Toon posts:

[Google Wifi] Rare wifi snelheden door het huis

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Granny101
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 25-02-2020
Hey Hallo!

Ik heb een heel erg raar probleem. Ik heb al een tijdje heel het huis voorzien van Google Wifi mesh routers. Ik heb er in totaal 7 over heel het huis staan. Dit omdat onze muren super dik zijn en de routers hebben het al moeilijk van de hal naar de keuken waar 1 muur tussen zit.

Het probleem wat ik nu precies heb is de wifi snelheden. IK heb 2 bedrade routers. 1tje op zolder en 1tje in de meterkast (main hub). BIj mij op zolder kreeg ik snelheden van 650+- mb/s maar beneden krijg ik maximaal 60-80 mb/s. Ik snap niet wat het probleem is. Ik heb ook al met Google zelf gesproken maar die zeggen dat er een switch loopt te knoeien maar daar klopt niks van want de eerste switch zit voor de google wifi router op zolder die dus wel volledige snelheid haalt.

Ik heb dus geen idee hoe ik dit kan fixen. Ik heb al vanalles geprobeerd. Ik heb geprobeert 1 voor 1 alle hubs aan te sluiten. Kabels vervangen, van plaats verandert, factory reset uitgevoerd en ga zo maar door.

Iemand hier ervaring mee of weet wat ik eventueel kan proberen?

PS: UItleggen is niet mijn sterkste punt dus mochten er onduidelijkheden zijn dan hoor ik het wel :)

Ruwe schets van netwerk: https://imgur.com/BqE5BMt

Ruwe schets opzet mesh routers begaande grond (bolletjes zijn de routers): https://imgur.com/7c5sh8K

Groetjes!

[Voor 6% gewijzigd door Granny101 op 05-08-2019 10:26]

Alle reacties

• ijske
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 12:50
vermoedelijk zit je soms op de 2.4ghz , en soms op de 5ghz..
als die beide dezelfde ssid (naam) hebben, kiest je device wat ie zelf het beste vind
je kan dit gemakkelijk instellen door beide wififrequenties aparte namen te geven

het zou ook kunnen dat je ontvangst daar gewoon niet sneller is doordat het een mesh systeem is ...

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 11:04

MsG

Forumzwerver

En hoe test je de snelheden? Ik neem ook aan dat je het over Mbit hebt en niet over MB, anders lijkt 650 MB/s me wel heel veel.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Granny101
MsG schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:01:
En hoe test je de snelheden? Ik neem ook aan dat je het over Mbit hebt en niet over MB, anders lijkt 650 MB/s me wel heel veel.
Klopt niet zo snel aan gedacht. Ik test het via speedtest.net

• Granny101
ijske schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:58:
vermoedelijk zit je soms op de 2.4ghz , en soms op de 5ghz..
als die beide dezelfde ssid (naam) hebben, kiest je device wat ie zelf het beste vind
je kan dit gemakkelijk instellen door beide wififrequenties aparte namen te geven

het zou ook kunnen dat je ontvangst daar gewoon niet sneller is doordat het een mesh systeem is ...
Bij google wifi mesh routers kun je niks instellen technisch gezien. Alleen portforwarden en dat soort dingen. Dus ook geen tweede ssid. Dus ik heb 1 netwerk die telkens switched.

Ik krijg iedere keer een constante meting van 650+- op mijn telefoon op zolder maar altijd 60-80 mb/s beneden op dezelfde telefoon. Dus dan zou ik het super raar vinden als die dan verschillende frequenties kiest.

• MisteRMeesteR
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12:24

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

@Granny101 Zou je je eerdere post willen aanpassen als je een aanvulling hebt i.p.v. te dubbelposten? :)

Kun je eens tekenen hoe e.e.a. nu aan elkaar zit geknoopt? Een plaatje zegt vaak meer dan 1000 woorden ;)

www.google.nl

• Granny101
MisteRMeesteR schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:09:
@Granny101 Zou je je eerdere post willen aanpassen als je een aanvulling hebt i.p.v. te dubbelposten? :)

Kun je eens tekenen hoe e.e.a. nu aan elkaar zit geknoopt? Een plaatje zegt vaak meer dan 1000 woorden ;)
Ik heb in mijn post history gekeken en het enige wat ik zie van mijn posts is iets over homewizard?

