Gratis geld verdienen

Pagina: 1
Acties:
  • 15.518 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clogie886
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-05 16:20
Ik ben ervan overtuigd dat de aarde rond is (al zijn er mensen die het tegendeel beweren) maar als mensen mij willen overtuigen dat er gratis geld te verdienen valt met internet ga ik toch naar mijn voorhoofd wijzen...

Als je in Google intikt "gratis geld verdienen" bestaat de kans dat je op een websites komt waar dat kan door middel van "Online Surveys". Kijk maar eens op Opinionworld, Ysense, Prizerebel, Grabpoints, Superpay en Cinchbucks om er maar eens een paar te noemen. Zijn er gebruikers die ervaring hebben hiermee en dus de gehele dag of maar een paar uur per dag hiermee bezig houden en inderdaad geld verdienen.

Iemand anders moet er dus OOK volgens mij aan verdienen en iemand of bedrijven moeten er dus op een of andere manier voor betalen want als ik geld krijg, moet dat ergens vandaan komen lijkt mij.....

Nogmaals ik geloof niet dat je met een 'survey' geld kan verdienen maar wie weet zit ik er volkomen naast.

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij uitleggen hoe het werkt.

Gevoelsmatig lijkt het mij meer op een of andere piramidespel waar er al tientallen van zijn uitgevonden maar die nog steeds blijft werken met het idee van "There's a sucker born every minute"

De overheid is niet de oplossing maar de oorzaak van veel problemen.

Beste antwoord (via clogie886 op 08-08-2019 09:26)

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-07 16:46

EnnaN

Toys in the attic

clogie886 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:13:
Zijn er gebruikers die ervaring hebben hiermee en dus de gehele dag of maar een paar uur per dag hiermee bezig houden en inderdaad geld verdienen.
De hele dag of een paar uur per dag "iets doen" en daarmee "gratis geld verdienen" is natuurlijk niet een geheel nieuw concept. Dat heet werk, en er zijn best veel mensen die dat doen.....
Veel van dit soort dingen lijken leuk omdat je 'niet veel' hoeft te doen, maar het kost wel tijd. bespaar jezelf de moeite en zoek een (bij)baan :D

sig

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:33

paQ

Ik heb me ooit eens opgegeven voor Matrixlab. En met enige regelmaat word ik uitgenodigd om websites te testen bijv. Dat gebeurt bij hen op kantoor. En daar wordt voor betaald. Tussen de 35 euro en 70 euro ongeveer per keer.
Dit gaat dan meestal om banken pretparken, verzekeringswebsites, overheids websites enz.
Soms krijg ik een opdracht, soms moet ik gewoon een beetje surfen. En dan mag ik daar mijn gal over spuwen :+ en dan krijg ik betaald :7
Zij passen dit ook op grotere schaal toe, door online bepaalde survey's af te nemen, waarvoor de betaling dan veel lager is. 1 - 3 euro staat mij bij.
Veel minder toegespitst op demographics, eenvoudiger, geen oogmetingen, geen live commentaar (De opdrachtgever kijkt namelijk vaak mee vanachter een spiegelwand) en dus een minder waardevol resultaat / uitkomst.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10-07 23:57
Mechanical Turk - Mechanical Turk offers workers the freedom to complete menial tasks for small sums of cash

Meer info; https://thehustle.co/making-money-on-amazon-mechanical-turk/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10:54
euroclix als het nog bestaat :D

Acties:
  • Beste antwoord
  • +43 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-07 16:46

EnnaN

Toys in the attic

Zijn er gebruikers die ervaring hebben hiermee en dus de gehele dag of maar een paar uur per dag hiermee bezig houden en inderdaad geld verdienen.
De hele dag of een paar uur per dag "iets doen" en daarmee "gratis geld verdienen" is natuurlijk niet een geheel nieuw concept. Dat heet werk, en er zijn best veel mensen die dat doen.....
Veel van dit soort dingen lijken leuk omdat je 'niet veel' hoeft te doen, maar het kost wel tijd. bespaar jezelf de moeite en zoek een (bij)baan :D

sig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acid Vendetta
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:12
Wat versta je onder gratis? Als je je tijd investeert is het imo niet gratis namelijk. Je zult altijd iets moeten investeren. Zelfs bedelen kost tijd.

