iphone 8 plus batterij

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben123321
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-08 11:48
Beste Tweakers,

Een kennis van mij heeft gister een Iphone 8 plus 2e hands gekocht zag er nog punt gaaf uit, slechts de batterij conditie was op 87%.
Dus zei had besloten om die te laten vervangen, nu heeft ze dit bij de mediamarkt laten doen de zelfde dag nog.
De batterij conditie geeft nu aan "reparatie" en de capaciteit kan niet worden bepaald.
Nu zij de reparateur van de mediamarkt en zijn collega dat klopt de nieuwe batterij moet een aantal keer ontladen en weer volladen tot dat de telefoon het herkent (beetje mijn twijfels hier bij maar ik heb hier geen ervaring mee).
Nu is de telefoon ook al 2 keer uitgevallen terwijl de batterij rond de 30 tot 40 % was.

We zitten nu een beetje in een dubio gaan we terug naar de mediamarkt met deze klacht of is dit gebruikelijk bij een nieuwe batterij en moet het een aantal keer ontladen en volladen?

Misschien dat een aantal ervaringsdeskundige hier een goede uitspraak over kunnen doen?

Bij voorbaat dank,

Groet Ruben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Dit is niet normaal, de "nieuwe" accu is niet goed en dient opnieuw te vervangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben123321
Danielson schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:17:
Dit is niet normaal, de "nieuwe" accu is niet goed en dient opnieuw te vervangen worden.
Haal je dit uit dat de telefoon uitvalt of dat de batterijconditie op reparatie staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
ruben123321 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:29:
[...]

Haal je dit uit dat de telefoon uitvalt of dat de batterijconditie op reparatie staat?
Beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben123321
Als de batterij weer wordt vervangen hoe kan ik dan het beste controleren of het dan wel goed is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011