Ik ga tekenen, moment.

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Granny101 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:15:
[...]

Ik heb in mijn post history gekeken en het enige wat ik zie van mijn posts is iets over homewizard?
Wat ik bedoel is dat 2 posts van dezelfde gebruiker onder elkaar niet wenselijk is, zoals deze twee:

Granny101 in "Google wifi - Rare wifi snelheden door het huis"

In dit voorbeeld had je bijvoorbeeld de bovenste post kunnen wijzigen middels de 'Wijzig' button.
Ik ga tekenen, moment.
Graag. En dan graag inclusief typenummers / modellen van de gebruikte switches welke je hebt opgenomen in je netwerk.

[Voor 5% gewijzigd door MisteRMeesteR op 05-08-2019 19:10]

www.google.nl

• Granny101
MisteRMeesteR schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:24:
[...]

Wat ik bedoel is dat 2 posts van dezelfde gebruiker onder elkaar niet wenselijk is, zoals deze twee:

In dit voorbeeld had je bijvoorbeeld de bovenste post kunnen wijzigen middels de 'Wijzig' button:

[...]

Graag. En dan graag inclusief typenummers / modellen van de gebruikte switches welke je hebt opgenomen in je netwerk.
Oh zo. Zal het onthouden.

De foto's zijn toegevoegd aan de post. Alle routers zijn dus Google mesh routers. Alle switches zijn de volgende switches: https://www.coolblue.nl/p...25/tp-link-tl-sg108e.html

Alle kabels in het huis zijn of cat6e of cat5e.

Ik hoop dat dit voldoende is :)

[Voor 4% gewijzigd door MisteRMeesteR op 05-08-2019 19:11]

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

@Granny101 Persoonlijk ben ik verder onbekend met de oplossingen van Google maar kun je achterhalen of je wel roamed van AP naar AP? En kun je in de switches nagaan of elke poort op Gigabit draait?

Welke snelheid haal je bijvoorbeeld op de 'computer' welke achter je Zolder mesh router staat? Deze zit bedraad aangesloten afgaande op je schets?

www.google.nl

• Granny101
MisteRMeesteR schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:50:
@Granny101 Persoonlijk ben ik verder onbekend met de oplossingen van Google maar kun je achterhalen of je wel roamed van AP naar AP? En kun je in de switches nagaan of elke poort op Gigabit draait?

Welke snelheid haal je bijvoorbeeld op de 'computer' welke achter je Zolder mesh router staat? Deze zit bedraad aangesloten afgaande op je schets?
Met AP naar AP snap ik niet helemaal wat je bedoeld. MIjn kennis van netwerken is redelijk basis.

Alle switches zijn gigabit. De snelheid die ik op mijn computer haalde was 850 Mb/s. Afgelopen zaterdag hebben ze bij ons de glasvezel kabel gesloopt. Deze komen ze vandaag repareren. Daarna kan ik wat meer testjes uitvoeren.

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Granny101 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:07:
[...]

Met AP naar AP snap ik niet helemaal wat je bedoeld. MIjn kennis van netwerken is redelijk basis.
Als je met je mobile-device van boven naar beneden loopt wil je dat het mobile-device als je beneden bent het Access-Point (AP) kiest met op dat moment het beste bereik cq. dekking in plaats van dat hij met het AP op zolder verbonden blijft, dit noemen we 'Roaming'.

Wikipedia: Roaming
Alle switches zijn gigabit.
Dat zag ik al in de specs maar dat wil niet perse zeggen dat de poorten ook daadwerkelijk op gigabit snelheden opereren.

