Ssd m.2 maar niet zichtbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views

• Paramarenko
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-12-2024

Paramarenko

getriggity riggitywreckedson

Topicstarter
Hey tweakers,

Ik heb net een desktopje gekocht. Deze heeft een ssd m2 + een ssd en 1tb hdd. Nu zie ik de ssd m2. Zitten op het moederbord maar ik vind deze niet terug bij mijn schijven op scherm?

Ik vind een c en een d schijf terug: c 260 en de d 1 terra..

Nu is mijn vraag: is dit normaal? Ik las ergens iets van ssd m2. In raid en neem aan dat de ssd m2 60gb is en samengesmolten met de normale ssd?

Wubba lubba dub dub

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
edit:
Laat maar.

[ Voor 255% gewijzigd door Room42 op 07-08-2019 02:21 . Reden: Ik zie dat dit onbegonnen werk is. ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• JoStad
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-11 13:59
Paramarenko schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 01:57:
Hey tweakers,

Ik heb net een desktopje gekocht. Deze heeft een ssd m2 + een ssd en 1tb hdd. Nu zie ik de ssd m2. Zitten op het moederbord maar ik vind deze niet terug bij mijn schijven op scherm?

Ik vind een c en een d schijf terug: c 260 en de d 1 terra..

Nu is mijn vraag: is dit normaal? Ik las ergens iets van ssd m2. In raid en neem aan dat de ssd m2 60gb is en samengesmolten met de normale ssd?
Kijk ook even in "schijfbeheer".
Misschien moet je nog een letter aan de drive toevoegen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:51

br00ky

Moderator Harde Waren
@Paramarenko, zonder een lijstje specs, te noemen over welke OS het gaat en de stappen die je zelf hebt genomen komen we nergens. Je hebt nu een hele rits gesloten topics op je naam en je zou toch beter moeten weten inmiddels...

Dit topic is gesloten.