Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland_otto
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-08 18:29
Hi allemaal,

Mijn vriendin heeft de Umidigi Z2 nu 8 maanden in het bezit en deze is nu defect, zie YouTube: Umidigi Z2 battery problem. Hebben jullie enig idee of dit (eenvoudig) te maken is. Ik heb contact gehad met Banggood en die willen hem wel repareren maar dan moet de telefoon eerst een wereldreis maken.

Wellicht zien jullie snel wat het probleem is en weten jullie een goede reparatie zaak, omgeving Alkmaar?

Alvast bedankt _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@roland_otto ik kan aan je filmpje nou niet meteen zien wat er mis is, kun je dit even uitleggen in tekst? (Dan hoeven we ook niet met zijn alle een filmpje te kijken van een aantal minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland_otto
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-08 18:29
rens-br schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:03:
@roland_otto ik kan aan je filmpje nou niet meteen zien wat er mis is, kun je dit even uitleggen in tekst? (Dan hoeven we ook niet met zijn alle een filmpje te kijken van een aantal minuten.
De telefoon werkt niet meer goed zonder stroomkabel. Wanneer deze wordt opgeladen of aan het stroom is, doet deze het. Maar zonder valt deze na een paar minuten uit en wil niet meer opstarten. Eerst komt het Umidigi logo in beeld, daarna een kleiner logo en valt dan weer uit. Als je de telefoon oplaad, komt er een "raar" oplaadschermpje in beeld, met een zandloper (zie foto:
https://www.mupload.nl/img/8ynxdrqdo8zl4.jpg) daarna laadt hij goed op.
De telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen werkt niet.

[ Voor 3% gewijzigd door roland_otto op 07-08-2019 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@roland_otto bedankt voor de uitleg.

Het lijkt erop dat je accu defect is, dus dat onderdeel zou ik als eerste (laten) vervangen.

Verder heb ik even je titel aangepast.