Gigabit heeft om maar wat te noemen alle 8 de aders in je UTP kabel nodig om te functioneren. Als er één ader defect is of niet lekker zit aangeknepen in je DIY connector is het prima mogelijk dat de switchpoort het helemaal niet doet of op 100Mbit/sec draait. Als gevolg hiervan haal jij dus een lagere snelheid, vandaar mijn vraag of alle poorten ook daadwerkelijk op Gigabit snelheden opereren.
De snelheid die ik op mijn computer haalde was 850 Mb/s. Afgelopen zaterdag hebben ze bij ons de glasvezel kabel gesloopt. Deze komen ze vandaag repareren. Daarna kan ik wat meer testjes uitvoeren.
850Mbit/s betekent dus dat het pad wat jouw computer volgt t/m je ISP Gigabit is ;)

Hoe sloop je btw een glasvezelkabel, of bedoel je buiten de deur? :P

www.google.nl

• Granny101
MisteRMeesteR schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:44:
[...]

Als je met je mobile-device van boven naar beneden loopt wil je dat het mobile-device als je beneden bent het Access-Point (AP) kiest met op dat moment het beste bereik cq. dekking in plaats van dat hij met het AP op zolder verbonden blijft, dit noemen we 'Roaming'.

Wikipedia: Roaming

[...]

Dat zag ik al in de specs maar dat wil niet perse zeggen dat de poorten ook daadwerkelijk op gigabit snelheden opereren.

Gigabit heeft om maar wat te noemen alle 8 de aders in je UTP kabel nodig om te functioneren. Als er één ader defect is of niet lekker zit aangeknepen in je DIY connector is het prima mogelijk dat de switchpoort het helemaal niet doet of op 100Mbit/sec draait. Als gevolg hiervan haal jij dus een lagere snelheid, vandaar mijn vraag of alle poorten ook daadwerkelijk op Gigabit snelheden opereren.

[...]

850Mbit/s betekent dus dat het pad wat jouw computer volgt t/m je ISP Gigabit is ;)

Hoe sloop je btw een glasvezelkabel, of bedoel je buiten de deur? :P
Het meshsysteem verbind je apparaat automatisch met het beste AP. Tenminste dat is wel zo de bedoeling. Ik geloof niet dat ik kan zien met wel meshpoint ik verbonden ben.

Ik heb op iedere stap van het pad de kabels getest (bedraad dus) en voor of na de switches kreeg ik bij iedere kabel 750+- Mb/s.

Ze hebben leidingen geplaatst voor een laadpaal aangezien wij Hybride auto’s krijgen. En tijdens het opgraven van de oprit hebben ze de kabel gesloopt.

• Palo Alto
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online
Ik heb je schema opnieuw uitgeschreven met nummers. Zie hieronder t.b.v. de verwijzing naar de nummers.

Twee vragen:
a) Als ik je schets goed begrijp fungeert het Google Wifi nr. 2. als router achter je T-mobile device. Ook een router?
b) Je hebt dus 2 Acces Points (AP) bij nr. 2 en 6. Die zijn doorgelust naar de switches, klopt?

Voorlopige conclusie
Nr. 2 en 6 zijn beiden bedraad aangesloten en daarmee goed in staat hoge WiFi snelheden te halen. De mesh nodes op nr. 3 zijn dus niet bedraad aangesloten. Ik verwacht daarvan sowieso snelheidsveries.

Suggestie probleemanalyse
Kun je de nodes nr. 3 en AP nr. 6 tijdelijk uitschakelen?. Je weet dan zeker dat je op,de BG alleen contact maakt met nr. 2. Is de WiFi snelheid bij clients 4 (BG) dan conform de clients bij nr. 7 (zolder)?

Extra
Het meshsysteem verbind je apparaat automatisch met het beste AP
Meestal is het de wireless client die een drempelsignaal passeert en op zoek gaat naar een beter signaal. Daarnaast zou je AP de verbinding kunnen verbreken met een station dat (te) zwak verbonden is, als dat zo is ingesteld in het Google WiFi systeem.

