Artikel over eSim aanvulling

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorelei_7
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20-01-2021
@Koekiemonsterr

Geachte redactie,

In het artikel over e-sim wordt mijn Pixel 3a niet genoemd en de andere Pixel telefoons wel. En dat terwijl de 3a juist de enige is die misschien volwaardig dual sim gaat worden (van DSSS naar DSDS) met de update naar Android Q. De Pixel 3a heeft namelijk 2 IMEI nummers. En de eerdere Pixels hebben dat niet.

Groet Lorelei

P.S. Excuus dat dit bericht zo laat is. Ik had een mailtje gestuurd, maar naar het verkeerde adres.

nieuws: Gerucht: T-Mobile begint half augustus met e-simondersteuning

https://www.androidpolice...m-support-to-the-pixel-3/
(In de comments wordt gemeld dat het nog wel werkt op de Pixel 3a, ook in beta 5.)

Beste antwoord (via Lorelei_7 op 05-08-2019 21:32)

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ik kan de Pixel 3a nog wel even toevoegen. Het was overigens niet per se de bedoeling om een uitputtende opsomming te geven met alle denkbare apparaten met een e-sim.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ik kan de Pixel 3a nog wel even toevoegen. Het was overigens niet per se de bedoeling om een uitputtende opsomming te geven met alle denkbare apparaten met een e-sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorelei_7
Dank je wel. Ik vind het een goed artikel. Ik lees altijd heel graag het nieuws hier. De artikelen zijn interessant en van goede kwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Lorelei_7 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 21:32:
Dank je wel. Ik vind het een goed artikel. Ik lees altijd heel graag het nieuws hier. De artikelen zijn interessant en van goede kwaliteit.
Graag gedaan :) Je had overigens gelijk hoor, de 3a had er ook wel bij gemogen. Met die toevoeging is het artikel nóg een stukje beter ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorrit23
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 19:23
Nog een aanvulling. Op de link in het artikel waarnaar wordt verwezen op de Apple support pagina staat T-mobile nu WEL als ondersteunde provider: https://support.apple.com/nl-nl/HT209096

Volgens mij nog een belangrijke aanwijzing dat het er echt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorelei_7
@jorrit23

Ik zie het eigenlijk niet staan bij Nederland, alleen bij andere landen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorrit23
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 19:23
He ja. Het is inderdaad weer weg zie ik nu! Ik had even een screenshot moeten maken.
Weet het 100% zeker want heb ook doorgeklikt op de support pagina van Apple en kwam dan op echt op de Nederlandse tmobile website.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Klopt, het stond afgelopen donderdag nog op die Apple pagina maar ik heb helaas ook geen screenshot. De comments hier: https://www.onemorething....cht-t-mobile-esim-iphone/ verwijzen er ook naar.
Pagina: 1