iff u suck like the best go down like the rest (it`s my duty to please that booty =)
Ik kan je alvast vertellen dat 99% hier CS gaat zeggen. Nu al 100%, want ik ben het er mee eensOp zondag 29 juli 2001 03:17 schreef DaKingpin het volgende:
ff een vraagie ik ben best wel niewsgierig wat jullie nou vindenwant de een vind CS beter en de andere TO beter ik vind persoonlijk cs iets beter (no offence ganjaman) ik vind gewoon net iets leuker en ik vraag me af wat jullie er van vinden dus let me know ok tnx.
iff u suck like the best go down like the rest (it`s my duty to please that booty =)
hallo
Verwijderd
Ik dus ook.
Verwijderd
Oftewel, TO is geinspireerd door cs.
beetje zinloze discussie ja.
- Zwevende ventjes
- Woonwalkende ventjes
- vage wapen (LELIJK)
- Sprites (WTF?)
- Muziek (NEEEEEEE!)
- etc.
CS:
- Vette models
- realistisch lopen
- perfecte gameplay
- Mooie wapens (+ mooi geluid)
met papier mache kun je alles maken!!
Met TO krijg ik nogal een onrealistisch gevoel..neit dat cs realistisch is maar goed.
Verwijderd
Nooit gehoord van bunny hoppen? Of nee w8.. das natuurlijk springen en niet lopen...Op zondag 29 juli 2001 11:39 schreef Servowire het volgende:
CS:
- Vette models
- realistisch lopen
- perfecte gameplay
- Mooie wapens (+ mooi geluid)
En perfecte gameplay... hhm... CS speelt wel lekker maar perfect? No way...
Bunnyhoppen kun je "uitzetten" (iig beperken, zodat je er nix aan hebt)Op zondag 29 juli 2001 11:46 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Nooit gehoord van bunny hoppen? Of nee w8.. das natuurlijk springen en niet lopen...
En perfecte gameplay... hhm... CS speelt wel lekker maar perfect? No way...
Verwijderd
Muziek kan je uitzetten, en sprites zitten ook in counterstrike.Op zondag 29 juli 2001 11:39 schreef Servowire het volgende:
Tactical OPs:
- Sprites (WTF?)
- Muziek (NEEEEEEE!)
Ziet er zeer mooi en realistisch uit
Waar zitten sprites in CS (in de offical maps)Op zondag 29 juli 2001 12:28 schreef Gio het volgende:
[..]
Muziek kan je uitzetten, en sprites zitten ook in counterstrike.
Verwijderd
Ow je bedoeld in de maps. Ik dacht dat je sprites in het algemeen bedoelde. In de maps zitten idd geen sprites (voor zover ik weet dan). Maar waar zie je dan sprites in TO maps? (speel TO niet echt vaak dus...)Op zondag 29 juli 2001 12:37 schreef Servowire het volgende:
[..]
Waar zitten sprites in CS (in de offical maps)
sim-pel
2.0 is tof!!
Feyenoord!
gameplay? ik vind dat het geen gameplay is... je loopt een beetje sloom zie je iemand schieten... in CS loop je lekkerder, alles valt gewon lekker, lekker schieten, met TO schiet je heeeel vaag.... sja... TO = rip-off van cs en nog een slechte ook... geef mij maar CS.Op zondag 29 juli 2001 12:51 schreef -Outlaw- het volgende:
Ik ben verslaafd aan Tacops!! De gameplay is super vet. Je hebt ook geen gezeik dat je 10min aan het pingen bent!
2.0 is tof!!
Verwijderd
I know, ik speel maar op 1 server (moetik die nou blijven herhalen? nee toch?Op zondag 29 juli 2001 11:51 schreef Servowire het volgende:
[..]
Bunnyhoppen kun je "uitzetten" (iig beperken, zodat je er nix aan hebt)
Verwijderd
Tsja, ik wil niet zeuren hoor, maar in TO heb je echte terugslag van je gun.Op zondag 29 juli 2001 13:24 schreef Wesley het volgende:
[..]
alles valt gewon lekker, lekker schieten, met TO schiet je heeeel vaag.... sja... TO = rip-off van cs en nog een slechte ook... geef mij maar CS.
Ja, TO is een rip-off, maar ik vind het geen slechte. Het is ook nog mooier als CS.
Verwijderd
Ik kan ook hele tijd zeggen "CS RULES!" "TO SUCKS!"... maar ff serieus... wat hebben wij daar aan? Zou leuk zijn als je echt redenen geeft...Op zondag 29 juli 2001 13:55 schreef Chilly_Billy het volgende:
cs sux, kun je al op een 100 mhz dingetje draaien, ds kan ook nix wezen, TO rules gewoon!!!!! vooral nu beta 2 uit is, de clan waar /me in zit rules al helemaal!!
Okay, ik gaf ook geen redenen wrom ik cs leuk vond maar ik ga niet zitten van "TO SUCKS EN CS RULES"... (heb to niet eens gespeeld..
