hoe kan dit

Pagina: 1
Acties:

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 08:06
hoe kan dit ik zit net een file te downloaden die op tweakers stond haal ik met 56k6 max 17kb gem. 15.x kb/s
niet een keer ofzo maar een keer of 10. en het duurt ook maar een seconde of 30.
hier is ut plaatje
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/havingdinner/wow.jpg

en het is niet gephotoshopt ik heb um op origineel formaat gelaten kun je beter kijken .
en het kan geen fout zijn anders had ik ut bestand net in 30 sec binnen.
ps file is 795kB

trouwens dit is wel grappig zo lijkt het of ADSL heb.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Verwijderd

Een 56k6 gaat gewoon niet harder 6kB max. Dus misschien stond dit bestand in je cache?

Verwijderd

hmmm, misschien softwarecompressie??? Ik kan er naast ziten hoor, maar ik denk dat dat het is.

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 08:06
het bestand stond echt niet in de cache want als ik hem zo download dus niet via een link in msn haal ik maar 5k. doe ik ut via msn dan heb ik gewoon +-17kb/s ook met andere files

boeie ik download nu gewoon een file van 100mb :) is nu bijna klaar.

en denk nu niet dat ik hier iedereen zit beet te nemen dit is gewoon serieus

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het is dus niet een misrekening van windows?
Heb ik ook wel eens dat ik met 90 kbps zit te downloaden, terwijl ik mxstream basic heb dat dus niet harder gaat dan 55

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Max. transferrate is idd +- 6 kb/s met 56k maar dmv. compressie kan 't iets hoger zijn/lijken. Het is in dit geval een wave-file, die kan nog best een stukkie gecompressed worden.....is gewoon datacompressie. Ik heb hier (toen ik nog geen kabel had) ook ooit 96 kb/s gehaalt met ISDN, maar dat was sterk-comprimeerbare data..

Een andere mogelijkheid is idd een weergavefoutje van IE.. :)

#

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 07:44
Ik zat een keer op de 160! Begreep er ook geen donder van, maja. Mij hoor je niet klagen natuurlijk! :)

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 23:32 schreef bavara het volgende:
Ik zat een keer op de 160! Begreep er ook geen donder van, maja. Mij hoor je niet klagen natuurlijk! :)
nou ik zat een keer op 928KBYTE/s >:)
Dit KAN gewoon NIET :(
Pagina: 1