Wat in mij opkomt als gratis met relatief veel rendement waarbij je alleen tijd investeert zonder echte werkzaamheden zijn medicijnstudies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Informatie is geld waard. Facebook en Google leven er goed van. Al zal de betaling per uur vast niet hoog zijn..

Het is dan niet meer of minder gratis geld verdienen dan wanneer je vakkenvult of codekrast. Jouw tijd in ruil voor hun geld. En je concurreert bij iets als een Mechanical Turk met helelagelonenlanden dus kunt vast beter gaan vakkenvullen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:46

g0tanks

Moderator CSA
Nogmaals ik geloof niet dat je met een 'survey' geld kan verdienen maar wie weet zit ik er volkomen naast.
Een survey kan onderdeel zijn van een marktonderzoek. Dat heeft voor een bedrijf economische waarde. Dus kan je er voor worden betaald.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-07 22:51

Gertjuhjan

Software Engineer

Maar let op, zodra het jou tijd kost, dan is het eigenlijk niet gratis meer. Want dan geef je tijd en dan krijg je wat geld. Dat doe ik ook 40 uur in de week.

De online surveys hebben meerdere verdienmodellen. Aan de ene kant krijgen ze consumenten informatie over hun producten. Dit is waardevolle data over hoe een product word ervaren, gebruikt en/of bevalt. Met deze data kunnen ze het product verbeteren.
Het zal niet voor iedere survey gelden, maar zeker voor een aantal: Ze krijgen privacy gevoelige data die ze kunnen gebruiken om jou specifiek te marketen. Denk hierbij aan je contactgegevens maar ook welke behoeftes jij hebt.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik heb tijdens mijn studie veel via opinionbar gedaan. Beetje tijdens college/stage door vragenlijsten heen klikken. Leverde niet veel op, kost relatief veel tijd en je houdt er misschien twee tientjes in de maand aan over. Gratis geld bestaat gewoon niet, je werkt er voor door je mening te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-07 16:40
Ik heb ergens nog een geldrace account (als het niet opgeheven is wegens inactiviteit). Vroeger kreeg je 5 cent per klik. Inmiddels is dat volgens mij 0,5 cent. heb daar destijds 4 tientjes mee verdiend. Geld verdienen, ja. Echt je brood mee verdienen, nee. Ik dank dat je beter op de Dam kunt staan als Deadpool ofzo. Of Unibet o.i.d.

Ik werk bij een onderzoeksbureau waar er ook f2f gesprekken zijn waarvoor je geld krijgt om je mening te geven over van alles en nog wat. Je hebt wel beroepsrespondenten die zich overal inschrijven en alles kunnen/hebben/overal ja op zeggen om binnen de doelgroep te vallen.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Gratis geld: https://nl.pepper.com/aan...beleggingsrekening-110035

Ontopic: Via Google Rewards krijg ik Play Store krediet zodat ik "gratis" premium apps kan downloaden, kost me dus alleen een heel klein beetje tijd en waarschijnlijk een stukje privacy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Ik gebruik alleen Google Opinion Rewards, zodat ik muntjes kan kopen in Pokemon Go... af en toe een onzin enquete invullen en weer wat erbij. Heb er al aardig wat mee binnen geharkt, ja ik betaal met mijn privacy, dat snap ik prima, maar Google mag best mijn geslacht, leeftijd en of ik een koophuis heb en gisteren bij de appie een wortel gekocht heb weten.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
TNO nipo heeft ook een cash voor enquête systeem, uitgekeerd in tegoedbonnen voor o.a. bol.com.

