Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Na een korte tijd zelfstandig programmeren te leren waaronder C# ben ik erachter gekomen dat ik meer gebaat ben bij een thuis studie met interactie vanuit een school. Een contact moment, duidelijke lesstof en meer. Toen ben ik uitgekomen bij de module studie informatica van LOI en ga binnenkort meer informeren. Maar daar komt ook ICT in grote lijnen voorbjj terwijl ik wil focussen op het programmeren. Zijn er goede (internationale of niet) thuis module studies voor het leren van programmeren?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iamcj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09-2024
Open universiteit, java 1 en 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:56
Verwijderd schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:44:
Maar daar komt ook ICT in grote lijnen voorbjj terwijl ik wil focussen op het programmeren.
Even de vraag achter de vraag: waarom wil je kunnen programmeren?

Als je een baan als developer ambieert: een developer is niet 100% van de tijd aan het code kloppen.

Je zal ook moeten samenwerken en overleggen bijvoorbeeld. Een goede developer kan veel meer dan alleen code kloppen. Het is ook daarom dat een dergelijke cursus niet alleen maar over het schrijven van code gaat.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Ik begrijp niet goed wat een module studie is.

Maar als je een baan in de software ontwikkeling ambieert is het wellicht handiger een HBO te gaan doen. Zonder enige achtergrond is het nogal vaag, gezien je niks verder vertelt over je motivaties, leeftijd, vooropleiding, huidige baan etc.

I have stability. The ability to stab.