Artikel:
reviews: De eerste pci-gen-4-ssd's getest: supersnel, maar niet in de praktijk
Comment in artikel:
Fronkie in 'reviews: De eerste pci-gen-4-ssd's getest: supersnel, maar niet i...
Auteur: @willemdemoor
Feedback direct geplaatst in artikel, want in mijn opinie is het hier plaatsen A niet gebruiksvriendelijk an B niet handig, want niemand uit er oorspronkelijke artikel komt hier maar goed.
In summary:
Ik kan me echt niet vinden in de grafieken die tegenwoordig gebruikt worden.
In mijn dagelijkse werk doe ik aan data visualisatie en hopelijk help dit:
Gezien de hoeveelheid reacties op mijn comment ben ik van mening dat er meer mensen zijn die deze mening delen en ik hoop dat er wat gedaan wordt met deze feedback.
Groetjes,
Fronkie.
reviews: De eerste pci-gen-4-ssd's getest: supersnel, maar niet in de praktijk
Comment in artikel:
Fronkie in 'reviews: De eerste pci-gen-4-ssd's getest: supersnel, maar niet i...
Auteur: @willemdemoor
Feedback direct geplaatst in artikel, want in mijn opinie is het hier plaatsen A niet gebruiksvriendelijk an B niet handig, want niemand uit er oorspronkelijke artikel komt hier maar goed.
In summary:
Ik kan me echt niet vinden in de grafieken die tegenwoordig gebruikt worden.
In mijn dagelijkse werk doe ik aan data visualisatie en hopelijk help dit:
- Als je een grafiek maakt met meerdere producten, gebruik dan a.u.b. niet dezelfde kleur voor meerdere producten. Als je het verschil wil laten zien tussen gen 3 en gen 4 (het koste me 15min om uit te vogelen waar ik nou eigenlijk naar keek), gebruik dan verschillende kleuren per product, maar gebruik b.v. een solide lijn voor gen 3 en een dotted line voor gen 4 (maar net wat je wil)
- De 'bars' van de grafiek in pagina 3 zijn dusdanig wijd dat het meer lijkt op een 'line graph'. Wat ook niet helpt is dat er geen ruimte zit tussen de 'bars' hierdoor lijkt het nog meer op een line graph, alleen de lines zijn volledig flat.
- De kleur combinaties die gebruikt zijn zijn gewoon niet handig. Probeer wat kleuren te nemen die verder van elkaar af liggen.
Gezien de hoeveelheid reacties op mijn comment ben ik van mening dat er meer mensen zijn die deze mening delen en ik hoop dat er wat gedaan wordt met deze feedback.
Groetjes,
Fronkie.