Hi, Kunnen jullie me helpen met het configureren van een PC voor basis fotobewerking? 1 foto tegelijk, filtertjes etc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Fotobewerking op hobby basis. We hebben D5300 camera en hobby matig willen we wat foto's bewerken met Lightroom CC en Photoshop. Soms een spelletje a Age of Empires.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 ex verzendkosten en ex btw
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Schermen (2x hdmi), toetsenbord, muis, harddisks. SSD is wel nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16 GB RAM.. i7? Hij mag nu niet langzaam aanvoelen, echter begrijp ik dat we gezien het budget mogelijk over een jaar of 2 moeten upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel.. Maar niet leidend.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mooi klein kastje, stil.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Help me op weg! Ik ben enkele jaren uit de zelfbouw business. Ik zoek gewoon een leuke PC waarmee we fotobewerking kunnen doen en af en toe een spelletje. Software regel ik zelf.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Fotobewerking op hobby basis. We hebben D5300 camera en hobby matig willen we wat foto's bewerken met Lightroom CC en Photoshop. Soms een spelletje a Age of Empires.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 ex verzendkosten en ex btw
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Schermen (2x hdmi), toetsenbord, muis, harddisks. SSD is wel nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16 GB RAM.. i7? Hij mag nu niet langzaam aanvoelen, echter begrijp ik dat we gezien het budget mogelijk over een jaar of 2 moeten upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel.. Maar niet leidend.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mooi klein kastje, stil.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Help me op weg! Ik ben enkele jaren uit de zelfbouw business. Ik zoek gewoon een leuke PC waarmee we fotobewerking kunnen doen en af en toe een spelletje. Software regel ik zelf.