——-

Glasvezel
|
(1.) T-Mobile device (router?)
|
kabel
|
(2.) Google WiFi (router+AP) >> WiFi >> (3.) 6x Google WiFi (mesh) op BG >> (4.) Wireless clients (traag)
|
kabel
|
(5.) Switch
|
kabel
|
(6.) Google Wifi (AP) op zolder >> WiFi >> (7.) Wireless clients (snel)
|
kabel
|
(8.) Switch
|
kabel
|
(9.) Clients bedraad

• Granny101
Palo Alto schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:11:
Ik heb je schema opnieuw uitgeschreven met nummers. Zie hieronder t.b.v. de verwijzing naar de nummers.

Twee vragen:
a) Als ik je schets goed begrijp fungeert het Google Wifi nr. 2. als router achter je T-mobile device. Ook een router?
b) Je hebt dus 2 Acces Points (AP) bij nr. 2 en 6. Die zijn doorgelust naar de switches, klopt?

Voorlopige conclusie
Nr. 2 en 6 zijn beiden bedraad aangesloten en daarmee goed in staat hoge WiFi snelheden te halen. De mesh nodes op nr. 3 zijn dus niet bedraad aangesloten. Ik verwacht daarvan sowieso snelheidsveries.

Suggestie probleemanalyse
Kun je de nodes nr. 3 en AP nr. 6 tijdelijk uitschakelen?. Je weet dan zeker dat je op,de BG alleen contact maakt met nr. 2. Is de WiFi snelheid bij clients 4 (BG) dan conform de clients bij nr. 7 (zolder)?

Extra

[...]

Meestal is het de wireless client die een drempelsignaal passeert en op zoek gaat naar een beter signaal. Daarnaast zou je AP de verbinding kunnen verbreken met een station dat (te) zwak verbonden is, als dat zo is ingesteld in het Google WiFi systeem.

——-

Glasvezel
|
(1.) T-Mobile device (router?)
|
kabel
|
(2.) Google WiFi (router+AP) >> WiFi >> (3.) 6x Google WiFi (mesh) op BG >> (4.) Wireless clients (traag)
|
kabel
|
(5.) Switch
|
kabel
|
(6.) Google Wifi (AP) op zolder >> WiFi >> (7.) Wireless clients (snel)
|
kabel
|
(8.) Switch
|
kabel
|
(9.) Clients bedraad
Er staan 5 AP op BG. 1 daarvan is in de meterkast en die is bedraad.

Dan staan er op elke verdieping 1. Op zolder is de enigste die bedraad is van de losse AP's.

Ik heb al vaker geprobeerd alleen de gene in de meterkast aan te sluiten maar ook dan krijg ik maximaal 60-80 Mb's.

De t-mobile router staat uit. Dus zend niks uit. Ik heb gekeken of er andere opties waren om het verder af te sluiten maar die waren er niet. Maar mocht daar wel problemen zitten snap ik niet waarom die op de zolder wel volle roefel aan snelheid doorgeeft.

Ik had trouwens nog even gecheckt en het gaat van router (meterkast) naar switch (meterkast) naar switch (zolder) naar router. En vanuit die switch komen alle bedradingen voor alle andere computers.

Ik hoop dat ik niks vergeet. Groetjes!

• Palo Alto
  • Niet online
[b]Granny101 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 21:55
De t-mobile router staat uit. Dus zend niks uit. Ik heb gekeken of er andere opties waren om het verder af te sluiten maar die waren er niet. Maar mocht daar wel problemen zitten snap ik niet waarom die op de zolder wel volle roefel aan snelheid doorgeeft.

Ik had trouwens nog even gecheckt en het gaat van router (meterkast) naar switch (meterkast) naar switch (zolder) naar router. En vanuit die switch komen alle bedradingen voor alle andere computers.
Er is enige spraakverwarring over het woord router volgens mij. Dat maakt het wat ingewikkeld. Maar misschien is het ook de sleutel naar de oplossing.

A. Een router verbindt meerdere netwerken
B. Een switch verbindt netwerkkabels
C. Een access point is een draadloze toegang tot je thuisnetwerk
D. Een mesh node is een draadloze verlenging van C

Ik vermoed dat nr. 1 (T-mobile apparaat) in het schema een combinatie is van A, B en C. Met het uitzetten van C blijft nr 1 (T-mobile apparaat) z’n routerfunctie dus houden. Op zich niks mis mee.

