Hier is mijn voorlopige onderdelenlijst voor mijn eerste game pc + monitor
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze pc vooral gebruiken voor games als Assassin's creed, Tomb raider, Cities Skylines, Jedi Fallen order wanneer die uitkomt, en CSGO.
Wat mag het systeem gaan kosten?
de PC zelf het liefst niet meer dan €1000. Ik ben van plan het systeem in elkaar te laten zetten door azerty dus dit is inclusief assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk niet veel opslagruimte nodig te hebben aangezien ik niet veel games tegelijk speel en deze ook deïnstalleer wanneer ik er klaar mee ben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil eigenlijk het liefst een zo goed mogelijke prijs/kwaliteit verhouding. Grootte van de case bijvoorbeeld maakt me niet zoveel uit.
Ga je overklokken?
Denk het niet
Wat verwacht je van ons?[i]
Dit is de eerste keer dat ik een pc maak en ik weet dus niet zoveel af van welke onderdelen ik moet kiezen. Ik heb niet echt een vast budget maar wil vooral zoals eerder gezegd een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik zou het graag horen als er verbeteringen mogelijk zijn in mijn eerste versie, dan bedoel ik dus bijvoorbeeld of ik bij bepaalde onderdelen goedkoper uit kan zijn of dat het juist slim is om een beetje meer besteden voor een beter onderdeel.
.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450-A PRO | € 81,99 | € 81,99 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Ti Windforce OC 6G | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox NR600 (without ODD) | € 65,02 | € 65,02 |
| 1 | Monitoren | AOC G2590PX Rood, Zwart | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 86,33 | € 86,33 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 500W CM | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 67,90 | € 67,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.094,19 | ||
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze pc vooral gebruiken voor games als Assassin's creed, Tomb raider, Cities Skylines, Jedi Fallen order wanneer die uitkomt, en CSGO.
Wat mag het systeem gaan kosten?
de PC zelf het liefst niet meer dan €1000. Ik ben van plan het systeem in elkaar te laten zetten door azerty dus dit is inclusief assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk niet veel opslagruimte nodig te hebben aangezien ik niet veel games tegelijk speel en deze ook deïnstalleer wanneer ik er klaar mee ben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil eigenlijk het liefst een zo goed mogelijke prijs/kwaliteit verhouding. Grootte van de case bijvoorbeeld maakt me niet zoveel uit.
Ga je overklokken?
Denk het niet
Wat verwacht je van ons?[i]
Dit is de eerste keer dat ik een pc maak en ik weet dus niet zoveel af van welke onderdelen ik moet kiezen. Ik heb niet echt een vast budget maar wil vooral zoals eerder gezegd een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik zou het graag horen als er verbeteringen mogelijk zijn in mijn eerste versie, dan bedoel ik dus bijvoorbeeld of ik bij bepaalde onderdelen goedkoper uit kan zijn of dat het juist slim is om een beetje meer besteden voor een beter onderdeel.
.