Muis cursor veranderd random van vorm en kleur

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsmeZ
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 26-08-2020
Beste Tweakers,
Mijn muis cursor die veranderd soms random in (zie fotos) https://imgur.com/a/6cXeUBo Dit probleem gebeurd random maar best vaak. Ik frustreer mij er erg aan en snap niet hoe het komt. Dit is ook plotseling gekomen dus dat is heel vreemd. Mijn pc is pas een maand oud en ik heb geen shady websites of iets bezocht en ook een virus scan en malware scan gedaan maar die detecteren niks verdachts. Windows is ook up-to-date en mijn muis heb ik ook opnieuw in de pc geplugged in een andere usb port maar zonders succes.

Opvallend is dat als ik dit probleem heb een een foto wil groter of kleiner maken (gewoon door de slepen bij een hoekje) dat de muis dan steeds een beetje weg schiet van het hoekje.

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen dit probleem op te lossen.

muis: Logitech g403
Als dit de verkeerde plek is voor deze topic dan sorry, ik weet niet zo goed waar ik hem moet plaatsen..

EDIT: PROBLEEM OPGELOST, het lag aan de nvidia driver en deze heeft een hotfix gekregen.

[ Voor 10% gewijzigd door ItsmeZ op 06-08-2019 22:48 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:08
Druk je op zo’n moment niet gewoon je mousewiel in. (Dan krijg je vaak zo’n pijltje)

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsmeZ
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 26-08-2020
HKLM_ schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:57:
Druk je op zo’n moment niet gewoon je mousewiel in. (Dan krijg je vaak zo’n pijltje)
Nee helaas is dat het niet. Als je de link klikt van de fotos dan zie je ook dat ik verschillende vreemde vormpjes en kleuren krijg. Eentje lijkt bijna op 2 lollies met verschillende kleuren.