De Google WiFi (nr. 2) hoeft niet te routeren als nr. 1 dat al doet, maar dat is geen verklaring voor het probleem dat je beschrijft. Nu ook even zo laten dus.

Vraag 1
Welk merk en type is nr. 1 (T-mobile apparaat)?

Vraag 2
Kun je kijken of je alle MAC adressen van alle apparatuur zichtbaar zijn in de configuratie van nr. 1 (T-mobile apparaat)? Per MAC adres moet ook een IP adres zichtbaar zijn (meestal 192.168.x.x). Zie je bij nr. 1 (T-mobile apparaat) ook de MAC adressen van de draadloze apparaten op zolder?

Vraag 3
Als je de apparaten niet ziet bij nr. 1 (T-mobile apparaat), zelfde vragen voor nr. 2 (Google WiFi meterkast)

Vraag 4
Je schrijft dat er op zolder een 3e router zou zijn. Bedoel je dat ook? Als dat zo is, dan zoude de draadloze apparaten op zolder waarschijnlijk niet zichtbaar zijn bij nr. 1 (T-mobile-apparaat) of nr. 2 (Google Wifi meterkast)

Vraag 5
Heb je een Chromecast of Google Home? Plug die eens uit, hoe is je snelheid dan?

• Granny101
Palo Alto schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 22:42:
[...]

Er is enige spraakverwarring over het woord router volgens mij. Dat maakt het wat ingewikkeld. Maar misschien is het ook de sleutel naar de oplossing.

A. Een router verbindt meerdere netwerken
B. Een switch verbindt netwerkkabels
C. Een access point is een draadloze toegang tot je thuisnetwerk
D. Een mesh node is een draadloze verlenging van C

Ik vermoed dat nr. 1 (T-mobile apparaat) in het schema een combinatie is van A, B en C. Met het uitzetten van C blijft nr 1 (T-mobile apparaat) z’n routerfunctie dus houden. Op zich niks mis mee.

De Google WiFi (nr. 2) hoeft niet te routeren als nr. 1 dat al doet, maar dat is geen verklaring voor het probleem dat je beschrijft. Nu ook even zo laten dus.

Vraag 1

Vraag 2
Kun je kijken of je alle MAC adressen van alle apparatuur zichtbaar zijn in de configuratie van nr. 1 (T-mobile apparaat)? Per MAC adres moet ook een IP adres zichtbaar zijn (meestal 192.168.x.x). Zie je bij nr. 1 (T-mobile apparaat) ook de MAC adressen van de draadloze apparaten op zolder?

Vraag 3
Als je de apparaten niet ziet bij nr. 1 (T-mobile apparaat), zelfde vragen voor nr. 2 (Google WiFi meterkast)

Vraag 4
Je schrijft dat er op zolder een 3e router zou zijn. Bedoel je dat ook? Als dat zo is, dan zoude de draadloze apparaten op zolder waarschijnlijk niet zichtbaar zijn bij nr. 1 (T-mobile-apparaat) of nr. 2 (Google Wifi meterkast)

Vraag 5
Heb je een Chromecast of Google Home? Plug die eens uit, hoe is je snelheid dan?
Vraag 1
Huawei HG659

Vraag 2
Ik zie maar 1 lan apparaat en geen WLAN apparaten.

Vraag 3
Ik zie in totaal 23 apparaten met mac en ip adressen.

Vraag 4

Alle routers zijn de mesh routers van Google. Er zijn geen normale routers aanwezig behalve dan die van Tmobile zelf.

Vraag 5
Ja die heb ik verschillende, namelijk Nvidia Shields. Dit zal ik morgen even moeten proberen aangezien iedereen al beneden ligt te slapen. Maar dat wordt helaas pas morgen avond. Maar deze heb ik ook boven en beneden dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen maar ga het alsnog proberen.

