Vraag over Netwerk Wandcontactdoos

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• espardeme
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 02-03 00:58
Hallo mede-tweakers,

Mijn vraag:
Mijn vraag is of er wandcontactdozen zijn die je kunt inbouwen, maar die niet gepatched hoeven worden. Dus het de uiteindelijke situatie is dat er dan door de muur een rj45 kabel loopt naar de contactdoos en dat er vanuit die contactdoos weer een nieuwe rj45 kabel kan worden gehaald.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
n.v.t.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb tot nu toe alleen maar uitbouw koppelstukken van rj45 gevonden, maar ik zou hem het liefst plaatsen in de muur.

Graag uw advies en Alvast bedankt.

Groetjes,
Sjors

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardKim06
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:30
Wat bedoel je precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-07 19:59
In de muur wordt stugge kabel gebruikt, dit moet je altijd willen patchen op een vast punt om kabelbreuk te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:32
Je bedoelt dat je een kabel hebt welke al een connector heeft en die loopt al door je muur.
Nu wil je daar een wandcontactdoos op aansluiten, dus gewoon plug-and-play en daaruit rol je dan weer een kabel met een connector eraan..

Ik denk niet dat ik je begrijp

Edit: Zoiets vermoed ik.. https://www.aliexpress.co...7f-40fc-86eb-de8494b61801

[ Voor 34% gewijzigd door DonJunior op 06-08-2019 16:20 ]

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:57

BCC

Vast wel, maar een toolless keystone is net zo eenvoudig en netter imho - YouTube: How to Terminate a Cat6 Cable Into a Toolless Keystone Jack | FS

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• espardeme
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 02-03 00:58
@BCC Na het zien van dat filmpje zie ik pas hoe makkelijk het is. Dankjewel voor alle snelle reacties mede-tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:52
Mocht je toch willen wat je origineel zocht, dan kun je een keystone paneeltje nemen,
met daarbij een pass through keystone.
Pagina: 1