Audio Midi Setup herinstalleren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Allen,

Ik heb de audio midi setup applicatie verwijderd van mijn macbook (2018, mojave). Ik heb de applicatie nu echter wel nodig. Hoe kan ik hem herinstalleren?

Gr!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xsess
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-09 15:26
Hoi,

Als je een (Time Machine) backup hebt gedraaid, kun je de instellingen en gegevens uit je User/Library/Audio/ halen. Specifieke drivers en system-wide instellingen staan in Library/Audio, zoals icons van je apparatuur, mocht je die hebben toegevoegd. Kopiëren naar je Macbook en je bent klaar. Bij clean installs heb ik dit ook zo gedaan en werkte prima!

Je kunt dus heel makkelijk je Audio-MIDI config back-uppen door het .mcg bestand in User/Library/Audio/MIDI Configurations naar een externe locatie te kopiëren.

Overigens was dit de eerste hit op Google en is dan ook vrij snel zelf te vinden. Hoewel in deze thread gesproken wordt over een (ver) verouderde OS versie, zijn de Audio- MIDI instellingen nog steeds in de hierboven vermelde locaties te vinden...

[ Voor 0% gewijzigd door xsess op 10-08-2019 09:29 . Reden: grammatica :P ]

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:14
Standaard apps kun je terughalen met een archived reinstall (herinstalleren zonder de schijf te wissen) vanuit de recovery.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno