit, maar:
Welke is het nou, of is het ene plaatje de 7T en het andere plaatje de 7T Pro :?

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
XWB schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 23:21:
[...]

Ziet er goed uit, maar:

[...]

Welke is het nou, of is het ene plaatje de 7T en het andere plaatje de 7T Pro :?
Ronde camera-behuizing is de reguliere 7T. De ander (met pop-up camera en een rij qua camera's) is de 7T Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee of de prijzen van de OnePlus 7 & OnePlus 7 Pro gaan dalen wanneer de OnePlus 7T uitkomt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EFR9quyWkAA_PKC.jpg:large

https://twitter.com/PeteLau/status/1176703580922945539

[ Voor 28% gewijzigd door Anonymoussaurus op 25-09-2019 08:36 ]

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou, schijnbaar draait de OP7T al android 10 out of the box:
https://www.gsmarena.com/...of_the_box-news-39328.php

• CLB
  • Niet online
Nog meer plaatjes van de 7T...

OnePlus 7T Frosted Silver

[ Voor 46% gewijzigd door CLB op 25-09-2019 17:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Laatste renders (die winfuture website werkt hier ruk..), alvorens de aankondiging morgen 15:30 CET in India.

OnePlus 7T:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/g0h5ox5pEsEonLyNtdwIvCDd/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4nZ7bNS2NvaaJ9VandY1Y1OZ/full.jpg

OnePlus 7T Pro:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/R7Udp40SxDwoSn5OJRblvGD9/full.jpg

Bron

[ Voor 11% gewijzigd door Laguna op 26-09-2019 08:50 ]

• wjvdh14
lijkt wel of de 7t nu een groter scherm heeft? bijna net zo groot als de pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@wjvdh14 dat klopt, de 7T zou nu 6.55" worden, waarbij de 7 nog 6.41" was en de 7 Pro 6.67".
Van mij hadden ze ook meer onderscheid mogen maken qua schermformaat (oftewel kleiner in de non-pro).

Verder begrijp ik niet waarom ze een launch event organiseren op 2 verschillende data met 2 weken ertussen.
Na de eerste (vandaag om 15:30) is alles allang bekend in de media, dus wat is dan nog het nut van de 2de op 10 oktober?

[ Voor 72% gewijzigd door Laguna op 26-09-2019 09:18 ]

• wjvdh14
Laguna schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:54:
@wjvdh14 dat klopt, de 7T zou nu 6.55" worden, waarbij de 7 nog 6.41" was en de 7 Pro 6.67".
Van mij hadden ze ook meer onderscheid mogen maken qua schermformaat (oftewel kleiner in de non-pro).
ja vond juist de gewone 7 aantrekkelijker wegens kleiner scherm, wacht nog ff op de reveal van de 7t vandaag voor ik daadwerkelijk m'n besluit neem

@Laguna ja, denk dat ze dat doen, omdat de telefoon sws pas later in europa geleverd wordt?

[ Voor 9% gewijzigd door wjvdh14 op 26-09-2019 10:10 ]

• CLB
  • Niet online
Verder begrijp ik niet waarom ze...
7T vandaag, 7T Pro in oktober... Blijft weird inderdaad.
Alle focus gaat naar de 7T, maar Winfuture noemt alleen 128GB, nog vreemder.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Verder begrijp ik niet waarom ze een launch event organiseren op 2 verschillende data met 2 weken ertussen.
Na de eerste (vandaag om 15:30) is alles allang bekend in de media, dus wat is dan nog het nut van de 2de op 10 oktober?
Voor zover ik begrijp is vandaag alleen de lancering in India en Noord Amerika. De Europese aankondiging, inclusief Europese prijzen, zal pas op 10 oktober plaatsvinden (samen met de 7T Pro).

March of the Eagles

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ze zeggen in de live stream dat ze beloven dat vanaf nu elke OnePlus telefoon een fluid display krijgen, dus 90Hz. Da's een mooie belofte.
1000 nits display en ze beloven een zeer goeie stabilisatie vooral in video. Ik ben erg benieuwd!
IJsblauw en Silver (wat er uit ziet als zwart)....Beide mooie kleuren.

[ Voor 19% gewijzigd door Deathchant op 26-09-2019 16:06 ]

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Welke stream kijk je?

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjvdh14
die van oneplus india

YouTube: OnePlus India Launch | A New Era

[ Voor 24% gewijzigd door wjvdh14 op 26-09-2019 16:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

YouTube: OnePlus 7T Live Launch Event | OnePlus Tv Launch Event In India | A ...

De camera schijnt ook macro te kunnen tot op 2,5cm van het onderwerp af, maar hij legt niet uit welke camera deze capability heeft. Nightscape komt ook naar de ultrawideangle camera. Cool :)
En ze bevestigen dat het preloaded komt met android 10. Nice!

[ Voor 11% gewijzigd door Deathchant op 26-09-2019 16:14 ]

• CLB
  • Niet online
Cool ja, ik was aan het wachten tot 16.30 op het Global-account, weird...
Deathchant schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:11:
De camera schijnt ook macro te kunnen tot op 2,5cm van het onderwerp af
Waarbij je volgens mij handmatig moet kiezen dat je een macrofoto wilt maken, dat is jammer.

[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 26-09-2019 16:22 ]

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Echt,kan die man niet een tijdje in Londen gaan wonen ofzo, of gewoon iemand inhuren om die speech te geven... tenenkrommend!

Specs

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ja die Japanse man was echt niet te verstaan...Maar goed, zo vreselijk belangrijk vond ik het niet, want het gaat nu niet meer over de telefoons, maar over de OP TV. Volgens mij heb ik gemist in welke config de OP7T gaat uitkomen. 128GB, 256GB met 6GB RAM of 8GB...?

[ Voor 23% gewijzigd door Deathchant op 26-09-2019 16:29 ]

• Steevo_S
  • Laatst online: 22-08 10:16
Heb de stream maar uitgezet, kwaliteit is echt bedroevend slecht :(

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Stotter stotter stotter stotter....

Specs

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

Steevo_S ja inderdaad.... na 2 minuten was ik er ook klaar mee... NEVER SETTLE for a bad stream lol

I love watercooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjvdh14
Steevo_S schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:31:
Heb de stream maar uitgezet, kwaliteit is echt bedroevend slecht :(
stream van oneplus india is veel beter

YouTube: OnePlus India Launch | A New Era

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Die is idd een stuk beter, qua audio iig. Die gast die nou net van het podium afgaat kon een goed praatje maken over die quantum led TV ;)

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.