Acrylglas spuiten??

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:42
Ik heb geprobeerd gaten te zagen in mijn kassie....helaas is dat niet al te best gelukt :(

Dus als oplossing had ik een complete zijwand van acrylglas bedacht, en intussen ook gemaakt.

Echter, dat is ook maar saai ... dus ik vroeg me af of dat acrylspul te spuiten is?

Dan ga ik gewoon in "negatief" werken, niet uitzagen wat je wil laten zien (window), maar juist spuiten wat ik wil verbergen :)

Verwijderd

Lijkt mij wel datt te spuiten is (met autolak ofzow) maar kzou ff naar de verfboer gaan en dan weten ze de beste spuitbus wel suc6!

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 20:35

Skef

Ik scheer.me

Het is mooi als je het acrylglas aan de binnenkant van je case spuit, zodat je een mooie glanzende kant aan de buitenkant hebt. Zo lijkt het toch een geheel, en heb je weinig kans dat je het vern^&*^*^&. Gewoon het gedeelte wat je nog wel wilt zien afplakken, en spuiten, en klaar is kees!

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

gebruik gewoon kunststof primer en alle is veilig ;)

• Sleepie
Thanks voor de reacties (ook al waren het er niet zo heel veel)
De bedoeling was inderdaad om het aan de binnenkant te spuiten
en ik had gister nog een leuk ideetje opgedaan.
Alsie af is post ik wel wat pics van mn mod...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19
je kan ook een GRAVEER setje halen, en er een mooi figuur ofzo in GRAVEREN :9~ :9~

Net zoals in sommige (drink) glazen ook het geval is :9~

• Sleepie
Ik heb een ander idee.....
ik ga hem spuiten en er n coole poster achterspannen...als dat lukt :)
Pagina: 1