Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 21:59
hallo,

Ik zit op dit moment te kijken naar ander werk. Ik zie veel vacatures van Xiphos voorbij komen.
Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:12
Hoi sgouman,

Ik heb ervaring met deze club voordat ze gefuseerd waren. Toen heb ik een opdracht voor ze gegaan, dit was prima verlopen. Leuke club en aardige mensen waar je bij terecht kan indien nodig.

Ook heb ik meerdere malen contact gehad met een recruiter daar, deze was toen ook al contactpersoon bij mijn opdracht, uiteindelijk gezamenlijk besloten dat ze niet een geschikte functie voor mij hadden. Hierbij wil ze dan wel haar netwerk gebruiken om wel een geschikte functie te vinden.

Ik zou je adviseren als je daar een interessante functie zit even een kopje koffie te doen als kennismaking en zelf sfeer te proeven.

Voor mijn tijdelijke opdracht, ongeveer 7 maanden, is dit mij prima bevallen.

Succes met het vinden van ander werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:43
Ik werk nu drie jaar bij Xiphos.

Leuke werkgever wat de laatste jaren flink gegroeid is qua werknemers. Ze hebben opdrachten genoeg op dit moment om mensen snel te plaatsen. Ze willen ook graag dat je jezelf ontwikkelt door certificeringen te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 21:59
Willem30 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:22:
Ik werk nu drie jaar bij Xiphos.

Leuke werkgever wat de laatste jaren flink gegroeid is qua werknemers. Ze hebben opdrachten genoeg op dit moment om mensen snel te plaatsen. Ze willen ook graag dat je jezelf ontwikkelt door certificeringen te behalen.
Dankje voor je bericht. Ik zie bij veel vacatures staan van hun een lease auto. Wat moet ik hierbij denken kwa auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:43
sgouman schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:33:
[...]

Dankje voor je bericht. Ik zie bij veel vacatures staan van hun een lease auto. Wat moet ik hierbij denken kwa auto?
Ligt aan je contract maar als je net begint dan zal het vaak iets als een VW Up worden. Ik heb nu een langer contract maar omdat ik toevallig nu wat opdrachten heb gedaan die niet ver van mijn huis af zijn heb ik bewust geen lease auto genomen. Als ik wel een leaseauto zou nemen dan kan ik wel iets als een VW Polo of Golf krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• targaryanwolf
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15-09 13:44
Heb in 2017 voor Xiphos gewerkt, nja dat was nog voordat het Xiphos heten.

Is een prima werkgever, communiceren open en eerlijk met je. Geven duidelijk aan wat ze van je verwachten en andersom kun jij ook prima jou wensen bespreken met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0c2
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:05

0c2

Vanuit mijn vorige werkgever als opdrachtgever te maken gehad met Xiphos (en daarvoor tortus/fencer). Heb de indruk dat ze goed met hun mensen omgaan. Leuke club mensen! Aantal maal op het kantoor daar geweest, zag er allemaal keurig uit.

Denk wel dat bepaalde projecten veeleisend zijn op het gebied work life balance, maar dat is de aard van dat soort clubs.

[ Voor 9% gewijzigd door 0c2 op 07-08-2019 13:31 ]

Pagina: 1