dvd/media speler voor in de auto met een tulpstekker

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 15:02
Ik zoek een?
dvd / mediaspeler voor in de auto met een https://nl.wikipedia.org/wiki/Tulpstekker. Recent hebben wij een nieuwe auto waar in de hoofdsteunen 2 schermpjes zijn gemonteerd. De enige manier om hier beeld op te toveren is via een tulpstekker in de middenconsole.

Wat is je budget?
max 100 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het apparaat wat ik zoek hoeft alleen filmpjes af te spelen op die schermpjes. Liefst een speler die werkt met sd-kaart of usb aansluiting al mag dvd (bestaat dat nog) ook.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik voornamelijk all-in-one dvd-spelers voor in de auto gevonden die je dus zelf nog moet inbouwen of kan vastmaken aan een hoofdsteun. Verder heb ik ook geprobeerd te zoeken naar een oplossing om via een telefoon/tablet + kabeltjes beeld op de schermpjes te krijgen maar tot zover geen succes.

Welke vragen heb je hier nog over?
Werkt het apparaat ook op een 12-volt ?

Alle hulp of duw in de juiste richting wordt op prijs gesteld :)

[ Voor 3% gewijzigd door Delblanco op 05-08-2019 20:35 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
Ik heb het volgende besteld mocht er ooit iemand met hetzelfde probleem een oplossing zoeken:
- HDMI Media Player, AGPtek Black Mini 1080p Full-HD Ultra HDMI Digital Media Player
- voor stroom is er nog een usb -> 3.5mm DC power nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Benieuwd of dat gaat werken.
Hoeveel tulpaansluitingen heb je dan in de middenconsole zitten? 1, 2 of 3? Indien maar eentje: hoe gaat dat dan voor audio (want die gele is het videosignaal)?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
in het middenconsole zitten 3 aansluitingen : rood en wit voor audio en geel voor video. De audio kanalen werken in ieder geval ook zonder video signaal via een 3,5mm jack naar rood/wit :) Vrijdag komt het allemaal binnen en kan ik de video testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zou moeten werken dan idd. Let wel even op met de resolutie van de film die je probeert weer te geven. Geen idee of die player die je gekocht hebt kan downscalen. Zo niet kan het zijn dat je geen fatsoenlijk beeld krijgt als de resolutie te hoog is. Oplossing: converteren. Maar een 1024x768 zou moeten kunnen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)