Inmiddels al een flink aantal bonnen t.w.v. 10 euro verdiend met zo nu en dan mijn mening te geven over diensten, merken en reclames.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Homeland schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:43:
Gratis geld: https://nl.pepper.com/aan...beleggingsrekening-110035

Ontopic: Via Google Rewards krijg ik Play Store krediet zodat ik "gratis" premium apps kan downloaden, kost me dus alleen een heel klein beetje tijd en waarschijnlijk een stukje privacy.
Stukje? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
nadroJ schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:39:
Ik heb ergens nog een geldrace account (als het niet opgeheven is wegens inactiviteit). Vroeger kreeg je 5 cent per klik. Inmiddels is dat volgens mij 0,5 cent. heb daar destijds 4 tientjes mee verdiend. Geld verdienen, ja. Echt je brood mee verdienen, nee. Ik dank dat je beter op de Dam kunt staan als Deadpool ofzo. Of Unibet o.i.d.

Ik werk bij een onderzoeksbureau waar er ook f2f gesprekken zijn waarvoor je geld krijgt om je mening te geven over van alles en nog wat. Je hebt wel beroepsrespondenten die zich overal inschrijven en alles kunnen/hebben/overal ja op zeggen om binnen de doelgroep te vallen.
Ik heb zo ooit iets van 15 bitcoins bij elkaar geklikt
( in de tijd dat een bitcoin amper 1ct was, ging het vlot. )

Toen die/dat vergeten 'goud' ineens gestegen was ( wel 100€/bitcoin ) wilde ik cashen.
Maar geen mogelijkheid meer weten waar het wachtwoord/passphrase was opgeslagen.
Werd ipv daarvan een jammerdan-verhaal, en roep regelmatig dat ik in theorie 'rijk' had kunnen zijn met mijn 10 / 15 BTC

Verder heb ik met zo nu en dan eens ingeschreven bij die enquete/vragenlijsten, maar bijna elke keer kreeg ik na een langdurige intake lijst 'U heeft een niet bestaand account"
Wel mijn mail adres, maar gewoon geen activatiemailtje verzenden ( ook niet in spam )

* FreshMaker gelooft er niet meer in

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
De effectiefste manier om geld te verdienen met niets doen is om te vertellen hoe je geld kan verdienen met niets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

ik heb vorig jaar een paar tientjes aan bol.com bonnen binnengekregen met die enquetes, Voor het geld hoef je het niet te doen, maar ik vind het wel leuk om enquetes in te vullen en af en toe op een locatie wat te babbelen met die lui, en wat in te vullen.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-07 17:50
15 jaar geleden heb ik een tijdje via een website online enquetes ingevuld (veelal uit Amerika) over allerlei soorten onderwerpen. Per enquete kon je een geldprijs winnen. Ik heb iets van 10-15 enquetes ingevuld en 2x gewonnen. Dit was totaal 250 dollar en laten uitkeren. Dat was wel leuk geld verdienen. Maar of het nu nog zo simpel gaat, dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:11
100 euro verdienen in een paar dagen, dat kan niet goed gaan natuurlijk. Ik snap dat ze de drempel hoog houden om nepregistraties te voorkomen, maar zoveel info aanleveren waar vreemden verkeerde dingen mee kunnen doen, mij niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurtPoindexter
  • Registratie: Februari 2017
  • Niet online

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ben ik de enige die eerst aan spam dacht bij het lezen van de titel? :p :+

Kon het niet laten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Vroeger, in het tijdperk dat kabel internet net kwam. Had ik van die banners op mn scherm waarmee ik dan per uur geld verdiende, althans dat dacht ik als 13 jarig jochie. Nooit een cheque gezien :P Een van de namen die ik me herinner is "AllAdvantage".

Daarvoor hoefde je dus niks te doen, behalve je scherm vervuilen.

Later heb ik nog wel eens een jaartje enquêtes geklikt, dit verdient vrij weinig in verhouding met de tijd die je erin stopt. Maar toch zo'n 400 euro mee verdient in een jaar :P Ik speelde wel vals, ik had een chrome scriptje die alle velden van een form automatisch met trash invulde :+ Maar zoals al gezegd, dit kost tijd, dus niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:06
Ik ben ervan overtuigd dat de aarde rond is (al zijn er mensen die het tegendeel beweren) maar als mensen mij willen overtuigen dat er gratis geld te verdienen valt met internet ga ik toch naar mijn voorhoofd wijzen...

Als je in Google intikt "gratis geld verdienen" bestaat de kans dat je op een websites komt waar dat kan door middel van "Online Surveys". Kijk maar eens op Opinionworld, Ysense, Prizerebel, Grabpoints, Superpay en Cinchbucks om er maar eens een paar te noemen. Zijn er gebruikers die ervaring hebben hiermee en dus de gehele dag of maar een paar uur per dag hiermee bezig houden en inderdaad geld verdienen.

Iemand anders moet er dus OOK volgens mij aan verdienen en iemand of bedrijven moeten er dus op een of andere manier voor betalen want als ik geld krijg, moet dat ergens vandaan komen lijkt mij.....

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij uitleggen hoe het werkt.

Gevoelsmatig lijkt het mij meer op een of andere p iramidespel waar er al tientallen van zijn uitgevonden maar die nog steeds blijft werken met het idee van "There's a sucker born every minute"
Ja dat kan. Een bedrijf krijgt gewoon commissie voor ingevulde enquetes en daar krijg jij als gebruiker een klein deel van mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-07 23:48

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ik heb een tijdje gewerkt voor 2 bedrijven onder wpp (kantar divisie) en heel simpel gezegd:

-cola belt bedrijf, zegt "yo, we hebben een nieuwe fles gemaakt, maar we willen weten hoe groot het percentage mensen is dat nog steeds de fles associeert met cola."

- ok, wij hebben een panelsize van 12500 mensen die aangegeven hebben dat ze wel eens frisdrank drinken, daar kunnen we een vragenlijst voor ontwerpen die dat uitzoekt. Is dat ok?

- ok, bij 1000 reacties krijg je zoveel, bij 2000 zoveel en 5000 zoveel geld.

In een notendop is dat het. De bedragen wisselen uiteraard aan de vraag. "hoeveel mensen associëren dit bepaalde model CAT scan met philips" is duurder dan "lijkt deze auto nog op een audi"

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb een aantal jaren bij GFK aangemeld gestaan. Diverse enquêtes ingevuld en bol.com codes toegestuurd gekregen. Iedere keer wanneer ik €10 had werd dat uitbetaald, je wist immers maar nooit. Toch was dat een betrouwbaar bedrijf.

Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee en zet je de boel stop. Een vragenlijst invullen voor €0,25 staat niet in verhouding met de tijd die je er voor kwijt bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
PhaeTom schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:30:
[...]

100 euro verdienen in een paar dagen, dat kan niet goed gaan natuurlijk. Ik snap dat ze de drempel hoog houden om nepregistraties te voorkomen, maar zoveel info aanleveren waar vreemden verkeerde dingen mee kunnen doen, mij niet gezien.
Het is een Duitse bank die dit doet ter promotie, niets engs aan wat dat betreft, zat NL banken die in het verleden ook geld gaven bij het openen van een rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Of je wordt gewoon recruiter :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

Ik heb mijn zorgverzekering via unitedconsumers lopen.

Prima verzekering en je krijgt 10 euro korting, de grap is dat je deze 10 euro wel gewoon betaald maar dat dit op een rekening/balans bij hen wordt gezet, zo kan je het eens in de zoveel tijd laten uitbetalen.
Toch leuk ook al is het een sigaar uit eigen doos.

Wat ik ook doe, en veel mensen echt idioot vinden.
Ik stop 50 euro in mijn winterjas tegen het einde van de winter, wanneer de zomer voorbij is en ik de jas weer uit de kast haal vind ik 50 euro, want dat was ik al lang vergeten. Het momentje van euforie is ontzettend leuk, ook al slaat het nergens op.

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:47
Je moet jezelf afvragen hoe leuk je het vindt en hoeveel tijd het kost. Want ook die dingen invullen kost tijd en ben je dus eigenlijk "werk" aan het doen.

