Mijn vraag.
Ik heb sinds een aantal dagen dat zowel mijn Google home als mijn Google home mini een aantal spraakopdrachten niet meer begrijpt.
De spraak opdrachten voor Hue worden niet meer begrepen.
Streamen van muziek lukt niet. Opdracht: Hey Google, speel radio 538" wordt niet begrepen. De melding die wordt gesproken door google is: "Als je daar hulp bij nodig hebt, moet je me meer informatie geven. Dit kun je doen in de google home app.
Ook commando's als "Hey Google, stop" worden genegeerd. Commando "Hey goolgle zachter" of "Hey Google harder" worden wel begrepen en uitgevoerd.
"Hey Google, hoeveel inwoners heeft amsterdam" wordt netjes beantwoord.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung S8 en S10 telefoon ( alles is up to date)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Software geüpgraded naar de laatste versie ( na dat ik het probleem constateerde)
Taal op Engels gezet i.p.v. nederlands.
Google home en mini gereset.
Netwerk en Wifi gecontroleerd.
Op internet gezocht naar dit fenomeen, niet echt iets kunnen vinden.
Ik snap er niks meer van. Ik weet dat ik nu als een user klink, maar er is ook niets veranderd. zaterdagmorgen 10 uur alles werkend, kwart over tien, deze problemen.
Iemand die mij kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Hans
...
Ik heb sinds een aantal dagen dat zowel mijn Google home als mijn Google home mini een aantal spraakopdrachten niet meer begrijpt.
De spraak opdrachten voor Hue worden niet meer begrepen.
Streamen van muziek lukt niet. Opdracht: Hey Google, speel radio 538" wordt niet begrepen. De melding die wordt gesproken door google is: "Als je daar hulp bij nodig hebt, moet je me meer informatie geven. Dit kun je doen in de google home app.
Ook commando's als "Hey Google, stop" worden genegeerd. Commando "Hey goolgle zachter" of "Hey Google harder" worden wel begrepen en uitgevoerd.
"Hey Google, hoeveel inwoners heeft amsterdam" wordt netjes beantwoord.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung S8 en S10 telefoon ( alles is up to date)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Software geüpgraded naar de laatste versie ( na dat ik het probleem constateerde)
Taal op Engels gezet i.p.v. nederlands.
Google home en mini gereset.
Netwerk en Wifi gecontroleerd.
Op internet gezocht naar dit fenomeen, niet echt iets kunnen vinden.
Ik snap er niks meer van. Ik weet dat ik nu als een user klink, maar er is ook niets veranderd. zaterdagmorgen 10 uur alles werkend, kwart over tien, deze problemen.
Iemand die mij kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Hans
...