Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-07 17:50
Mijn vraag
Sinds enkele weken beschik ik over een Samsung Galaxy A20E en sinds kort (enkele dagen) wil mijn toestel niet meer opladen wanneer ik de originele lader + USB-c snoer gebruik. Sluit ik mijn telefoon met USB-c snoer aan op een andere lader dan werkt het wel. Inmiddels een originele lader + snoer gebruikt van iemand anders met een A20E en het probleem blijft bestaan.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy A20E voorzien van de laatste update

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik lees op internet wat problemen over WiFi scanning maar dit gaat vooral over problemen met de A8. Problemen met de a20e kom ik niet (veel) tegen.

Ik vestig daarom mijn hulp op mijn mede tweakers voordat ik mijn toestel ter reparatie ga aanbieden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:15

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@jvdploeg zit er toevallig wat stof in je aansluiting? Dit kan je eruit halen met bijv. een sateprikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
Hoi Rens, nee deze is stofvrij en had ervoor de zekerheid al naar gekeken en schoongemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
Het probleem waarschijnlijk gevonden. Het probleem lijkt te zijn ontstaan doordat aan het stopcontact ook een acculader was verbonden. Ik heb het vermoeden dat hierdoor de oplader niet het juiste vermogen kreeg of kon leveren. Ik blijf het overigens wel vreemd vinden dat een lader van een andere telefoon wel werkt...

Telefoon is ter reparatie aangeboden bij Samsung. Er bleek een defect te zitten in het circuit van de telefoon welke onder garantie is vervangen.

[ Voor 19% gewijzigd door jvp op 15-10-2019 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor_074
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 13-01-2021
offtopic, gebruik de zoekfunctie voor het juiste topic of maak een eigen aan

[ Voor 86% gewijzigd door The Wizard op 12-10-2019 09:46 ]