SALRIJN(sjagijn?)
ik wordt echt ziek van mensen zoals jij. vuile crossposter en dan mensen flamen als ze mensen advies geven. Ik heb al 100den mensen advies gegeven over producten waar ik soms maar 10 mins of niet mee gespeeld heb. gewoon omdat ik idd reviews lees en gewoon dingen bekijk met mijn zich steeds uitbreidende basiskennis van producten en producenten. rot maar snel weer op naar het computeridee forum en blijf daar.
fonkie:
Ik denk dat je beter afbent met een nVidea GefOrce2 GtS 64MB.
Ik zeg dit om de volgende rede:
je werkt met een dual system en draait waarschijnlijk win2k. Dan zijn drivers erg belangrijk. nVidea heeft dualCPU supporting drivers en ook een goede snelle win2k driverset. ATi heeft op dat vlak geen goede reputatie(voorbeeld geen win2k voor de maxx) en sowieso is ati niet echt top of the driver line. Ik denk dat je dus beter afbent met NV en natuurlijk is NV15 een prima chipset. De radeon is ook een goed product maar nvidea bied iets meer op dit moment. Het kan zijn dat de radeon met DX8 mer tot leven komt dan de NV15 maar ik denk van niet aangezien het verschil tussen beide niet erg groot is en de performance die in beta's te vinden is maar marginaal beter is da die van DX7. maar dat zijn beta's .
voor 1000 gulden kan je mooi kaartje kopen en ik raad je dna ook aan goed op te letten op feats als snel mem.(ocen levert aardig wat op met de NV15s mem.)een TV out(die je waarschijnlijk al gebrijkt op je TVR).
Ik kan je dus de guillemot ofwel hercules aanraden, maar als je liever bij asus blijft hebben zij in de vorm van de V7700en de deluxe versie natuurlijk mooie alternatieven.
Veel succes met je "quest". Dman ik ben echt wel jaloers op jullie. ik heb net 10 dagen gewerkt en 670 piek verdiend en jij houd 1000 piek over van vakantie damn. maar waarschijnlijk ben jij geen 15 meer
ThaVinNy