Hello everybody!
Ik heb eergister mijn ATI videokaart gemod.
Nou het was eigenlijk heel simpel.
Ik had thuis nog een oude 468 DX2 pc'tje liggen.
ik had daar de Proc van uit gehaald,en daar zat een leuke Heatsink op.
Dus ik zette er een schroevedraaier onder en wipte dat ding er zo vanaf.
Ik voelde de onderkant,en dat plakte wel heel goed(mijn vinger zat effe vast)
Aangezien mijn vage Videokaart geen heatsink/fan had dacht ik zo van : Laten we deze er maar op zetten.
Het enigste wat ik heb gedaan is de videokaart uit mijn kast geschroeft,en de heatsink er gewoon opgeplakt.
Hier zijn twee foto's

Het heeft niet echt veel zin,aangezien het mij niet lukt om deze videokaart te overklokken,maar het ziet er wel stoer uit.
Zou iemand weten hoe ik deze kaart toch overgeklokt kan krijgen,zodat deze mod wel zin heeft?
Hij loopt standaard op : mem 83.1 & Core 74.8
En ik wil dit wel graag wat omhoog schroeven.
Ik heb powerstrip gebruikt,maar hij gooit 'm gewoon weer terug op de zelfde settings als ik 'm overklok
Greetz H.
[EDIT] voor meer foto's check : http://www.henny.vuurwerk.nl/pc.html
Trouwens ik heb mijn Antec case ook gemod(rode leds en keyboard ook gedaan)[EDIT]
Ik heb eergister mijn ATI videokaart gemod.
Nou het was eigenlijk heel simpel.
Ik had thuis nog een oude 468 DX2 pc'tje liggen.
ik had daar de Proc van uit gehaald,en daar zat een leuke Heatsink op.
Dus ik zette er een schroevedraaier onder en wipte dat ding er zo vanaf.
Ik voelde de onderkant,en dat plakte wel heel goed(mijn vinger zat effe vast)
Aangezien mijn vage Videokaart geen heatsink/fan had dacht ik zo van : Laten we deze er maar op zetten.
Het enigste wat ik heb gedaan is de videokaart uit mijn kast geschroeft,en de heatsink er gewoon opgeplakt.
Hier zijn twee foto's

Het heeft niet echt veel zin,aangezien het mij niet lukt om deze videokaart te overklokken,maar het ziet er wel stoer uit.
Zou iemand weten hoe ik deze kaart toch overgeklokt kan krijgen,zodat deze mod wel zin heeft?
Hij loopt standaard op : mem 83.1 & Core 74.8
En ik wil dit wel graag wat omhoog schroeven.
Ik heb powerstrip gebruikt,maar hij gooit 'm gewoon weer terug op de zelfde settings als ik 'm overklok
Greetz H.
[EDIT] voor meer foto's check : http://www.henny.vuurwerk.nl/pc.html
Trouwens ik heb mijn Antec case ook gemod(rode leds en keyboard ook gedaan)[EDIT]