Wat ik het mooiste ervan vind zijn de gebalanceerde wapens, alle wapens zijn gewoon gratis! maar alle wapens hebben voor en nadelen
het aim systeem is ook heel anders als CS en TO dus de wapens zijn heel gebalanceerd
Verwijderd
verder vind ik inflitration ook wel leuk (UT) strikeforce kan ik ook wel mee leven en TO ook wel..
CS vind ik alleen leuk om een keertje op een LAN te spelen ofzo.. verder vind ik het niet echt stoer
Hoe kan je dan zeggen dat CS beter isOp zondag 29 juli 2001 14:01 schreef Raven_ het volgende:
[..]
(heb to niet eens gespeeld..).
Verwijderd
Ik heb nergens gezegd dat ik CS beter vind. Ik zei alleen datik'et eens was met pica...Op zondag 29 juli 2001 15:36 schreef Lampie het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zeggen dat CS beter is![]()
Uuhuhhh... jij vind CS kut omda het op een mindere computer ook loopt?Op zondag 29 juli 2001 13:55 schreef Chilly_Billy het volgende:
cs sux, kun je al op een 100 mhz dingetje draaien, ds kan ook nix wezen, TO rules gewoon!!!!! vooral nu beta 2 uit is, de clan waar /me in zit rules al helemaal!!
Daar bedoeld ie mee te zeggen dat 't oud overgedateerd prul is denk ikOp zondag 29 juli 2001 17:47 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Uuhuhhh... jij vind CS kut omda het op een mindere computer ook loopt?
En ja, de grafix zijn niet echt mooi van CS...
Verwijderd
lol als jullie net zo hard rulen als de site eruit ziet dan kan dat niet veel zijnOp zondag 29 juli 2001 11:37 schreef japecreations het volgende:
CS absoluut!
De JAW clan rules natuurlijk ook bij CS dat zal er wel mee te maken hebben
WRONG je kan wel bunnyhoppen, gaat zelfs nog ietsjes sneller als met knife rennenOp zondag 29 juli 2001 13:49 schreef Raven_ het volgende:
[..]
I know, ik speel maar op 1 server (moetik die nou blijven herhalen? nee toch?) en daar kan je niet bunnyhoppen.... d8 ik.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Anders ga je het even spelen voordat je onzin uit gaat kramen poppetje ...Op zondag 29 juli 2001 13:55 schreef Chilly_Billy het volgende:
cs sux, kun je al op een 100 mhz dingetje draaien, ds kan ook nix wezen"
Verwijderd
Voordat je weer eens begint met flamen moet je eerst eens je huiswerk beter doen: minimaal een p166.Op zondag 29 juli 2001 13:55 schreef Chilly_Billy het volgende:
cs sux, kun je al op een 100 mhz dingetje draaien, dus kan ook nix wezen"
enne, als je niks nuttigs te melden hebt, zeg dan niks.
Ik heb vroeger veel SWAT gespeeld; op een gegeven moment veranderden ze de naam in TO, en de eerste release daarvan (1.2 dacht ik) viel zwaar tegen. Sindsdien heb ik iedere TO versie ff geprobeerd om hem meteen weer weg te gooien. Maar nu is 2.0 uit, en die roeleert weer net zo hard als SWAT vroeger deed
Ofwel: CS (dat ik na SWAT ben gaan spelen) is weer geformatteerd
Nu weet ik weer waarom ik een 32-bits videokaart heb
De wapens zijn ook een stuk vetter. Neem nou een FAMAS of HK33
En last but not least: in TO gaat iemand ook echt dood als je een handgranaat recht onder zijn kont gooit
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
jawel, beargumenteer...Op zondag 29 juli 2001 07:57 schreef NaLiN het volgende:
ik heb tactical ops 5 min gespeeld en er meteen weer afgegooid.. meer hoef ik niet te zeggen denk ik
persoonlijk vind ik beiden even leuk, maar ik ben dan ook een uitzondering aangezien ik zo'n beetje alle huidige fps' speel of heb gespeeld...
tactical ops heeft als voordeel dat de unreal engine beter om kan gaan met grote buiten gebieden en door de nieuwere engine een langere levensduur heeft...
CS heeft als grootste voordeel z'n langere geschiedenis waardoor de meeste foutjes er gameplaywise wel uit zijn gewerkt...
Verwijderd
volgens mij loopt het ook niet meer op p166Op zondag 29 juli 2001 20:06 schreef ds het volgende:
[..]
Voordat je weer eens begint met flamen moet je eerst eens je huiswerk beter doen: minimaal een p166.
enne, als je niks nuttigs te melden hebt, zeg dan niks.
cs 1.1 heeft een stuk zwaardere eisen dan de originele Half-life....
maar hij heeft wel een punt, de half-life engine begint z'n leeftijd te tonen en is ook niet echt cheat unfriendly...