Beste,
Ik zou graag men cpu/mobo/ram willen upgraden, omdat ik merk dat men cpu een bottleneck is in men systeem, heb deze al meermaals overclockt, maar krijg er toch niet de resultaten van die ik verwacht.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Meer Fps halen in games zoals World of Warcraft (Voornamelijk, heel CPU intensief) en Division 2, Guild Wars 2, deze 3 vooral. Ik game op 1920*1080 met een gewone monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja het interne van men systeem is al 7 jaar oud, de kast en dergelijke gaan al 10+ jaar mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beetje toekomstgericht, daarom het X570 moederbord, zodat ik binnen dit en misschien 2 jaar een nieuwe Videokaart kan kopen die de bandbreedte van de PCIE 4.0 kan gebruiken.
Ga je overklokken?
Ik heb alleen nog maar via Intel gewerkt, weet niet hoe het met AMD is, maar wil dit wel proberen, is men koeler daar nog goed genoeg voor?
Wat verwacht je van ons?[i]
Goede info omtrent wat te kopen, bang for the buck. Dank bij voorbaat
Ik zou graag men cpu/mobo/ram willen upgraden, omdat ik merk dat men cpu een bottleneck is in men systeem, heb deze al meermaals overclockt, maar krijg er toch niet de resultaten van die ik verwacht.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Meer Fps halen in games zoals World of Warcraft (Voornamelijk, heel CPU intensief) en Division 2, Guild Wars 2, deze 3 vooral. Ik game op 1920*1080 met een gewone monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja het interne van men systeem is al 7 jaar oud, de kast en dergelijke gaan al 10+ jaar mee.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-3570K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | ASRock Z77 Pro4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon NITRO R9 FURY 4G HBM with Back Plate (1020Mhz) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda ES 750GB , 750GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Antec Twelve Hundred | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill F3-1600C10D-16GSQ | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair TX750W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 840 EVO 120GB | € 180,29 | € 180,29 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 850 EVO 500GB | € 94,99 | € 94,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 275,28 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Moederborden | MSI X570-A Pro | € 172,99 | € 172,99 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Fury HX432C18FB2K2/16 | € 83,32 | € 83,32 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 461,31 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beetje toekomstgericht, daarom het X570 moederbord, zodat ik binnen dit en misschien 2 jaar een nieuwe Videokaart kan kopen die de bandbreedte van de PCIE 4.0 kan gebruiken.
Ga je overklokken?
Ik heb alleen nog maar via Intel gewerkt, weet niet hoe het met AMD is, maar wil dit wel proberen, is men koeler daar nog goed genoeg voor?
Wat verwacht je van ons?[i]
Goede info omtrent wat te kopen, bang for the buck. Dank bij voorbaat