Hallo allen, ik heb van mijn werkgever een klein budget gekregen om een pc samen te stellen. Dit budget is 1250 euro netto. Hiervoor heb ik alleen het systeem nodig en geen rand apparatuur
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is bedoelt voor het bewerken van foto's, en soms wat Premiere Pro, alle software die wordt gebruikt zal van Adobe zijn stallen komen
Wat mag het systeem gaan kosten?
systeem mag dus maximaal 1250 euro kosten en assemblage doe ik zelf. Niet mijn eerste keer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles moet nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een klein lijstje gemaakt wat ik denk dat voldoende moet zijn. Ik heb Gekozen voor de 1650 omdat hij aangesloten wordt op een 4k monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb totaal geen merk voorkeur. We komen van Apple af en er wordt nu nog een oude macbook pro uit het jaar 2015 gebruikt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet er allemaal wel strak uit zien. Wij krijgen vaak klanten over de vloer en het moet er dan ook wel netjes uit zien.
Ga je overklokken?
Mogelijk dat ik het systeem over 4 jaar weer over koop van mijn werkgever dan zal ik waarschijnlijk wel gaan overclocken
Wat verwacht je van ons?[i]
Maak ik de juiste keuze aan hardware? Zijn er suggesties? zoals jullie zien is er dus nog wat ruimte voor betere snellere hardware maar ik probeer de kosten ook te drukken.
Edit : keuze uitleg Gpu
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is bedoelt voor het bewerken van foto's, en soms wat Premiere Pro, alle software die wordt gebruikt zal van Adobe zijn stallen komen
Wat mag het systeem gaan kosten?
systeem mag dus maximaal 1250 euro kosten en assemblage doe ik zelf. Niet mijn eerste keer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles moet nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een klein lijstje gemaakt wat ik denk dat voldoende moet zijn. Ik heb Gekozen voor de 1650 omdat hij aangesloten wordt op een 4k monitor.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar | € 101,- | € 101,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1650 Ventus XS 4G OC | € 171,05 | € 171,05 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H400i Wit/Zwart | € 114,15 | € 114,15 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X52 (met AM4 support) | € 138,65 | € 138,65 |
| 2 | Ventilatoren | NZXT Aer RGB 2, 120mm | € 26,50 | € 53,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3000C16D-16GTZR | € 111,- | € 111,- |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 250GB | € 60,05 | € 60,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.033,85 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb totaal geen merk voorkeur. We komen van Apple af en er wordt nu nog een oude macbook pro uit het jaar 2015 gebruikt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet er allemaal wel strak uit zien. Wij krijgen vaak klanten over de vloer en het moet er dan ook wel netjes uit zien.
Ga je overklokken?
Mogelijk dat ik het systeem over 4 jaar weer over koop van mijn werkgever dan zal ik waarschijnlijk wel gaan overclocken
Wat verwacht je van ons?[i]
Maak ik de juiste keuze aan hardware? Zijn er suggesties? zoals jullie zien is er dus nog wat ruimte voor betere snellere hardware maar ik probeer de kosten ook te drukken.
Edit : keuze uitleg Gpu