Sommige mensen kunnen bijverdienen met hun hobby/game/sport door filmpjes op YouTube te zetten. Dan is het "gratis" geld verdienen tot je het professioneel gaat aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik ken eigenlijk alleen Google Rewards, maar je krijgt alleen tegoed voor de play store, meer niet.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-07 08:49
SmurfLink schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:56:
Ik gebruik alleen Google Opinion Rewards, zodat ik muntjes kan kopen in Pokemon Go... af en toe een onzin enquete invullen en weer wat erbij. Heb er al aardig wat mee binnen geharkt, ja ik betaal met mijn privacy, dat snap ik prima, maar Google mag best mijn geslacht, leeftijd en of ik een koophuis heb en gisteren bij de appie een wortel gekocht heb weten.
Sinds een jaar ofzo heb ik echt geen enkele enquete meer gekregen, van alles geprobeerd, maar geen idee waar het aan ligt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
weertenaar schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:16:
[...]

Sinds een jaar ofzo heb ik echt geen enkele enquete meer gekregen, van alles geprobeerd, maar geen idee waar het aan ligt...
Dan heb je waarschijnlijk een keer te vaak tegenstrijdige of duidelijk onware antwoorden gegeven. Ik heb hetzelfde gehad in 2016, na 2 maanden PokemoN Go en veel enquetes heb ik blijkbaar een keer iets niet goed ingevuld, stond op een blacklist. Pas ergens Januari 2018 had k een nieuwe telefoon en ging ik eens kijken of die app het nog deed, toen kreeg ik pas weer enquetes. Kreeg ondertussen niet uitgevogeld of je nou op een o fandere manier van die blacklist kan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-07 15:00
Je kunt ook meedoen aan medische onderzoeken, mij niet gezien overigens. In principe is dat ook jouw "data" na toedienen medicatie x voor geld natuurlijk.

https://www.medians.com/nl/

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

WolfsRain schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 23:25:
Je kunt ook meedoen aan medische onderzoeken, mij niet gezien overigens. In principe is dat ook jouw "data" na toedienen medicatie x voor geld natuurlijk.

https://www.medians.com/nl/
Nou nee, dankjewel. De laatste keer dat ik daar iets over las, kregen twee mensen die dat hadden gedaan een dochter die vuur kon manipuleren met haar gedachten.

;)

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dieken Taffert
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09-07 19:18
"Gratis geld verdienen"? Wat is dat voor vreemde zoekopdracht? Als je moet betalen om geld te verdienen, wat is dan het doel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Dieken Taffert schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:34:
"Gratis geld verdienen"? Wat is dat voor vreemde zoekopdracht? Als je moet betalen om geld te verdienen, wat is dan het doel?
Als je de tekst alleen letterlijk wil interpreteren dan is het idd raar.
Als echter je meedenkt en snapt dat ‘gratis’ voor ‘zonder tegenprestatie’ als synoniem gebruikt wordt ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Echt "gratis" zal lastig worden, immers tijd is geld. Maar in een ver grijs verleden ooit eens aangemeld voor Euroclix en na jaren doelloos op linkjes te hebben geklikt en hier en daar een enquête te hebben ingevuld genoeg clix verzameld voor 70 Euro (of gulden misschien wel). Tenminste er staat me iets bij als er dan genoeg punten waren verzameld kreeg je naar rato meer uitbetaald, en dit was de eerste drempel dat de grootste ratio behaald werd. Het geld ook keurig gekregen daarna meteen gestopt, het duurde verschrikkelijk lang en zelfs doelloos klikken wordt uiteindelijk vervelend.
Het dichtstbijzijnde alternatief zijn momenteel de cashbacksites, maar ook dit is niet gratis je krijgt geld terug dus geeft minder uit, je geeft echter nog steeds geld uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clogie886
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-05 16:20
Had niet verwacht dat er zoveel reacties op zouden komen :-)

Gratis is eigenlijk niet het juiste woord woord want tenslotte moet je altijd wel een soort van 'tegenprestatie' verrichten in de vorm van bijvoorbeeld een enquête invullen. Uit sommige antwoorden blijkt wel dat met een minimale prestatie een klein bedrag mogelijk is, als je überhaupt ooit geld uitgekeerd krijgt of iets van een soort kortingsbon krijgt die je ergens kan gebruiken om korting te krijgen. Het blijven zo te zien kleine bedragen die niet in verhouding staan tot wat je ervoor hebt moeten doen en ja waarschijnlijk reclamefolders rondbrengen levert meer op....

