Heb sinds kort een Harmony Elite als opvolger van mijn Harmony One. Alle apparaten doen het naar behoren echter mijn Ziggo Next Box krijg ik niet werkend. Op het moment ik de activiteit TV-Kijken start gaat de TV en de Next aan. Vervolgens kan ik met de afstandsbediening of de Android app niets met de Next. Ik heb voor nu de originele Next afstandbediening er naast gepakt om te kunnen wisselen van zender of om de TV gids te kunnen bekijken (doet het allemaal niet met de Elite)
Ik heb de Ziggo Next ingesteld als Arris DCX960 of Ziggo Mediabox Next, maakt geen verschil. Beiden gaat de Next aan en daarna niets meer.
Is er iemand met de tip om ook de Next werkend te krijgen met de Elite / Hub combinatie? Mijn Denon receiver en Nvidia Shield TV doen het prima en snap niet wat hier verkeerd gaat
Ik heb de Ziggo Next ingesteld als Arris DCX960 of Ziggo Mediabox Next, maakt geen verschil. Beiden gaat de Next aan en daarna niets meer.
Is er iemand met de tip om ook de Next werkend te krijgen met de Elite / Hub combinatie? Mijn Denon receiver en Nvidia Shield TV doen het prima en snap niet wat hier verkeerd gaat