_Zjoske_:
Wappen is toch dezelfde kosten als normaal bellen of zie ik dat verkeerd?
Neen, met WAP bel je bijna altijd in op een 06-nummer. Jamba! heeft 't slim bekeken, die hebben een 020-nummer als inbelpunt gekozen, waardoor het tarief bij sommige providers zelfs voor de helft naar beneden gaat. AllWAP daarentegen heeft een 0900- of 0909-nummer waar je voor 17 Eurocent per minuut mag WAP'pen... Minder
Pardon? omdat ik DACHT dat zoiets was moet ik het HELEMAAL zeker weten? Dit is een computer-forum en GEEN gsm-forum waar je geen fouten mag maken.
Klopt. Je zet het alleen neer als een feit, niet als een mening. En daar kan ik gewoon goed pissig over worden. Als je had gezegd "Volgens mij kun je alleen met Libertel gebruik maken van WAP en niet met andere providers", had ik of iemand anders je kunnen verbeteren of dat kunnen bevestigen. Nu staat er: "Het kan niet". Da's het verschil...
En ik ben langs de sites gegaan, maar daar staat dus weinig tot geen info m.b.t. wappen zelf. Alleen instellingen etc.
Da's niet waar. Bij Telfort en Q staat het gewoon bij de prepaid-tarieven (dat heb ik er namelijk zelf neergezet

) en ook bij Ben en Dutchtone is dat het geval.
Ben:
Dutchtone:
Q:
Telfort Pak&Bel:
Q heeft een hele pagina (Qspace > Product Info > Services > WAP) er aan besteed, en zover ik het uit m'n hoofd weet Pak&Bel ook. Dutchtone heeft een I-Services pagina waar het opstaat en Ben heeft ook een aparte WAP-site (
www.watBenik.nl) opgezet waar alle info opstaat. Niet mee eens, dus.
Hmmm... vreemd dat de Mission Statement van Telfort wat anders laat zien m.b.t. Q. Mijn vriendin werkt bij Telfort dus ik neem aan dat de info-mappen van hen niet liegen. Waarom denk je dat het "For button-freaks only" slogan ervoor gebruikt wordt?
Tja, ik weet niet welke map dat is... Je kunt hier
http://www.telfort.nl/bericht/persbericht.jsp?Node_ID=2096 precies lezen wat wél het is en daar staat toch duidelijk
"De belangrijkste kenmerken van Q zijn de verrassende lifestyle tarieven en de verschillende communicatiemogelijkheden zoals sms, vertraagd sms, wap, mobiel internet én de Q-internetsite, www.Qspace.nl."
En als je de Mission Statement had gelezen, en je zegt dat je dat hebt, dan had je toch ook wel geweten dat in ieder geval Q toegang biedt tot WAP?
Buttonfreaks only slaat inderdaad op het gebruik van knoppen, dat heb je goed. Maar WAP'pen en bellen doe je toch ook met je toetsen? Tuurlijk heeft SMS de hoofdrol in die buttons, maar niet alleen daarom is dat gekozen. En misschien dat het zo lijkt, komt door de SMS-tarieven (kwartje/twee kwartjes)?
Op welke afdeling werkt je vriendin trouwens? Kleine kans (1 op 1200), maar misschien ken ik haar wel...
En waarom heet het dan qspace.nl ? 
Omdat je geen éénletterig domein mag registreren.
www.Q.nl mag dus niet. De naam is Q, wordt ook vaak in combinatie gebruikt met prepaid (Q prepaid dus) en de site heet Qspace, omdat je daar je eigen Spaces kunt maken, van Q. Dus Qspace. En dat is dus ook de naam van de site waar je product info kunt vinden... Maar dat staat toch allemaal wel in die Mission Statement (welke overigens vertrouwelijk is als hij in een mapje zit...)?