Blijft toch interessant om te zien dat er nog steeds mensen zijn die hiermee beweren geld te maken.

Aan de andere kant, stel dat je US$3 per dag kan verdienen, dat is in sommige landen een dagloon dus voor die mensen is het invullen van enquêtes inderdaad een manier om geld te verdienen..

De overheid is niet de oplossing maar de oorzaak van veel problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 17:45
SmurfLink schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:56:
... en gisteren bij de appie een wortel gekocht heb weten.
Heb je die wortel met je pinpas betaald? :+

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Sup4rdurt schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:45:
[...]

Heb je die wortel met je pinpas betaald? :+
Haha, uiteraard. Dat is inderdaad de vraag die ik altijd krijg :P en het antwoord is altijd hetzelfde. Ben benieuwd of ik andere vragen zou krijgen als ik een keer zeg dat ik het met m'n creditcard heb gedaan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 17:45
SmurfLink schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:48:
[...]

Haha, uiteraard. Dat is inderdaad de vraag die ik altijd krijg :P en het antwoord is altijd hetzelfde. Ben benieuwd of ik andere vragen zou krijgen als ik een keer zeg dat ik het met m'n creditcard heb gedaan ofzo.
Ik vraag me vooral af voor wie dat relevant is; AH weet hoeveel betalingen worden gedaan met pin en contant dus die hoeven dat niet te weten. Google heeft er zelf ook niet echt baat bij. Wie dan wel?

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Laatst online: 10-07 15:40

watercoolertje

Untertitel

Dat is geen gratis geld verdienen, dat is gratis geld krijgen :)

Voor alle genoemde dingen moet een tegenprestatie geleverd krijgen, daarom heet het 'verdienen' ;)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:23

Croga

The Unreasonable Man

watercoolertje schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:54:
Dat is geen gratis geld verdienen, dat is gratis geld krijgen :)

Voor alle genoemde dingen moet een tegenprestatie geleverd krijgen, daarom heet het 'verdienen' ;)
En daarom is het dus ook niet "gratis"........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Laatst online: 10-07 15:40

watercoolertje

Untertitel

Croga schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:02:
[...]

En daarom is het dus ook niet "gratis"........
Klopt het is wat tegenstrijdig, dat had iemand al eerder opgemerkt :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Sup4rdurt schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:50:
[...]

Ik vraag me vooral af voor wie dat relevant is; AH weet hoeveel betalingen worden gedaan met pin en contant dus die hoeven dat niet te weten. Google heeft er zelf ook niet echt baat bij. Wie dan wel?
hmm, dat is op zich best een goeie vraag eigenlijk... Zal vast wel een partij zijn waar Google het aan verkopen kan, maar wie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcNetto
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 02-01-2024
Spam is niet toegestaan.

[ Voor 89% gewijzigd door Ardana op 25-05-2020 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Laatst online: 01:10
Veel van die gratis geld dingen zijn natuurlijk piramide-spellen. In principe kun je daar aan mee doen. (Of is dat verboden? Het is iig onethisch.)

En ja enquete achtige dingen kun je "gratis" (of misschien "zonder skills en alleen beetje tijd" is betere definitie) geld verdienen. Wellicht kun je je bij alle enquete sites aanmelden en er een "inkomen" uithalen. Maar ja, op een gegeven moment gaat dat veel tijd kosten.

Misschien kun je er een paar proberen en dan hier rapporteren of het iets is, soort investigative reporting ofzo. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:02

jdh009

FP ProMod
Wat je ook kunt doen is het web afzoeken naar prijsvragen/polls om dingen te winnen. Regel met je vrienden dat je onder hun naam mee mag doen en verkoop de spullen (spreek een percentage af). Er zijn mensen die er een fulltime baan van hebben gemaakt.

https://www.ze.nl/artikel...e-kan-stoppen-met-werken-
https://www.geenstijl.nl/...e_wint_heel_veel_prijzen/

Mine cryptovaluta of koop aandelen als is dat natuurlijk niet gratis (en je kan je inleg kwijtraken) maar je hoeft er daarna niets mee te doen.

