Vraag

• Meadows
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-05-2021
Ik zoek een?
Vlotte en degelijke smartphone. Aandachtspunten zijn het beeld, de camera, processor/verwerkingssnelheid en een goed updatebeleid.

Wat is je budget?
Ik zoek een mooie telefoon tussen de 250 en 350 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik de telefoon vooral voor dagelijks gebruik. Appen, social media, youtube, nieuws. Maar ook kijk ik af en toe een serie of een film. Verder gebruik ik hem als camera op vakanties etc. Op dit moment gebruik ik nog een Moto Z Play, maar die is nu wel erg verouderd.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kijk nu vooral naar de Nokia 8.1 en de Samsung A70. Beide lijken me goede opties. Voor zover ik kan zien heeft de A70 iets betere specs? Maar ben ik bang dat hij iets te groot is voor mij. Daarnaast heeft de Nokia Android One, waardoor ik verzekerd ben van voldoende updates de komende jaren. Echter zitten beide telefoons wel aan de max van mijn budget. Dus vroeg ik me af of jullie nog andere suggesties hebben die beter uitvallen qua prijs.

Welke vragen heb je hier nog over?
Moet ik voor 1 van de twee bovengenoemde telefoons gaan? Zo ja, welke raden jullie dan aan? Of hebben jullie nog andere suggesties?

[ Voor 10% gewijzigd door Meadows op 05-08-2019 12:01 ]

Alle reacties

Bensimpel

Positieve meneer

Als je de A70 iets te groot vind, mischien de A50? (6,4 tov 6,7) Doet inprincipe niet onder.
de A50 heeft ook ondersteuning voor nog 2 android versies.

😆 - Denk ook eens om ;)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:40
Je kunt eens door de filter opties lopen in de Pricewatch, bijvoorbeeld:
categorie: Smartphones
Daaruit kun je dan toestellen onderling vergelijken. Zet ik de Nokia 8.1 naast de Samsung A70 denk ik dat de Nokia beter is, zo wie zo met optische stabilisatie op de camera, maar ook zit er een snellere Qualcom 700 serie processor in versus een 600 serie in de Samsung. Samsung heeft weer een grotere accu, maar ook een groter scherm wat meer stroom verbruikt dus weet niet of dat wegvalt tegen elkaar.
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1331926;1279787/

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11 22:29
Google Pixel 3a?

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-11 20:36
Motorola One Vision is een leuk optie, ook Android One...

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Heb je de P smart Z al overwogen ?

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
de mi 9 kun je uit duitsland nieuw bestellen voor 341 euro, dan heb je een 64gb met 6gb ram, en een 855 chip.
super telefoon, ik heb hem zelf ook besteld.

koop hem hier: https://www.ebay.de/itm/401715854475 en vul de code PERFEKT bij het uitchecken in,

dit is een nieuwe telefoon! ondanks dat hij via ebay word verkocht, reviews zijn goed, en ik heb hem binnen 5 dagen gekregen.
Pagina: 1