Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

2 schermen of 1 gebogen widescreen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Hooiopdevork
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 02:59
Beste Tweakers,

Als software ontwikkelaar ben ik op zoek naar nieuwe monitoren, nu heb ik altijd gewerkt op 2 x 24 inch schermen. Een kennis vertelde me beter overstappen op 1 gebogen widescreen van 34 inch, zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en mij kunnen helpen bij het maken van een keuze?

Groeten Rik

Alle reacties

• Wolfboy
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Persoonlijk zou ik eerder voor 2 schermen gaan dan 1 groot scherm.

Mijn ervaring is dat met programmeren het vaak juist fijn is om dingen apart naast elkaar te zetten en dan zijn 2 schermen fijner dan 1 groot scherm omdat de software support beter is voor 2 losse schermen dan 1 groot scherm.

De laatste jaren werk ik op 2x 27" wat prima werkt. Mits het op je bureau past (en in je budget) kan ik dat ook nog wel aanraden.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True