Vroeger nog meegedaan met die autoclickers waarmee ik als kind nog een leuk zakcentje verdiende, misschien bestaan die nog?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

Er zijn best wat manieren om relatief gemakkelijk 'wat centen' te verdienen. Een paar voorbeelden:
  • Panelwizard - Enquêtes via de mail; 10 cent per vraag.
  • Google Opinion Rewards- Korte enquêtes in de app. Krijg je meestal 20 tot 25 cent voor.
  • SamenGezond - Als je je buitenactiviteiten opneemt via hun app, of de koppeling met bijvoorbeeld Strava hebt gemaakt, kun je wekelijks (mits je voldoende beweging hebt gehad) een bijvoorbeeld een waardebon van de HEMA claimen van 3 euro.
Al met al is het niet veel. Aan de andere kant: Het is zo €200 per jaar, zonder al te veel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-07 04:06
Ik denk dat er een verschil zit tussen gratis geld verdienen en werk wat je zelfstandig kan doen vanaf je eigen computer zonder echt zelf acquisitie te hoeven doen.

Onder gratis geld vallen dingen als;
- Cashbackacties
- Prijsvragen
- Enquetes
- Enz.
Meestal eenvoudig werk wat iedereen kan, maar vaak is het (zeer) slecht betaald en bovendien beperkt tot een paar cent of een paar vragen per dag. Je kunt vaak niet 8 uur lang bezig zijn op deze manier al zou je het willen.

Onder thuiswerk zie ik meer dingen als;
- Werk voor een vertaalwebsite
- Vormen van affiliate marketing
- Online pokeren
- Sites als Fiverr of Freelancer met allerlei opdrachten van fotografie tot design (vaak wel slecht betaald of in wedstrijdvorm)
Grote verschil tussen dit soort dingen en 'echt' ZZP werk is dat het nog steeds relatief vrijblijvend is en je hoeft zelf niet op zoek naar klanten of opdrachten. Je hebt vaak echter wel een specifieke skillset nodig om succesvol te zijn, niet iedereen kan het werk doen. Vaak betaald het wel beter dan gratis geld maar slechter dan loondienst/ZZP'er zijn (al hangt dat natuurlijk wel af van je skills).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Je kunt beter Heitje voor een Karweitje doen bij je familie en vrienden dan vragenlijsten invullen.

*Is zeer tegen vragenlijsten en de informatie die je af''geeft''*

Ooit eens Google reward gedaan (die weet toch alles al :+ ) was in paar maand toch 35,- euro aan Playstore tegoed.

YouTube leverde nog wel geld op toen je niet 4000 subs moest hebben om te monetizen.

T-mobile deed toen ik nog klant was aan punten sparen heel wat bioscoop bonnen mee verzameld en random verjaardag cadeautjes (1 euro op je rekening was 2 punten)

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-07 19:53
42dpi schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 00:23:
Je kunt beter Heintje voor Karweitje doen bij je familie en vrienden dan vragenlijsten invullen.

*Is zeer tegen vragenlijsten en de informatie die je af''geeft''*

Ooit eens Google reward gedaan (die weet toch alles al :+ ) was in paar maand toch 35,- euro aan Playstore tegoed.

YouTube leverde nog wel geld op toen je niet 4000 subs moest hebben om te monetizen.

T-mobile deed toen ik nog klant was aan punten sparen heel wat bioscoop bonnen mee verzameld en random verjaardag cadeautjes (1 euro op je rekening was 2 punten)
het is heitje voor een karweitje en was vroegah 25cent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

zwerfkater schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 01:14:
[...]

het is heitje voor een karweitje en was vroegah 25cent
Kinderarbeid zal altijd een probleem blijven.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Laatst online: 01:10

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FonVNL
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-11-2020