Op zoek naar een speaker voor mijn PC

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descream4
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 24-09 12:46
Ik ben op zoek naar speakers (of subwoofers? Weet eerlijk gezegd niet wat het verschil is. Heb het opgezocht maar begrijp er niets van) voor mijn zojuist aangeschafde PC. Ik heb niet zo’n groot budget hiervoor dus mijn budget is zo’n +/- €100. Heel kieskeurig qua geluid ben ik niet, maar maak liever niet een foute keuze en koop slechte kwaliteit. Gebruik het vooral voor After Effects/Youtube/Sony Vegas Pro als dat uitmaakt. Had zelf al zitten zoeken en was langs bv de Edifier studio r1280t gekomen, maar heb geen idee of deze goed zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:41
Verschil tussen gewone speakers en subwoofer is dat een sub alleen lage tonen afspeelt, zogenaamd bass.

Edifier setje is perfect voor wat jij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:52
Kijk bijvoorbeeld hier voor wat meer informatie, voor jouw budget zijn die Edifiers een prima keus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:15
Ik heb zelf deze Edifier set gekocht een jaar geleden en die bevalt prima: pricewatch: Edifier R1280DB Black is met Bluetooth maar als je dat niet gebruikt is bovenstaande van @martyw prima. Zou ook kijken of er een aanbieding misschien ergens is ik heb maar 89,- betaald. Is beter dan die standaard 2.1 setjes van Logitech of Trust.