Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nozzle
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-02 14:11
Goedemiddag,
Recentelijk heb ik mijn 'oude' videokaart ( GTX6804gb ) vervangen voor een MSI rx5700xt. Je zou kunnen stellen dat er een aanmerkelijke verbetering zou moeten zijn....
Nu draaien de meeste games prima. Bijvoorbeeld Crysis 3 met alles op Ultra draait alles prima. Nu wowil het feit dat bij het spelen van Borderlines 2 het lijkt alsof alles net iets minder 'loopt' dan de GTX 680 gemonteerd zat?
Weet iemand wat ik hieraan kan verbeteren?

P.s ...Ik ben een halve leek wat betreft hardware :+

Alvast bedankt,

Jasper

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Borderlines ken ik niet. Maar wat heb je zelf al geprobeerd/opgezocht/gevonden? Wat zegt een site als https://www.systemrequirementslab.com/cyri?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Begin eens met het draaien van deze tool: https://www.guru3d.com/fi...uninstaller-download.html

Daarmee kan je vrijwel alle sporen van oude installaties van drivers e.d. van je systeem verwijderen, uitvoeren voor Nvidia en AMD. Nadat deze tool z'n werk heeft gedaan de AMD drivers opnieuw installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ga naar je ingame instellingen en zet de "physx" instelling op "low". Is een vendorspecifieke instelling die een enorme performance impact heeft op alles dat niet nvidia is. Aangezien je je kaart vervangen hebt door een AMD kaart zal dit de oorzaak zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
@nozzle Dit past best in SPV, ik verplaats je topic even die kant op

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three