230v naar (dual) usb module gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonNiek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:49
Hi,

Ik zoek een 230V naar dual usb module. Het liefst 3A (maximaal) in verband voeden ledstrip. 2 enkele mag ook.
Het moet ingebouwd worden dus een stekker waar 2 aansluitingen op zitten kan niet.

Het mag ook in een box zoals deze, maar het liefst wel zo klein mogelijk.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/2617/5186/products/12V-to-5V-3A-Dual-USB-Protection-Module-Power-Charger-Adapter-Converter-Cable-Connector-Car-Charger_a686fe97-88cc-4b13-b1fa-b55d7a2b443f.jpg?v=1548457175
(afbeelding is helaas een 12V versie voor in een auto).
Het liefst heb ik hem ook van een NL aanbieder in verband de levertijd maar dat is geen harde eis.

Kan iemand mij helpen met wat suggesties? Misschien gebruik ik ook wel de verkeerde zoektermen? Zoek nu op 230V dual usb module.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:30

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Niet een gewone charge adapter? Die heb je ook in dual, of zo'n 5A meer poorts USB blok, gewoon open slopen en inbouwen.

Maar als het inbouw moet zijn waarom dan USB en niet gewoon een 5v voedings module?

[ Voor 40% gewijzigd door memphis op 06-08-2019 21:05 ]

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Iets meer omschrijving van wat je precies wilt doen en waar ie moet komen zou handig zijn denk ik :)
Mijn eerste ingeving is een verloop van 230v naar sigarettenaansteker en dan een USB charger er op. Persoonlijk heb ik achter de tv gewoon een triple USB charger van Ikea liggen, werkt prima :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Genoeg te vinden: 230V to dual USB PCB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonNiek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:49
Volgens mij voldoet een multipoort USB hub gewoon inderdaad. Ik zit verschrikkelijk moeilijk te denken. Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 22:56

M2M

medicijnman

Simpelweg een ingebouwde 5V voeding pakken gaat misschien werken?

maar wellicht heb je ook nog een mooi chipje nodig dat op de datalines zit om daadwerkelijk de 3A te kunnen leveren?

-_-

Pagina: 1