• Palo Alto
  • Niet online
[b]Granny101 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 23:20:[

Vraag 3

Ik zie in totaal 23 apparaten met mac en ip adressen.
En zijn die 23 alle apparaten in je huis? Ook die op zolder draadloos verbinden met hoge snelheid?
Vraag 4

Alle routers zijn de mesh routers van Google. Er zijn geen normale routers aanwezig behalve dan die van Tmobile zelf.
De vraag blijft dus: hoeveel routers zijn er? Niet het aantal kastjes dat jij router noemt, maar welke voeren die routerfunctie ook echt uit. Tot nu toe tel,ik er 2:
- De Huawei
- De Google WiFi in de meterkast
Vraag 5

Ja die heb ik verschillende, namelijk Nvidia Shields. Dit zal ik morgen even moeten proberen aangezien iedereen al beneden ligt te slapen. Maar dat wordt helaas pas morgen avond. Maar deze heb ik ook boven en beneden dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen maar ga het alsnog proberen.
Van de Shields weet ik net niet, maar Google heeft een probleem gehad met multicast flooding door de Chromecast en Home. Als de snelheid normaal wordt bij uitpluggen, kun je kijken of er in de Google Wifi een optie is voor IGMP snooping.

• Palo Alto
  • Niet online
Werd al gesuggereerd, maar wellicht is de band steering (automatisch van 2.4 naar 5GHz) niet zo goed als Google zegt.

Je kunt 5 GHz proberen te forceren als je device dat ondersteunt:
https://support.google.com/wifi/answer/6293481?hl=en

———-
Can I force a device to connect to a specific band?
It depends on the device. Some Android devices allow users to specify the band. If your device allows this:

Open your Android device’s settings menu.
Tap Wi-Fi then the three dots in the upper-right corner.
Tap Advanced > Wi-Fi frequency band.
Select the desired radio band.

• Granny101
Palo Alto schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 00:32:
Werd al gesuggereerd, maar wellicht is de band steering (automatisch van 2.4 naar 5GHz) niet zo goed als Google zegt.

Je kunt 5 GHz proberen te forceren als je device dat ondersteunt:
https://support.google.com/wifi/answer/6293481?hl=en

———-
Can I force a device to connect to a specific band?
It depends on the device. Some Android devices allow users to specify the band. If your device allows this:

Open your Android device’s settings menu.
Tap Wi-Fi then the three dots in the upper-right corner.
Tap Advanced > Wi-Fi frequency band.
Select the desired radio band.
Sorry voor mijn late reactie. Ik heb het gisteren getest zonder de Shields en dan is het probleem nog steeds aanwezig.

Ik heb geen android telefoon dus kan die methode helaas niet proberen.
Palo Alto schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 00:17:
[...]

En zijn die 23 alle apparaten in je huis? Ook die op zolder draadloos verbinden met hoge snelheid?

[...]

De vraag blijft dus: hoeveel routers zijn er? Niet het aantal kastjes dat jij router noemt, maar welke voeren die routerfunctie ook echt uit. Tot nu toe tel,ik er 2:
- De Huawei
- De Google WiFi in de meterkast

[...]

Van de Shields weet ik net niet, maar Google heeft een probleem gehad met multicast flooding door de Chromecast en Home. Als de snelheid normaal wordt bij uitpluggen, kun je kijken of er in de Google Wifi een optie is voor IGMP snooping.
Er is 1 router de google mesh in de meterkast. De router functionaliteiten van de Huwawei zijn uitgeschakeld.

Ja die 23 apparaten zijn alle apparaten in heel het huis. Ik heb meerdere apparaten getest bij mij op zolder van laptops tot ipads tot verschillende telefoons. Ze geven allemaal de goede snelheid aan.

PS: Beneden krijg ik op mijn laptop wel meer dan andere apparaten namelijk 130Mb/s

[Voor 37% gewijzigd door MisteRMeesteR op 07-08-2019 13:51]

• Granny101
@Granny101 Nogmaals, s.v.p. niet dubbelposten.
Ik heb deze reactie samengevoegd met je reactie hierboven.

[Voor 129% gewijzigd door MisteRMeesteR op 07-08-2019 13:54]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee