Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HDD wil niet leeg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HDD van 2 tb in mijn media speler bijna vol nog 2.8 gb over

Maar nu heb ik films ervan verwijderd maar de opslag word niet leeg de HDD blijft zeggen dat er maar 2.8 gb over is terwijl ik al meer dan 20 gb van die harde schijf heb verwijderd. hoe los ik dit op ?

• JoStad
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-11 13:59
Misschien zitten de verwijderde files nog in de prullenbak.

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-11 16:07
Dus de prullenbak leegmaken verhelpt het euvel. :+

[ Voor 15% gewijzigd door Renault op 04-08-2019 23:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat vind ik ook een raar antwoord snap niet waarom de schijf de verkeerde vrije ruimte aangeeft op de HDD want want er is nog wel ruimte maar kan ook niks plaatsen

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:53
Dat vind ik dan weer een raar antwoord op de adviezen die gegeven worden. Heb je de prullenbak nu geleegd of niet? Heb je er uberhaupt in gekeken?

Hoezo zou het de verkeerde vrije ruimte zijn? Ik gok dat de Mediaspeler wel correct aangeeft hoeveel ruimte hij vrij heeft hoor. Dat jij niks kan plaatsen zegt niks - als er inderdaad maar 2.8GB vrij is en jij probeert er iets groters in te mikken werkt dat niet.

Sowieso is 20 GB vrijmaken op 2TB natuurlijk maar een druppel. Misschien is verder schoonmaken of upgraden een optie?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Draai eens een TreeSize Free als administrator (ik zou de ZIP-versie pakken, die hoef je niet te installeren). Daarmee krijg je mooi overzichtelijk waar alle data gebruikt wordt. Ook erg makkelijke tool om constructief mee op te ruimen.

En daarna natuurlijk alsnog je prullenbak legen!

[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 05-08-2019 09:52 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11 10:45
Eventueel opnieuw opstarten na verwijdering kan ook helpen, dan gooit ie de temp files meestal ook weg.
Pagina: 1