Singh Varma bedankt.

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Deze mevrouw heeft de Nederlandse democratie een grote dienst bewezen. Dat ze een afwijking heeft cq ziekte zou an sich geen kwaad kunnen, maar wel in de politiek. Groenlinks is een partij van idealen maar iemand die speciaal aandacht wilt hebben kan dan meer kwaad dan goed.

Haar reis naar india was een mooi voorbeeld en ze kon een hoop humanitaire hulp toezeggen. Zo krijg je dus van india aandacht, maar nu blijkt dat ze deze verwachtingen niet kan waarmaken. Een politicus die verwachting schept die niet kunnen worden waargemaakt is heel erg goed voor het vertrouwen. :(

Het CD is door Varma ook de kop ingeslagen. In 1996 ging mevrouw naar de politie omdat ze zou worden lastig gevallen/bedreigd vanuit extreem rechste hoek. Janmaat kon ontkennen wat hij wilde, niemand geloofd natuurlijk zo'n gluiperd als een links kamerlid aangifte doet. Janmaat is daar buitengewoon hard op aangepakt, terwijl je nu dus kan vaststellen dat het laster van Varma heet. Leuk als een politicus ook de rechtstaat iemand laat veroordelen zonder bewijs :( .

Men zegt dat Groenlinks een goede partij is, maar mijn argument dat na rosenmoller niets bijzonder rondloopt daarzo had altijd als voorbeeld Singh Varma....
Nu Groenlinks dus wist van de fraude en ook de humaitaire toezeggingen niet wil nakomen vraag ik me af op welke partij ik de volgende keer moet stemmen.

[edit], ik stem VVD, maar mensen overtuigen dat Groenlinks bagger is lukt me gek genoeg niet.... zouden stemmers overal intrappen.

Verwijderd

Maak je niet druk.

Het CDA heeft Aantjes overleefd, het Koninklijk Huis Bernhard's corruptie. De PVDA overleeft Melkerts eurobedrog. En gelukkig komt Leefbaar Nederland komt eraan.

Daarna is deze kwestie vergeten.

Gewoon verder GL stemmen: het is gewoon een incident en Rosemulle cs gaan er open en eerlijk mee om . Ze stoppen het niet in de doofpot

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Afgezien van het feit dat je sowieso nooit GL had moeten stemmen;

GL distantieerd zich toch redelijk van mevrouw Varma de laatste tijd?

Het lijkt mij raar dat als jij het met het gedachtengoed van GL eens bent (dat opzich is al raar maar dat terzijde) je er op afknapt vanwege een partijlid wat niet helemaal deugt.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-11-2025

Tachyon

pop the glock

Janmaat kon ontkennen wat hij wilde, niemand geloofd natuurlijk zo'n gluiperd als een links kamerlid aangifte doet.
Bespeur ik hier enige ironie?

Je posting is IMHO trouwens enigzins verwarrend: ben je nu pro of anti Singh Varma :?

* Tachyon for one is against the lying bitch :(

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

In de Nrc staat een interessante column over Varma: http://www.nrc.nl/columns/996298577876.html
Hier wordt Groenlinks van iets veel ergers beschuldigd. Terecht? Mogelijk.
Het CD is door Varma ook de kop ingeslagen. In 1996 ging mevrouw naar de politie omdat ze zou worden lastig gevallen/bedreigd vanuit extreem rechste hoek. Janmaat kon ontkennen wat hij wilde, niemand geloofd natuurlijk zo'n gluiperd als een links kamerlid aangifte doet.
Recht spreek je onafhankelijk van de persoon (zeg ik dat zo goed?).
Dus dat het juist om Janmaat ging was zou eigenlijk geen rol hebben mogen spelen.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

• Delerium
  • Niet online
Bij iedere scheet die Janmaat liet maakte alle media wel aardig wat heisa... een beschuldiging van rassenhaat van Varma kan Janmaat natuurlijk nooit ontkennen, de media spijkert 'm hoe dan ook wel vast en dat is het nadeel van de macht van de media.

Ik weet niet meer precies of het 1996 was, maar dat er ooit een aangifte was gedaan door Varma, dat heeft alle kranten gehaald iig.

Iemand die de politiek en de rechstaat om zeep helpt is natuurlijk niet mijn politieke voorkeur

Verwijderd

Singh Varma is toevallig lig van GL. Ze had evengoed lid van de VVD,CDA of GPV of welke andere partij dan ook kunnen zijn. Singh Varma's al dan niet ingebeelde ziekte is geen partij probleem maar haar eigen persoonlijke probleem. Ze heeft blijkbaar een psychische aandoening die iedereen kan treffen ongeacht politieke overtuiging.
Haar "ziekte" heeft weinig te doen met de politieke idealen die GL propageert.
Ze zit niet meer in de 2e kamer en ze bekleedt momenteel geen openbaar ambt.

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Op zondag 29 juli 2001 03:03 schreef GEEZER het volgende:
Singh Varma is toevallig lig van GL. Ze had evengoed lid van de VVD,CDA of GPV of welke andere partij dan ook kunnen zijn. Singh Varma's al dan niet ingebeelde ziekte is geen partij probleem maar haar eigen persoonlijke probleem. Ze heeft blijkbaar een psychische aandoening die iedereen kan treffen ongeacht politieke overtuiging.
Haar "ziekte" heeft weinig te doen met de politieke idealen die GL propageert.
Ze zit niet meer in de 2e kamer en ze bekleedt momenteel geen openbaar ambt.
Het gaat mij persoonlijk niet om haar problemen.
Het gaat om de reden van groen links om haar op te nemen en al die tijd te houden als partijlid.

De meeste partijen hadden haar na korte tijd er uit geschopt (als al die verhalen waar zijn).
En dat alleen als ze al door de intake/achtergrondcheck was gekomen.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

• Delerium
  • Niet online
Singh Varma heeft wel met deze ziekte weet ik veel hoelang rondgelopen in de kamer. Als kamerlid vraag je aandacht voor problemen maar nu blijkt dat ze alleen maar aandacht voor zichzelf wilde.
Iemand die politiek bedrijft en toch uiteindelijk alleen op eigen gewin uit is, is fout bezig. Zeker als een politica naar andere landen gaat en toezeggingen doet namens haar partij die alleen maar extra aandahct voor haar genereren.

Worst of al, waarom greep groenlinks niet eerder in? Rosenmoller wist het al iig een jaar lang zeker. EN politica die voornamelijk voor eigen aandacht willen scoren vallen wel redelijk snel door de mand, tenzij je partij geen hechte structuur heeft en zoals het oogt er inderdaad onprofesioneel te werk gaat.

Iig heeft er iemand behoorlijk lopen beunen in de kamer, andere mensen daar buitengewoon mee getroffen (iig Janmaat en wat indiers) en de partijtop heeft het erg lang ongecontroleerd zijn gang laten gaan. Om vervolgens haar ziekte als "zielig" af te doen en haar dus met rust te laten vind ik nogal grof.

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:32

Elvhenk

Madam Mikmak

Sorry guys, maar dit is een nieuwstopic en dat hoort hier niet. Op het nieuwsforum loopt al een discussie over Singh Varma.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.