Hallo,
Van de één op de andere dag spelen bepaalde soort filmpjes niet meer goed af op mijn laptop. Het beeld hapert enorm. Het filmpje is dan wel al helemaal geladen, maar hij speelt het af alsof het losse foto's zijn. Het gekke is dit probleem alleen op bepaalde sites is (bijv. kijk.nl, dumpert.nl, instagramtv), maar niet op sites als Videoland, Netflix, NPO en Youtube. Op Facebook hapert hij bij het ene filmpje wel en bij de andere niet.
Ik heb een Lenovo Ideapad 520-15IKBR 81BF008NMH.
Processor: Intel Core i7
Processor kernen: Quad core (4)
Processor codenaam: Kaby LakeR
Kloksnelheid: 1,8 gigahertz
Turbo snelheid: 4000 megahertz
Cachegeheugen: 8 megabyte
Intern werkgeheugen (RAM): 8 gigabyte
Toevallig genoeg gebeurde dit ongeveer sinds ik overgestapt ben van internetprovider (van Tele2 naar Tmobile).
Weet iemand wat ik hier wellicht aan kan doen?
Van de één op de andere dag spelen bepaalde soort filmpjes niet meer goed af op mijn laptop. Het beeld hapert enorm. Het filmpje is dan wel al helemaal geladen, maar hij speelt het af alsof het losse foto's zijn. Het gekke is dit probleem alleen op bepaalde sites is (bijv. kijk.nl, dumpert.nl, instagramtv), maar niet op sites als Videoland, Netflix, NPO en Youtube. Op Facebook hapert hij bij het ene filmpje wel en bij de andere niet.
Ik heb een Lenovo Ideapad 520-15IKBR 81BF008NMH.
Processor: Intel Core i7
Processor kernen: Quad core (4)
Processor codenaam: Kaby LakeR
Kloksnelheid: 1,8 gigahertz
Turbo snelheid: 4000 megahertz
Cachegeheugen: 8 megabyte
Intern werkgeheugen (RAM): 8 gigabyte
Toevallig genoeg gebeurde dit ongeveer sinds ik overgestapt ben van internetprovider (van Tele2 naar Tmobile).
Weet iemand wat ik hier wellicht aan kan doen?